bestellen via amazon niet mogelijk?
dinsdag 8 januari 2013 om 16:51
Wil ik net de gps-kaart van Australie bestellen via Amazon, krijg ik 'n melding dat ze dat niet leveren naar Nederland.
Wat is dat voor bullshit?
In NL kost het zelfde kaartje 145 euro terwijl ze het via Amazon voor 86 dollar aanbieden. Waarom mogen Nederlanders geen goedkoop product kopen? Ik heb 't te snel nodig om het via 'n Amerikaanse kennis te bestellen, maar ik vind het wel belachelijk.
Wat is dat voor bullshit?
In NL kost het zelfde kaartje 145 euro terwijl ze het via Amazon voor 86 dollar aanbieden. Waarom mogen Nederlanders geen goedkoop product kopen? Ik heb 't te snel nodig om het via 'n Amerikaanse kennis te bestellen, maar ik vind het wel belachelijk.
vrijdag 11 januari 2013 om 09:13
Jij bent zo te lezen behoorlijk technisch dus jij weet wat je doet en hoe je eventueel 'n mislukking kunt herstellen...i.t.t. mijzelf
Een route vooraf online ingeven zal in de praktijk lastig zijn omdat ik onderweg waarschijnlijk m'n route nog al 'ns zal wijzigen en dan niet overal (internet)verbinding heb vanwege afgelegen natuurgebieden.
Een telefoontje heb ik inmiddels, heb voor de Samsung Galaxy mini 2 gekozen. Dit als goedkope optie. Als ie me tegenvalt zet ik 'm na terugkomst op MP. Als ie me goed bevalt zet ik er m'n simcard van m'n Nokia E72 in.
Een route vooraf online ingeven zal in de praktijk lastig zijn omdat ik onderweg waarschijnlijk m'n route nog al 'ns zal wijzigen en dan niet overal (internet)verbinding heb vanwege afgelegen natuurgebieden.
Een telefoontje heb ik inmiddels, heb voor de Samsung Galaxy mini 2 gekozen. Dit als goedkope optie. Als ie me tegenvalt zet ik 'm na terugkomst op MP. Als ie me goed bevalt zet ik er m'n simcard van m'n Nokia E72 in.
zaterdag 12 januari 2013 om 08:45
Ik heb gewoon de kale versie, geen extra geheugenkaartje erin voorlopig, dus zal nog maar even geen gekke dingen proberen en grote bestanden downloaden. Eerst er maar 'ns mee op reis en kijken of ik kan wennen aan dat touchscreen. Dat typen valt me nog niet mee en zit er vaak 'n toets naast (was qwerty toetsenbordje gewend) Maar als ie me bevalt dan zal ik na m'n vakantie wel 'ns kijken of ik die update kan installeren.