Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Nee hè

Maar is een schat van een mens, waarschijnlijk had ze een zware zwangerschap of las ze niet goed ofzo
Alle reacties Link kopieren
Een collega van mij: een foto van haar baby in een rompertje met een heel duidelijke dikke luier en een half bruine romper. Met een tekst erbij cadeautje voor tante huppeldepup. Echt ranzig!

Je zal als puber maar op het net zitten en jezelf zo terug zien ergens op Google of dergelijke
"Ik vind witte sneeuw ook best discriminerend..! Wellicht ook maar aankaarten bij de VN? Ik wil dan regenboogsneeuw als alternatief......"



Door een vriend van een vriend.. Hoewel ik wel even heb nagedacht over de mogelijkheid een wolk te kleuren waardoor je gekleurde sneeuw krijgt. Ze kunnen ook wolken lek schieten schijnbaar dus ik vroeg het me af.







ooooof je bent gewoon echt stom..
Alle reacties Link kopieren
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik zag die van serious request & voedselbank net ook. Kreeg de neiging eronder te vragen "doneer je dan wel aan de voedselbank?", maar ik laat het maar gaan.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 15 december 2015 @ 13:33:

Ik zag die van serious request & voedselbank net ook. Kreeg de neiging eronder te vragen "doneer je dan wel aan de voedselbank?", maar ik laat het maar gaan.Ik denk dat je daar het antwoord zelf ook al op weet...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren




hahaha
Stressed is just desserts spelled backwards
Wel leuk, geplaatst door een bakker.



Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is echt een mooi verhaaltje. good vibes
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Oh ja die zag ik ook voorbij komen, dat vind ik dan weer heel schattig. Leuk ook dat die ouders dat zo doen.
Alle reacties Link kopieren
Ach...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 12 december 2015 @ 08:53:

Da's inderdaad raar, Noah. Of zouden die mensen niet weten dat baby's er gemiddeld 40 weken over doen en dat 27 weken echt heel vroeg is met mogelijke complicaties van dien? Zouden die mensen bestaan?



In ons groepje destijds was er zelfs een soort van verbouwereerd dat iemand haar 'ingehaald' had.

Nee, dat doet zo'n moeder expres, met 26 weken bevallen om een ander de loef af te steken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Wat brutaal Single! Als die persoon zich dat afvroeg had ze ook wel even de kraamvrouw in kwestie kunnen mailen.



Niet iedereen wil het meteen op fb gooien maar eerst even bijkomen. Zeker na een zware bevalling.

Sterker nog sommigen zetten het uberhaupt niet op fb, de mensen van wie je wil dat ze het allemaal weten spreek je irl ook neem ik aan.



Edit: ik had niet door dat ik nog maar op pagina 2 zat
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Kwam vandaag weer een Tag iemand die... tegen



"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Een van mijn "vrienden" is op vakantie en update dagelijks zijn belevenissen via veeeeel foto's, de ene dag lukt het wel een album te maken de andere dag staat er een album en nog tien lossen foto's. Ook geen boeiende foto's vijf keer hij in verschillende poses met een standbeeld. Het duurde zelfs drie dagen voor ik wist waar hij was, het had echt overal kunnen zijn..
Oe, nieuw topic, dat heb ik even gemist.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 15 december 2015 @ 13:33:

Ik zag die van serious request & voedselbank net ook. Kreeg de neiging eronder te vragen "doneer je dan wel aan de voedselbank?", maar ik laat het maar gaan.Ik had van de week een rotbui en heb bij iedereen die die foto gepost had precies die vraag eronder gezet. Had gelijk een paar FB vrienden minder :-D !
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
quote:Prins_Joe schreef op 18 december 2015 @ 12:32:

[...]

Ik had van de week een rotbui en heb bij iedereen die die foto gepost had precies die vraag eronder gezet. Had gelijk een paar FB vrienden minder :-D !



Haha dat had ik laatst ook, wel rustig.









Nou de groeten dan..
Alle reacties Link kopieren
Haha, die zie ik ook vaak voorbij komen. Of iets in de trant van 'ik heb mijn FB opgeschoond dus als je dit leest ben je nog belangrijk voor me' of zo .



Ik heb werkelijk waar nog nooit gekeken wie me ontvriendt of wat dan ook.

Ken wel mensen die helemaal in de stress schieten en uren aan het puzzelen zijn omdat ze een vriend minder hebben en niet weten wie het is :-) .
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw deel vol ergernissen... smullen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 15 december 2015 @ 22:08:

[...]





In ons groepje destijds was er zelfs een soort van verbouwereerd dat iemand haar 'ingehaald' had.

Nee, dat doet zo'n moeder expres, met 26 weken bevallen om een ander de loef af te steken. Goeie genade, wat sneu ben je dan.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:Prins_Joe schreef op 18 december 2015 @ 14:35:

Haha, die zie ik ook vaak voorbij komen. Of iets in de trant van 'ik heb mijn FB opgeschoond dus als je dit leest ben je nog belangrijk voor me' of zo .



Ik heb werkelijk waar nog nooit gekeken wie me ontvriendt of wat dan ook.

Ken wel mensen die helemaal in de stress schieten en uren aan het puzzelen zijn omdat ze een vriend minder hebben en niet weten wie het is :-) .Tip: Facebook Purity, een browser extension die je Facebook opschoont van advertenties, waarmee je zelf nog wat kan customizen, en waarmee je kan zien wie jou heeft ontvriend ;)
Alle reacties Link kopieren




Dit klopt dan weer wel (wat mij betreft)
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven