Error bij aangifte digitaal verzenden

31-03-2014 21:35 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elke keer wanneer ik mijn aangifte over 2013 digitaal wil verzenden krijg ik foutcode 3630. Er is een probleem in de communicatie met de belastingdienstserver. Iemand enig idee wat te doen?

Alvast dank!!!!
Te druk op de server?
Je bent niet de enigste, zag het net voorbij komen op teletext (ja, ik geef toe dat ik daar nog wel eens op kijk )
Haha bedankt Bird, komt waarschijnlijk dan door de drukte zoals Nemesis al schreef. Ik ga even kijken op teletekst. Thnx
Ja ik vroeg het me ook al af. Gelukkig hoorde ik op het nieuws dat ik ook morgen nog op verzenden mag klikken.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
misschien heel raar, maar misschien volgende keer op tijd je aangifte doen?! en niet 3 uur voor 'sluitingstijd'.
Nos pagina 112
Je krijgt twee dagen uitstel, dus het is geen probleem
De NOS meldt net dat er twee dagen uitstel wordt verleend ivm serverproblemen vanavond.
Gelukkig...bedankt allemaal ik kan rustig slapen
quote:gekkehenkie21 schreef op 31 maart 2014 @ 21:41:

misschien heel raar, maar misschien volgende keer op tijd je aangifte doen?! en niet 3 uur voor 'sluitingstijd'.

Ze is op tijd, wat is je punt?

Het lukt mij ook niet om hem te verzenden. Ik doe morgen wel weer een poging. Maar goed dat ik hier nog even keek, want dat van die twee dagen uitstel had ik anders niet geweten!
Je kunt via de belastingtelefoon heel makkelijk uitstel aanvragen. Je hoeft alleen maar optie 1 te kiezen en je sofinummer in te voeren
Bij ons eergisteren ook eerst twee mislukte pogingen en daarna ging het pas goed.

Voor degenen die zeggen, dan had je maar op tijd moeten zijn. Tja, sommige mensen zijn zo , Wij waren dit jaar extreem vroeg op 29 maart. Meestal vragen we op 31 maart om 11 uur 's avonds uitstel aan en doen de aangifte dan op 31 augustus, of ook wel eens op 1 september nog gedaan.
Je bent wel erg laat met het versturen zeg. Ik weet dat je er nu niks meer aan hebt, maar laat dit een les zijn voor de komende jaren.
Komt wel goed, schatje!
Vanaf 1april mag je geen uitstel meer aanvragen. Maar nu is er dus 2 dagen uitstel
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
http://nos.nl/artikel/630 ... site-belastingdienst.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:spuit-elf schreef op 31 maart 2014 @ 22:13:

Je kunt via de belastingtelefoon heel makkelijk uitstel aanvragen. Je hoeft alleen maar optie 1 te kiezen en je sofinummer in te voeren Volgens diezelfde teletekst pagina werkt dat ook niet - en je sofinummer heet al jaren niet meer zo
quote:jongemama20 schreef op 31 maart 2014 @ 22:28:

Je bent wel erg laat met het versturen zeg. Ik weet dat je er nu niks meer aan hebt, maar laat dit een les zijn voor de komende jaren.

Ik val in herhaling: ze mag dan laat zijn met insturen, maar ze was prima op tijd, gezien het nog geen 1 april was. Wat is je punt? Het was niet haar probleem dat de server van de belastingdienst overbelast was.

Ik heb mijn aangifte zojuist verzonden, zonder problemen!
quote:jongemama20 schreef op 31 maart 2014 @ 22:28:

Je bent wel erg laat met het versturen zeg. Ik weet dat je er nu niks meer aan hebt, maar laat dit een les zijn voor de komende jaren.Koekelekoek zeg..
Ik heb het ook gehad, maar bij mij kwam het doordat ik het via Google chrome wilde versturen. Toen ik het via Internet Explorer verstuurde deed ie het wel
Ik heb het vanochtend geprobeerd via chrome en nu is de site weer actief.

En ja misschien wat aan de late kant maar who cares, op tijd is op tijd en die 2 dagen uitstel zijn erg fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven