Gegevens invullen in Word document

15-01-2012 10:47 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk omschrijf ik het zo goed...

Ik heb een Word document waar een aantal gegevens zoals datum, naam, tijd enz. ingevuld moeten worden. Nu kan ik me herinneren dat ik vroeger met een standaardbrief in Word heb gewerkt waar dan de in te vullen gegevens tussen <> stonden, en dan kon je via een soort tabelletje die gegevens invullen.

Je hoefde dan bijv. de naam maar één keer in te voeren en in alle velden waar dan <naam> stond werd de ingevoerde naam ingevuld.

Ik kan nu alleen niet meer vinden hoe ik dat zou moeten doen, weet iemand wat ik bedoel en zo ja, kan iemand me verder helpen? Het is trouwens de nieuwere versie van Word...
Je moet dan een koppelbestand maken in Excel waar je al deze velden in benoemd. Daarna ga je naar Word en kies je voor verzendlijsten en daarna afdruk samenvoegen starten. En de rest wijst zich redelijk vanzelf. Succes!
Ja, wat Max D. zegt.

Het heet Samenvoegen en Afdrukken.

Welke versie van Word heb je?
Volgens mij is het gelukt!!

Heb via de help toets op 'afdruk samenvoegen' gezocht en dus gevonden. Ziet er iets anders uit dan wat ik gewend was (geen idee welke Word versie ik heb, wel een nieuwere dan die ik gewend ben), maar werkt wel zoals ik bedoel.

Tnx!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven