iPod Classic werkt niet

02-06-2012 17:01 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Vandaag heb ik m'n nieuwe iPod Classic binnengekregen.

Echter, als ik 'm aansluit op de pc, krijg ik niks te zien in iTunes of deze computer.

Ik heb 'm al gereset (menu+keuzeknop), maar het werkt niet.

Iemand ideeën/tips?

Bedankt ;)
Misschien eerst even opladen?
Heb ik al gedaan, hij is helemaal vol.
Ik heb ook een iPod Classic maar dit nog nooit meegemaakt. Heb je alle USB-poorten geprobeerd? Bij mij doet hij het niet in 1 bepaalde USB-poort.

Hier al gekeken?
Misschien vind je zo een oplossing? ;-)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik heb al op google gezocht ;) Heb dat stappenplan van Apple ook gevolgd, maar niks werkt.
Bij mij herkende itunes mijn ipod ook niet altijd. Moest het soms tig keer proberen voor hij hem pakte maar met mijn nieuwe kabeltje pakt hij hem gewoon in 1 keer. Al een ander kabeltje geprobeerd?
En je weet zeker dat de USB poort normaal functioneert?
Ik heb 't kabeltje net nieuw gekregen en soms knippert 'ie wel met 'niet loskoppelen' en dan hoor je zo'n windowsgeluid van aan- en loskoppelen van een usb-poort.

De usb-poort werkt perfect voor m'n telefoon en stick, dus daar kan het niet aan liggen denk ik?
Heb je maar 1 pc in huis? Anders zou ik eens kijken wat er gebeurt op een andere pc. Als die hem ook niet pakt zou ik er even mee terug gaan....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven