Geheugen telefoon vol

13-07-2020 19:53 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
De geheugen van mijn telefoon (Huawei) is vol.
Nu ben ik bezig geweest met alles opruimen. Zoals foto's verwijderd en verplaatst naar geheugenkaart.
Ook apps en cachegeheugen verwijderd.
Nog steeds krijg ik een melding dat de geheugen vol is.
Wat kan ik verder nog doen?
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
13-07-2020 21:50
Spotify downloadt de offline afspeellijsten op je telefoon (zoals een ouderwetse MP3 zou doen) en dat loopt in de GB's als die gigantisch zijn. Als je dat niet wil moet je geen offline afspeellijsten maken.
Voor zover ik weet maak ik helemaal geen offline afspeellijsten. Maar er zal nog wel ergens een vinkje verkeerd aan staan of zo. Want Spotify doet het nog steeds.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil apps verplaatsen naar de geheugenkaart. Alleen geen een app kan ik verplaatsen. Wie weet hoe dit moet?
Alle reacties Link kopieren
https://www.bol.com/nl/p/sandisk-ultra- ... androidapp

Je kan zo iets aanschaffen (maar met jouw aansluiting onder op je Huawei, dus micro USB of USB-C. Ligt eraan hoe oud je toestel is. Laatste jaren vooral USB-C)
Stop je onder in je telefoon dus, en dan kopieer je je foto's e.d. naar het stickje.
Ego is the anesthesia that deadens the pain of stupidity.
Alle reacties Link kopieren
Niet alle apps pikken het om op een SD te staan, sterker nog heel veel niet, is mijn ervaring tenminste.

Ik denk dat je iets verkeerd heb staan Tonkje, mijn Spotify gebruikt maar 1.5 GB en die heeft wel een redelijk lange offline afspeellijst.
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
14-07-2020 12:45
Niet alle apps pikken het om op een SD te staan, sterker nog heel veel niet, is mijn ervaring tenminste.

Klopt, en dan helpt een extra geheugenchipje dus ook niet. Alleen voor dat wat zich wel laat verplaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat de meeste apps niet verplaatst kunnen worden
Alle reacties Link kopieren
Nee, je moet het vooral van de video's, foto's en audio hebben die je op je SD kunt zetten. Maar heb je zoveel apps dan? Hoeveel GB heb je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven