KPN alles in 1 pakket

25-06-2012 12:56 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik weet dat er al wat topics over zijn maar die zijn helaas niet recent.

Heeft iemand ervaring met het alles in 1 pakket van KPN?

Ik heb nu UPC en wil nu misschien overstappen ivm het zender aanbod.

Mijn vraag voor de mensen met ervaring?

Kan je nog fatsoenlijk tv kijken/internetten. Als je dat tegelijk wilt doen en misschien ook nog iets wilt downloaden?
KPN valt redelijk vaak uit en is gruwelijk duur.

Kijk eens bij tele 2, ze hebben mooie aanbiedingen en zijn heel betrouwbaar. Ik heb in 3 jaar één keer een storing gehad van 20 minuten.

Succes.
Perfect spul, dat KPN alles-in-één. Ontzettend betrouwbaar en uitstekende klantenservice.
Ik ben ook tevreden met kpn. Upc vind ik waardeloos. Slechte service.
kpn ideal! wel hebben wij glasvezel... en alles werkt perfect storing hebben we natuurlijk wel eens maar dat heeft iedere aanbieder onderhoud als dat gebeurd gebeurd altijd snachts..

en wat ik ook erg prettig vind is dat je bij kpn alles maandelijks kunt op zeggen en stoppen ook zo de extra zenderpakketen

maare upc heeft meer keuze kwa zenders dan kpn maar hier kan geen upc jammer genoeg
ik ben speciaal weggegaan bij kpn, slechte service. gaven ons een internetpakket wat qua snelheid helemaal niet leverbaar

bleek te zijn op mijn locatie.

Heel veel ellende meegehad.
Wij hebben het ook, inclusief interactieve TV. Ik vind het prima, het internet haalt alleen bij lange na niet de beloofde snelheden, maar volgens mijn collega ligt dat aan mij. En het modem heeft draadloos een slecht bereik naar de zolder, waar ik telewerk. Dat is ook lastig, m'n verbinding met de kantoorserver valt daardoor vaak weg. Maar de tv en het bellen is verder prima.
..
Wij hebben het ook, bevalt redelijk goed. Wij zijn bij UPC weggegaan omdat het een en al ellende was, dit is een verademing daarbij vergeleken.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Hele verschillende verhalen dus. Upc heeft misschien meer zenders maar precies niet de zenders die wij willen :D

Tele2 komt op het zelfde uit maar dan kan je maar op 1 tv kijken volgens mij...

Iemand ook ervaring met tv kijken en dingen downloaden tegelijk? Ik begreep dat je tv kijken namelijk ook over internet gaat en dat zou dan dus bandbreedte kosten.
Wij hebben het ook. Fantastisch. Ook goede service. Wij zijn ook heel tevreden dus.
quote:reizigster2004 schreef op 25 juni 2012 @ 13:27:

En het modem heeft draadloos een slecht bereik naar de zolder, waar ik telewerk. Dat is ook lastig, m'n verbinding met de kantoorserver valt daardoor vaak weg. Maar de tv en het bellen is verder prima.

Waar staat je modem? Heb je dikke betonnen muren met vlechtwerk? Heb je al een ander uitzendkanaal geprobeerd? Een goede/slechte draadloze verbinding hangt van veel factoren af.

Om een stabiele verbinding te creëren een vaste UTP kabel naar boven trekken of werken met een Homeplug. Vooral omdat het gaat om een VPN verbinding met je werk.

Google Homeplug
Welke zenders wil je dan? Sinds vandaag is het zenderpakket van KPN aangepast nl

HBO is nieuw voor 15 pm

O.a. 24kitchen in het basispakket
Het Viva forum is papaja.
Mijn bereik boven met de dvs is nog steeds niet hetzelfde als met kabel hoor. Kan misdchien wel maar is bij mij niet zo
@nymphadora, ik ga gelijk even kijken naar het zender pakket. het gaat om extreme sport en espn america.
Ja. We zitten inmiddels sinds woensdag zonder tv, internet en telefoon..
Dat zit gewoon in het pluspakket hoor. Volgens mij tenminste niet in het basispakket.
Ik denk ook dat het in het plus pakket zit vanKPN.
Vraag eens bij je buren rond wat zij hebben en of het bevalt. Hier in de buurt is Tele2 namelijk verschrikkelijk slecht qua ontvangst. In mijn oude woonplaats was KPN verschrikkelijk slecht qua ontvangst.
*
anoniem_94177 wijzigde dit bericht op 20-03-2014 16:26
Reden: Oud topic
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven