Ervaringen Samsung Galaxy Gio

01-03-2012 12:25 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik overweeg om een Samsung Galaxy Gio te kopen.

Ik koop hem los, en dit is een schappelijke prijs voor een mooi toestel.

Wie heeft dit toetsel, en wat zijn je ervaringen?

En op lange termijn? 'Crasht' de telefoon vaak, houdt de batterij het een beetje vol etc?

Ben benieuwd!
Samsung vind ik zelf altijd fijn (altijd SS telefoons)

Zeker qua bediening en GELUID het beste..

Specifiek weet ik het niet, maar zag het telefoontje ook staan...
Het is een volwaardige smartphone die draait op Android. Zelf vind ik het scherm vrij klein, maar ik ben dan ook het grote scherm van de Galaxy S2 gewend. Van crashen heb ik niets gemerkt/gezien.

Desalniettemin is het inderdaad een goed toestel voor inderdaad een goede prijs.
Ik heb hem gehad als vervanger voor mijn iphone en vond het een drama. Als ik een sms wilde typen moest ik wel 10 keer dat vakje om te kunnen typen aanraken voordat hij eindelijk paktte. De touchscreen vond ik echt beroerd en traag werken. Er zat een delay in van een seconde ongeveer en dat is heel vervelend. Raak je een icoontje aan, doet ie het niet meteen, nog een keer aanraken maar dan zit je ineens in een ander scherm doordat hij dus zo traag reageerd. Maar goed, kan ook komen omdat ik dus een iphone ben gewend en daar zit toch echt wel kwaliteitsverschil in en dat merk je. Als je nooit een duurdere smartphone hebt gehad is deze qua prijs/ kwaliteit prima. Heb je ervaringen met bv een iphone, dan is het crap.
Wat Ivetje zegt; hij is in de verste verte niet vergelijkbaar met een Galaxy S of een Iphone.

Je kan er wat basic dingen mee, maar onderweg internetten moet je niet teveel van verwachten, en ook het kleine scherm is lastig met typen.
Ik heb er ook 1 en mij bevalt hij goed. Ik heb dan ook geen smartphone om veel mee te internetten....want daarvoor gebruik ik een tablet. Maar speel wel wordfeud op de Gio.
Hij heeft alleen wat weinig intern geheugen, 158 MB . Niet teveel apps tegelijk installeren dus. Voor sommige apps heb je immers intern geheugen nodig en kan de data niet op sdcard.

batterij op smartphone met actief internet valt altijd tegen...1 -2 dagen.
Is er een opvolger van de Galaxy Ace? Dus in ieder opzicht net iets beter (sneller, betere camera, etc.), maar zonder dat je zo'n groot scherm hebt als bij de Galaxy S?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven