Galaxy mini update.

16-08-2011 16:24 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik heb even een vraagje, Ik ben niet echt handig met telefoons.

Maar ik hoorde vandaag dat er voor mijn samsung galaxy mini een update was uitgekomen.

Mijn telefoon draait nu op 2.2 froyo, Maar ik blijkt nu een 2.3 uitgekomen te zijn.

Hoe kan ik mijn telefoon updaten? Weet iemand dat..

Ik lees op google, dat je een progamma kies moet downloaden om het te updaten..

Maar hoe doe ik dat allemaal? Ik heb namelijk geen kabeltje voor aan de computer erbij gekregen..

Kan ik niet gewoon updaten via mijn telefoon?

Alvast bedankt.
Ik lees mee
Hopelijk weet iemand het antwoord
Kies instaleren en viA wifi verbinding maken met kies als het goed is kun je hem dan updaten.ben niet zo goed in het uitleggen.sucses
quote:silly19 schreef op 16 augustus 2011 @ 17:37:

Kies instaleren en viA wifi verbinding maken met kies als het goed is kun je hem dan updaten.ben niet zo goed in het uitleggen.sucses

Ik denk dat je bluetooth bedoelt......
quote:silly19 schreef op 16 augustus 2011 @ 17:37:

Snap hem niet zo, Moet ik dan wel dat kies progamma gebruiken?

Of gewoon op mijn telefoon???
Ja, 'kies' installeren. 'Kies' openen en bij bovenin de werkbalk 'hulpmiddelen' kun je kiezen voor 'apparaat met bluetooth'.

Wel je bluetooth op je telefoon aanzetten...

Ik weet niet of het werkt, want ik heb gewoon een kabel bij mijn Galaxy S.
Dat snap ik maar volgens mij zit er geen bleutooth op mijn laptop :D
Oké, dat is vervelend. Je zou een bluetooth-stickie kunnen kopen. Deze kun je in je laptop steken en dan heeft je laptop ook bluetooth.....
Ik heb net de nieuwste versie van Kies gedownload en het moet inderdaad mogelijk zijn om via Wi-Fi verbinding te maken met Kies. Maar er staat bij dat er op die manier geen firmwareupdate gedaan kan worden, dus heb je er nog niets aan...

Gewoon kabeltje kopen, ben je van het hele gedoe af.
Ik heb de doos van mijn telefoon opgezocht, En er zat een wel een kabeltje bij.

Nu even uitzoeken hoe ik mijn telefoon kan updaten..

Waar kan ik dat vinden in kies?
Kies geeft vanzelf aan of je telefoon een update nodig heeft. Gewoon Kies opstarten, telefoon aansluiten, op je telefoon aangeven dat je Kies wilt gebruiken, (tenminste dat moet ik op mijn Galaxy S aangeven) en dan vindt Kies je telefoon vanzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven