ipad of ander merk?

13-10-2011 15:56 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een Ipad kopen. Met 16Gb en geen 3G want ga hem alleen thuisgebruiken.

Nu ben ik me een beetje aan het orienteren en nu kom ik uiteraard ook andere merken tegen zoals Asus. Dat scheelt best wel een stukje in de prijs. Wat vinden jullie, een Ipad of een ander merk? Ik hoor graag ervaringen!
quote:Yoie schreef op 13 oktober 2011 @ 17:22:

Ik heb de iPad helemaal geweldig.

Ik wil geen andere, Vlgs mij was Apple de 1e met deze uitvinding. Ik heb hem wel voor erbij het echte gadget gevoel eigenlijk.Neuh, niet echt. Microsoft begon al een tijdje eerder, jaar of tien? met tabletcomputers. Geen succes.
ik heb de asus eeepad gekregen en vind hem erg fijn! Mijn vriend heeft een andere tablet en ergert zich rot omdat hij niet schuin kan kijken op zijn tablet doordat inval niet goed is terwijl je bij de asus het beeld precies goed houd.

En de batterij is super. En voor mij werkt hij snel.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 13 oktober 2011 @ 20:19:

ik heb de asus eeepad gekregen en vind hem erg fijn! Mijn vriend heeft een andere tablet en ergert zich rot omdat hij niet schuin kan kijken op zijn tablet doordat inval niet goed is terwijl je bij de asus het beeld precies goed houd.

En de batterij is super. En voor mij werkt hij snel.dat klinkt goed. Wat doe jij allemaal met je eepad?
forummen, spelletjes spelen, skypen, msnen, youtuben, foto's maken, emailen, brieven schrijven, wat niet eigenlijk

Hij staat dag en nacht aan. Plus 2 spellen die op achtergrond blijven staan.. Standby verbruikt hij bij mij misschien 3 procent per nacht. Als ik continue bezig ben met tablet zon 7/8 uur totaal.
als je skypet kun je kiezen voor de voor camera die is maar iets van 1.4 mp achter camera 5mp dan kunnen ze je beter zien

Apps via android werkt gemakkelijk. Het verschilt per tablet welke browser goed vloeiend werkt. IE kwamen de letters pas later op het scherm terwijl met opera geen problemen.

In het scherm krijg je eigenlijk geen krassen, tenzij je er bewust met een sleutel in gaat krassen. Dan misschien wel.

wil je meer weten dan moet je het maar vragen!
quote:zwitsal_nijntje schreef op 13 oktober 2011 @ 23:33:

als je skypet kun je kiezen voor de voor camera die is maar iets van 1.4 mp achter camera 5mp dan kunnen ze je beter zien

Apps via android werkt gemakkelijk. Het verschilt per tablet welke browser goed vloeiend werkt. IE kwamen de letters pas later op het scherm terwijl met opera geen problemen.

In het scherm krijg je eigenlijk geen krassen, tenzij je er bewust met een sleutel in gaat krassen. Dan misschien wel.

wil je meer weten dan moet je het maar vragen! Heb jij ook nog een beschermhoes erbij? En ik twijfel nog over een dockingstation erbij.
Ja heb een beschermhoes erbij van de mediamarkt. Was 15 euro, ik weet de naam uit mijn hoofd niet. Iets met hammah? hij ligt in de kast dus weet het zo gauw even niet.

Past er precies in, erg handig. Docking is alleen handig als je hem meer als laptop wil gebruiken en hem dan wilt meenemen. Neemt dan weinig ruimte in beslag natuurlijk.

Ik heb geen docking omdat ik nog een oude laptop heb die ik gebruik.
Ok, ik denk dat ik later nog wel even kijk voor een beschermhoes ergens. Ook besloten om nu nog geen docking erbij te nemen, kan ook later nog los, is dan maar 12 EUR duurder en misschien worden ze later nog wel goedkoper. Eerst maar eens kijken hoe t bevalt zonder. Yes, ik ga er een bestellen!!
Veel plezier Ramiaatje. Welke ga je bestellen? hoorde dat er een 2e versie uit komt
quote:zwitsal_nijntje schreef op 18 oktober 2011 @ 20:12:

Veel plezier Ramiaatje. Welke ga je bestellen? hoorde dat er een 2e versie uit komtDie is al een half jaar uit .
quote:XionZ schreef op 18 oktober 2011 @ 20:25:

[...]

Die is al een half jaar uit .

De eeepad 2?

las ergens anders namelijk dat hij pas rond november uit kwam hier
quote:zwitsal_nijntje schreef op 18 oktober 2011 @ 20:42:

[...]

De eeepad 2?

las ergens anders namelijk dat hij pas rond november uit kwam hierO, nee. Dacht dat het over de iPad ging.
Een iPad met iOS 5 (nieuwste versie van het besturingssysteem op de iPad, iPhone en iPod Touch, vorige week uitgebracht) kan geactiveerd worden zonder hulp van een pc.

Foto's erop krijgen is ook wat makkelijker geworden dankzij iCloud. Een iPad is een draagbaar apparaat waar je niet allemaal kabels aan moet willen hangen. Foto's van een iPhone kun je er nu automatisch via iCloud op krijgen. Volgens mij dan ook voor foto's die je vanaf een geheugenkaart importeert in iPhoto. Met de camera connection kit van 30 euro kun je overigens gewoon sd-kaartjes inlezen.

Ik vind de bouwkwaliteit van de iPad beter dan van andere tablets en voor de iPad zijn veel meer tabletgeoptimaliseerde apps beschikbaar. Voor wie zijn muziek niet jat maar koopt is het handig om iTunes te kunnen gebruiken. iOS vind ik wat soepeler werken en beter afgewerkt dan Android.
Hij bevalt supergoed!
welke heb je nu gehaald?
quote:Waldorf114 schreef op 13 oktober 2011 @ 16:14:

Apple is altijd beter. Dus gewoon lekker Ipad nemen.Helemaal mee eens!!!!!
Inmiddels al een tijdje in huis, maar de asus eepad bevalt supergoed!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven