KPN alles in 1 pakket
maandag 25 juni 2012 om 12:56
Hallo allemaal,
Ik weet dat er al wat topics over zijn maar die zijn helaas niet recent.
Heeft iemand ervaring met het alles in 1 pakket van KPN?
Ik heb nu UPC en wil nu misschien overstappen ivm het zender aanbod.
Mijn vraag voor de mensen met ervaring?
Kan je nog fatsoenlijk tv kijken/internetten. Als je dat tegelijk wilt doen en misschien ook nog iets wilt downloaden?
Ik weet dat er al wat topics over zijn maar die zijn helaas niet recent.
Heeft iemand ervaring met het alles in 1 pakket van KPN?
Ik heb nu UPC en wil nu misschien overstappen ivm het zender aanbod.
Mijn vraag voor de mensen met ervaring?
Kan je nog fatsoenlijk tv kijken/internetten. Als je dat tegelijk wilt doen en misschien ook nog iets wilt downloaden?
maandag 25 juni 2012 om 13:20
kpn ideal! wel hebben wij glasvezel... en alles werkt perfect storing hebben we natuurlijk wel eens maar dat heeft iedere aanbieder onderhoud als dat gebeurd gebeurd altijd snachts..
en wat ik ook erg prettig vind is dat je bij kpn alles maandelijks kunt op zeggen en stoppen ook zo de extra zenderpakketen
maare upc heeft meer keuze kwa zenders dan kpn maar hier kan geen upc jammer genoeg
en wat ik ook erg prettig vind is dat je bij kpn alles maandelijks kunt op zeggen en stoppen ook zo de extra zenderpakketen
maare upc heeft meer keuze kwa zenders dan kpn maar hier kan geen upc jammer genoeg
maandag 25 juni 2012 om 13:27
Wij hebben het ook, inclusief interactieve TV. Ik vind het prima, het internet haalt alleen bij lange na niet de beloofde snelheden, maar volgens mijn collega ligt dat aan mij. En het modem heeft draadloos een slecht bereik naar de zolder, waar ik telewerk. Dat is ook lastig, m'n verbinding met de kantoorserver valt daardoor vaak weg. Maar de tv en het bellen is verder prima.
..
maandag 25 juni 2012 om 13:40
Hele verschillende verhalen dus. Upc heeft misschien meer zenders maar precies niet de zenders die wij willen 
Tele2 komt op het zelfde uit maar dan kan je maar op 1 tv kijken volgens mij...
Iemand ook ervaring met tv kijken en dingen downloaden tegelijk? Ik begreep dat je tv kijken namelijk ook over internet gaat en dat zou dan dus bandbreedte kosten.
Tele2 komt op het zelfde uit maar dan kan je maar op 1 tv kijken volgens mij...
Iemand ook ervaring met tv kijken en dingen downloaden tegelijk? Ik begreep dat je tv kijken namelijk ook over internet gaat en dat zou dan dus bandbreedte kosten.
maandag 25 juni 2012 om 13:50
quote:reizigster2004 schreef op 25 juni 2012 @ 13:27:
En het modem heeft draadloos een slecht bereik naar de zolder, waar ik telewerk. Dat is ook lastig, m'n verbinding met de kantoorserver valt daardoor vaak weg. Maar de tv en het bellen is verder prima.
Waar staat je modem? Heb je dikke betonnen muren met vlechtwerk? Heb je al een ander uitzendkanaal geprobeerd? Een goede/slechte draadloze verbinding hangt van veel factoren af.
Om een stabiele verbinding te creëren een vaste UTP kabel naar boven trekken of werken met een Homeplug. Vooral omdat het gaat om een VPN verbinding met je werk.
Google Homeplug
En het modem heeft draadloos een slecht bereik naar de zolder, waar ik telewerk. Dat is ook lastig, m'n verbinding met de kantoorserver valt daardoor vaak weg. Maar de tv en het bellen is verder prima.
Waar staat je modem? Heb je dikke betonnen muren met vlechtwerk? Heb je al een ander uitzendkanaal geprobeerd? Een goede/slechte draadloze verbinding hangt van veel factoren af.
Om een stabiele verbinding te creëren een vaste UTP kabel naar boven trekken of werken met een Homeplug. Vooral omdat het gaat om een VPN verbinding met je werk.
Google Homeplug