Beste draadloze all-in-one printer

10-03-2012 22:45 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een nieuwe printer. Ik wil graag een draadloze versie die mooie foto's afdrukt en waarmee ik ook kan kopiëren en scannen. Daarnaast vind ik het belangrijk dat de cartridges niet te duur zijn. Ik geef liever wat meer uit voor de aanschaf dan dat ik elke keer een vermogen kwijt ben aan cartridges.

Ik heb dus nogal wat noten op mijn zang. Ik zie door het bomen het bos niet meer dus heeft iemand goede ervaringen?

Alvast bedankt.
Wij hebben sinds kort de canon pixma mx420 in huis. Zelfs ik kan het ding bedienen zonder de handleiding te lezen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb een HP photosmart en ik ben echt heel blij met dat ding. Kopieëren, scannen, foto's afdrukken, heel makkelijk instelbaar en je kunt zelfs met je mobiele telefoon printopdrachten naar dat ding sturen (al vraag ik me af wat het nut ervan is )
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Wij gaan voor de Hp Photosmart 6510. Draadloos en m'n man kan dan ook vanaf z'n Ipad printen (dat kunnen niet alle wifi printers aan). We hebben m nog niet in huis, maar de recensies zijn goed.
Goedkoopste optie in het gebruik is een all in one laserprinter met wifi en foto's laten afdrukken bij het Kruidvat/hema/etc. Duurder in aanschaf, zeer goedkoop printen in vergelijking met een inkjet. Geen 30 euro voor een cartridge x 4.Het is het overwegen waard, ik vond een inkjet altijd belachelijk duur printen.
Ik heb de meest recente modellen niet vergeleken, maar traditioneel scoort Canon altijd het beste als allround printer met hoge foto-afdrukkwaliteit en beste prijs kwalititeit verhouding.

De inktkosten zijn bij Canon meestal lager dan bij HP. En fotos met Canon inkt blijven lang mooi. Ik zou dus zeggen: Canon. Maar altijd even de laatste reviews bekijken voor je iets koopt!
.
Zoals ik in elk printer topic roep. Koop een willekeurige all-in-one die aan je eisen voldoet. Alle reviews van printers zijn subjectief omdat het resultaat haast onmogelijk te vergelijken is.
Bedankt voor jullie reacties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven