Fototaart dat goed lukt

24-05-2012 23:43 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Ik wil graag een fototaart laten maken bij de hema. Nu heb ik van iemand gehoord dat haar fototaart mislukt is. Op de site van hema staat dat de foto moet voldoen aan ongeveer 827X 1240 pixels en 150 dpi. Nu is de foto die ik wil gebruiken 2304x3072 pixels en slechts 72 dpi. Heb ik de kans dat de taart zal mislukken? Het gaat om een belangrijke dag en die wil ik niet verpesten. Alvast bedankt.
Die fototaarten van de Hema zijn echt niet vreten....wat een goedkope zooi gebruiken ze daarvoor. Ik zou voor die Eur 30,- een echt lekkere taart bestellen bij een goede banketbakker.
Vaak hema taarten besteld, maar ze zij idd een paar keer mislukt dus nu ben ik er klaar mee. De kleuren vallen soms heel raar uit, ik had eenkeer een knalrood portret.

En ook een keer uitgelopen letters....

De laatste keer was het ook raar van kleur.... Heel zonde

Op multivlaai kun je ze ook bestellen.
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
Grappig toch :) ik heb ook van verschillende warme bakkers een fototaart gehad, maar die waren gortdroog en niet te vergelijken met de kwaliteit van de Hema. Soms was hij 50 euro en liet de foto al los voordat ik thuis was. Ik ga nooit meer experimenteren.
SeptemberGirl schreef op 25 mei 2012 @ 08:22:

[...]

Hetzelfde probleem met van die rijkelijke versierde cupcakes.... het ziet er aan de buitenkant leuk uit, maar van binnen is het een droge bonk cake.
Onzin! dan heb je zeker oude cake gehad.
helene31 schreef op 25 mei 2012 @ 09:27:

[...]

Bij een goede bakker vandaan halen, dan smaakt het gewoon prima.
I.d.d. bij een goede bakker of liever nog.... een cake designer, hoeft helemaal niet duur te zijn, je krijgt absoluut kwaliteit.
Starshine schreef op 25 mei 2012 @ 08:55:

[...]

oh god ja, laatst had iemand op het werk voor bij de vergadering cupcakes gemaakt. zag er echt leuk uit, maar droog!!! Zit je dat met veel thee tegen heug en meug weg te kanen, want ik wilde haar ook niet kwetsen door de helft weg te gooien.

Wat is dat toch dat cupcakes droog worden?? Ik maak al jaren cupcakes zonder versierselen om uit te delen met verjaardagen, maar die zijn nooit droog.
Mijn cupcakes zijn ook niet droog. Waarschijnlijk had ze ze te lang gebakken en ik neem aan dat je collega ook geen professionele bakster is, dus kun je ook niet stellen dat cupcakes per definitie droog zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven