Een Digibeet in da house.

25-04-2012 19:24 17 berichten
Bij sommige mails krijg ik in mijn outlook geen tekst te zien. Als ik op beantwoorden klik kan ik echter geen tekst schrijven dus er staat wel tekst.

Als ik op "extra regeluiteinden" klik blijft het blanco.

Stuur ik de mail door naar mijn hotmailaccount is er niets aan de hand.

Wie kan mij helpen om dat op te lossen? Ik heb Windows 7.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd probleem.

- Outlook of Outlook express?

- wat bedoel je met dat je na beantwoorden geen tekst kan schrijven? sta je bovenin de mail? wat gebeurt er dan als je gaat tikken?

- als je de mail doorstuurt naar hotmail, zie je dan wel de tekst staan? is dat gewone tekst of zit het in een plaatje, met speciale opmaak, links in de tekst?
Outlook

De mail die ik open is blanco. Als ik bovenin op beantwoorden klik blijft het blanco en kan nergens een tekst typen.

Hotmail: De tekst is zoals alle berichten die op hotmail aankomen.

Fijn dat je mij helpt
Nou, geen idee of ik je kan helpen hoor.

Je stuurt die mail niet door naar je hotmail, je hebt het over andere mails die bij hotmail aankomen. Begrijp ik dat goed?

Nieuwe vragen...

Welke versie van Outlook? 2003/2007 dus, niet goed gelezen/2010?

Sinds wanneer heb je hier last van en ging het eerder wel gewoon goed? Zie je wel de afzender staan? Heb je als je op de mail staat het leesvenster erbij openstaan? (dan zie je al een stukje van de mail). Zie je dan wel iets? Geldt dit probleem voor alle mails of alleen een paar? Nieuw binnengekomen of ook oude berichten?
Je zegt sommige mails. Van dezelfde afzender?
En als je op doorsturen klikt in plaats van beantwoorden?
Als het één en dezelfde afzender is, dan kan het zijn dat die hun berichten opmaken met html-code en dat jouw outlook zo is ingesteld dat ie dat niet laat zien. Dat is een beveiliging tegen virussen. Staat er geen regel boven je mail waarin iets staat over de weergave, dat die niet volledig is ofzo?
Oké:

Even beantwoorden:

Het zijn de mails van mijn werk en van het werk van partner waar hij een account heeft (zakelijk dus) Als hij in het buitenland is schrijft hij de mails vanuit zijn zakelijk account.

Dit is beiden "nieuw" dus vandaar dat ik er nu pas last van heb.

Afzender en onderwerp zie ik staan maar niet in het leesveld waar de tekst staat.

Als ik op doorsturen klik, wat ook moet, om het naar mijn hotmailaacount te sturen kan ik het wel op mijn hc lezen.

Het enige wat er staat is dat de regeleinden niet zichbaar zijn maar als je hier op klikt veranderd er niks.

Mijn vraag: Hoe kan ik zien en waar moet ik wezen om te kijken of mijn account beveiligd is en berichten met HTLM niet laat zien?
Sorry dat ik zo laat antwoord geef maar had calamitiet op het werk en moest komen.
Outlook versie 2010
Misschien staan de instellingen verkeerd, bij extra-opties-tabblad emailindeling, briefpapier en lettertypen. Staat hier bij berichten zonder opmaak opstellen en lezen de tekst wel op automatisch, dus niet op wit?
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Maak eens een screenshotje van dit tafereeltje want. Als ik er beeld bij heb kan ik het makkelijker oplossen

tinypic.com kan je plaatjes uploaden.
Een wat?

Vraagt zich ernstig af wat een screenschotje is....
quote:Tijntje schreef op 26 april 2012 @ 11:21:

Maak eens een screenshotje van dit tafereeltje want. Als ik er beeld bij heb kan ik het makkelijker oplossen

tinypic.com kan je plaatjes uploaden.

Goed plan, want ik kom er niet uit.

Heb nog eens in al mijn instellingen gekeken of ik iets kon vinden wat tot jouw weergave kan leiden, maar tja...? Ik vermoed toch iets met html, of dat voor deze mailadressen een regel is ingesteld of verhoogde beveiligingsopties o.i.d.
quote:kwallenbal schreef op 26 april 2012 @ 21:23:

Een wat?

Vraagt zich ernstig af wat een screenschotje is....Schermafbeelding, dus zeg maar een 'foto' van je scherm.
Rechtsboven op je toetsenbord zit een knop met "Prt Scr" erop. Daar druk je op. Je opent dan paint en gaat via "bewerken" naar "plakken". Als het goed is zie je nu je complete scherm. Bewerk even de non relevante onderdelen zodat het niet privacygevoelig is en upload vervolgens het plaatje naar de site uit mijn eerdere post :-)
Ow dat had ik ook met mijn werkmail. Dit was bij mij een fout vanuit outlook van hun kant uit. Werk heeft dat aangepast en nu kan ik mijn mail wel gewoon lezen. Dus ik denk dat er ergens een instelling fout staat. Maar welke kan ik niet vertellen omdat dat bij ons via een extern bedrijf was geregeld dus kan het ook niet navragen op mijn werk. Misschien even van alles proberen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven