Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:snjokorn schreef op 18 december 2015 @ 19:27:

[afbeelding]



Dit klopt dan weer wel (wat mij betreft)Die is leuk!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Geen plaatje dit keer maar de tekst:



Kerstukken 25 euro per stuk bij intrese pb sturen
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Vandaag iemand of facebook die een wanhopig bericht plaatste dat haar lichaam haar in de steek liet, compleet met foto waarbij ze aan het infuus zat in het ziekenhuis. Allemaal verschrikte berichtjes en toen een poos later bleek dat ze ijzer toegediend kreeg omdat dat te laag was. Vervelend natuurlijk, maar toch geen reden voor berichtjes als 'wat verschrikkelijk!' , 'Och, dat jou dat nou ook weer moet overkomen.." "heel veel sterkte.." etc. Of ben ik nou gek?

Een simpel 'Beterschap!' lijkt mij meer op z'n plek.
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 19 december 2015 @ 13:45:

Vandaag iemand of facebook die een wanhopig bericht plaatste dat haar lichaam haar in de steek liet, compleet met foto waarbij ze aan het infuus zat in het ziekenhuis. Allemaal verschrikte berichtjes en toen een poos later bleek dat ze ijzer toegediend kreeg omdat dat te laag was. Vervelend natuurlijk, maar toch geen reden voor berichtjes als 'wat verschrikkelijk!' , 'Och, dat jou dat nou ook weer moet overkomen.." "heel veel sterkte.." etc. Of ben ik nou gek?

Een simpel 'Beterschap!' lijkt mij meer op z'n plek.



Vreselijk die aandachttrekkers.

Die mensen komen iets te kort in hun leven, ik zweer het je, niet normaal.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een kennis die elke poep en scheet er op kwakt, aardappelen aangebrand, hond heeft een vlo, glazenwasser is geweest.

Dan denk ik, vind jij jezelf nou zo interessant dat wij dat allemaal moeten weten.

Dat haar vent het maar buurvrouw doet weet ze nu net weer niet.

Ze staat zooooo voorPAAL.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 19 december 2015 @ 13:49:

Ik heb ook een kennis die elke poep en scheet er op kwakt, aardappelen aangebrand, hond heeft een vlo, glazenwasser is geweest.

Dan denk ik, vind jij jezelf nou zo interessant dat wij dat allemaal moeten weten.

Dat haar vent het maar buurvrouw doet weet ze nu net weer niet.

Ze staat zooooo voorPAAL.
Ik heb ook zo´n aandachtsorgel op mijn feestboek die alle drama de hele dag deelt.

22 jaar,haar kind is door jeugdzorg ´afgepakt´ en uiteraard is dat allemaal de schuld van jeugdzorg..



Alle reacties Link kopieren
Tvp
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Hier ook iemand die elk scheetje, 0.1 graad verhoging of doorkomen tandje van haar kind post. En dan ook nog die berichten van zichzelf een maand later nog eens deelt: "al weer een maand geleden dat haar tweede kiesje doorkwam!"
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren




Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
(Ik ben iedere keer bang dat Snjo hier iets komt plaatsen wat ik op mijn FB heb gezet.. )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:wiezel schreef op 20 december 2015 @ 00:12:

Hier ook iemand die elk scheetje, 0.1 graad verhoging of doorkomen tandje van haar kind post. En dan ook nog die berichten van zichzelf een maand later nog eens deelt: "al weer een maand geleden dat haar tweede kiesje doorkwam!"Verschrikkelijk,heeft ze niets anders te doen?




Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 20 december 2015 @ 09:48:

(Ik ben iedere keer bang dat Snjo hier iets komt plaatsen wat ik op mijn FB heb gezet.. ) volgens mij post jij geen hele rare dingen toch??!!
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
quote:snjokorn schreef op 20 december 2015 @ 10:02:

[...]

volgens mij post jij geen hele rare dingen toch??!!IK vind van niet, maar wat jij er van vindt..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ach gossie toch







Alle reacties Link kopieren
quote:rosemetijs schreef op 20 december 2015 @ 09:51:

[...]



Verschrikkelijk,heeft ze niets anders te doen?Blijkbaar niet.... T is zonde
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 20 december 2015 @ 17:27:

Ach gossie toch



[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=571EDA9B[/img]



"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
deze is toch wel vreselijk....



klik
Alle reacties Link kopieren
quote:rom12 schreef op 20 december 2015 @ 18:24:

deze is toch wel vreselijk....



klikWat een ellende, en dan ook nog de spellingscontrole kapot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven