Raar bericht via mail over account
donderdag 29 oktober 2020 om 09:07
Hoi,
Dit bericht stond net in mijn mailbox. Heeft iemand anders dit ook gekregen? Ik ben dagelijks op t forum... Probeert iemand me op te lichten ofzo?
Beste VIVA Forum-gebruiker,
Je ontvangt deze mail omdat je 2 jaar niet bent ingelogd op je VIVA Forum-account. Dat betekent dat we jouw account vanwege de privacywetgeving moeten verwijderen.
Wil je niet dat je account verwijderd wordt en weer gezellig mee kletsen op het VIVA Forum? Dan ben je natuurlijk van harte welkom. Van zwangerschappen tot actualiteiten en van de beste tips voor het verbouwen van je huis tot adviezen over vechtscheidingen: de VIVA-community is er voor elkaar in goede én slechte tijden en bespreekt werkelijk alles.
Wil je weer mee praten, meld je dan hier voor 23 november 2020 aan op je account. Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je die hier opvragen.
Wil je wel dat je account verwijderd wordt? Dan hoef je niets te doen. We verwijderen jouw gegevens zoals je e-mailadres uit onze database. Je berichten en je nickname blijven wel op het forum staan, maar zijn niet meer aan elkaar te koppelen.
Meer lezen over het privacybeleid van het VIVA Forum kan hier.
Heb je nog vragen? Stuur dan een mailtje naar communitymanager@viva.nl.
Dit bericht stond net in mijn mailbox. Heeft iemand anders dit ook gekregen? Ik ben dagelijks op t forum... Probeert iemand me op te lichten ofzo?
Beste VIVA Forum-gebruiker,
Je ontvangt deze mail omdat je 2 jaar niet bent ingelogd op je VIVA Forum-account. Dat betekent dat we jouw account vanwege de privacywetgeving moeten verwijderen.
Wil je niet dat je account verwijderd wordt en weer gezellig mee kletsen op het VIVA Forum? Dan ben je natuurlijk van harte welkom. Van zwangerschappen tot actualiteiten en van de beste tips voor het verbouwen van je huis tot adviezen over vechtscheidingen: de VIVA-community is er voor elkaar in goede én slechte tijden en bespreekt werkelijk alles.
Wil je weer mee praten, meld je dan hier voor 23 november 2020 aan op je account. Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je die hier opvragen.
Wil je wel dat je account verwijderd wordt? Dan hoef je niets te doen. We verwijderen jouw gegevens zoals je e-mailadres uit onze database. Je berichten en je nickname blijven wel op het forum staan, maar zijn niet meer aan elkaar te koppelen.
Meer lezen over het privacybeleid van het VIVA Forum kan hier.
Heb je nog vragen? Stuur dan een mailtje naar communitymanager@viva.nl.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-

donderdag 29 oktober 2020 om 09:12
Geen idee of ik die mail heb gehad want ik weet bij god niet op welk mail adres deze account staat. Omdat ik periodiek van nick wissel moet ik ook periodiek een nieuw email adres aanmaken puur voor dit forum en vervolgens vergeet ik dan hoe die account heette. Vind het bizar dat je na anonimisatie niet gewoon weer op je bestaande email adres een nieuwe nick kan aanmaken. Zo blijf je bezig namelijk met die email adressen.
donderdag 29 oktober 2020 om 09:19
Er was gisteren ook iemand die dezelfde mail ontvangen heeft: overig/vraag-het-de-mods-deel-3/list_messages/467270/41
Kennelijk is er iets misgegaan met mails sturen...
Edit: Maar spam is het dus niet, komt wel echt van Viva.
Kennelijk is er iets misgegaan met mails sturen...
Edit: Maar spam is het dus niet, komt wel echt van Viva.
cookielover wijzigde dit bericht op 29-10-2020 09:20
13.18% gewijzigd

donderdag 29 oktober 2020 om 09:25
Aha, dat zal in mijn geval ook wel kunnen ja. Ik doe er ook maar niets mee. Het gaat iig niet over het account waar ik dagelijks mee in log.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-

donderdag 29 oktober 2020 om 09:42
donderdag 29 oktober 2020 om 10:54
Ja daar ga ik wel van uit dan...
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
donderdag 29 oktober 2020 om 10:54

donderdag 29 oktober 2020 om 11:02
Bij mij wel. En ik weet ook zeker dat die al geanonimiseerd is.

vrijdag 30 oktober 2020 om 13:19
Dat heeft de CM ook gedaan gisteren: overig/community-manager-topic/list_messages/403603/4poppetje2006 schreef: ↑29-10-2020 13:49Kan iemand van Viva zelf niet hierover uitsluitsel geven? Vond het een rare mail want ik ben echt, zonder uitzondering elke dag , op dit forum. En een ander account heb ik ook niet?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best