laptop raad nodig
woensdag 30 mei 2012 om 19:44
Ik ga over een paar weken een laptop kopen voor mijn studie.
Alleen heb ik een paar dingen die ik eerst even wil vragen.
- Waar vind je een goede netbook/laptop voor 400 euro?
- Ik moet een draadloze verbinding hebben, heb ik dan perse wifi nodig?
- Als ik een draadloze laptop heb, betaal ik dan ook nog extra voor het internet wat ik gebruik op de laptop?
Alleen heb ik een paar dingen die ik eerst even wil vragen.
- Waar vind je een goede netbook/laptop voor 400 euro?
- Ik moet een draadloze verbinding hebben, heb ik dan perse wifi nodig?
- Als ik een draadloze laptop heb, betaal ik dan ook nog extra voor het internet wat ik gebruik op de laptop?
woensdag 30 mei 2012 om 19:46
woensdag 30 mei 2012 om 19:47
woensdag 30 mei 2012 om 19:54
Ligt eraan wat je wensen zijn en wat je allemaal met je laptop wil doen. Ik heb mijn laptop gekocht bij mediamarkt voor 333 2 jaar geleden. Wanneer je niet de nieuwste spellen wil spelen of wanneer je niet aan fotobewerking of iets dergelijks doet heb je niet meer nodig dan een simpele laptop van bijvoorbeeld de mediamarkt.
Wifi is in feite een andere woord voor een draadloze verbinding. Dus ja..
Op de laptop gebruik je het internet wat beschikbaar is in je huis. Wanneer je nu bijvoorbeeld internetgebruikt via een kabeltje naar je computer. Dan kan je aan het aparaat waaraan die computer verbonden zit met dat kabeltje ook een draadloze router zetten. Deze zend dan het signaal naar je laptop draadloos. Op dezelfde manier zoals dat kabeltje dat naar je computer doet.
Wanneer je buitenshuis gebruik wil maken van het internet kan dat bijvoorbeeld door gebruik te maken van het internet op je telefoon. Je kan dan een adhoc verbinding instellen of tetteren.
Wanneer je bij een ander thuis wil internetten op je laptop dan zul je verbinding moeten maken met dit netwerk. De eigenaar van dat netwerk of netwerkbeheerder kan je de gegevens daarvoor geven.
Wifi is in feite een andere woord voor een draadloze verbinding. Dus ja..
Op de laptop gebruik je het internet wat beschikbaar is in je huis. Wanneer je nu bijvoorbeeld internetgebruikt via een kabeltje naar je computer. Dan kan je aan het aparaat waaraan die computer verbonden zit met dat kabeltje ook een draadloze router zetten. Deze zend dan het signaal naar je laptop draadloos. Op dezelfde manier zoals dat kabeltje dat naar je computer doet.
Wanneer je buitenshuis gebruik wil maken van het internet kan dat bijvoorbeeld door gebruik te maken van het internet op je telefoon. Je kan dan een adhoc verbinding instellen of tetteren.
Wanneer je bij een ander thuis wil internetten op je laptop dan zul je verbinding moeten maken met dit netwerk. De eigenaar van dat netwerk of netwerkbeheerder kan je de gegevens daarvoor geven.
woensdag 30 mei 2012 om 20:06
Kan via de internetkabel ja. Maar als je een draadloos modem (en dat zijn de meeste moderne modems) kan het ook draadloos.
Als je geen draadloos modem hebt kan je, zoals hier boven al gezegd, een ander kastje kopen (een router) dat je met een internetkabel aan het modem vast maakt en dat een draadloos signaal verstuurd.
donderdag 31 mei 2012 om 01:38

Je kan ermee doen wat je wilt. Als de sla niet meer goed is kan je gewoon andere pakken en ertussen stoppen. Hij zal niet zeuren als je daarnaast ook nog een burger van de Burger King eet. Je kan zelfs een burger van de Burger King tussen de broodjes van de Big Mac stoppen, hij vindt het allemaal prima.
zondag 3 juni 2012 om 09:13