relatiestatus facebook

18-05-2012 17:17 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn relatie is onlangs verbroken. Graag zou ik mijn relatiestatus willen aanpassen van in een relatie naar single. Kan ik dit doen zonder dat dit direct op mijn wall wordt geplaatst?
Nee, maar je kan wel gelijk je wallpost verwijderen (verandering relatiestatus wordt altijd direct op je wall gepost) of alleen zichtbaar maken voor jezelf.
Volgens mij moet je het dan gewoon helemaal weghalen en niet veranderen in single?
Je kan hem ook omzetten naar geen status.. i.p.v. single, dan komt het volgens mij ook niet op je wall te staan.
anoniem_151355 wijzigde dit bericht op 18-05-2012 17:22
Reden: toevoeging
% gewijzigd
...
Je kan bij je burgelijke staat zeggen dat alleen jij het ziet.
Gelukt.... bedankt allen!
Je kunt ook FB verwijderen. Zouden meer mensen moeten doen, wat een ellede nav FB lees ik zeg.
Je bent zelf een theepot
Ik snap het niet helemaal geloof ik,waarom mogen anderen niet lezen dat je weer single bent?
Om dit soort dingen te voorkomen heb ik gewoon helemaal geen relatiestatus.
quote:teardrop-viva schreef op 18 mei 2012 @ 18:06:

Ik snap het niet helemaal geloof ik,waarom mogen anderen niet lezen dat je weer single bent?

Omdat mensen dan digitaal met z'n allen achhh en de weeee gaan posten, waar je niet op zit te wachten op dat moment.

FB is er om je 'leuke kant' te laten zien, ik heb nog nooit de vraag gezien; hoe kan ik voorkomen dat mijn fb-vrienden zien dat ik een nieuwe relatie heb; dat is namelijk niet iets om te willen verbergen, evenals een nieuwe job, foto's waar je stralend en blij opstaat etc.

Kortom; 1 grote farce en daarom heb ik de mijne ook verwijderd.

Mijn relatiestatus stond trouwens op; it's complicated, omdat ik me afvraag welke relatie niet complicated is?
quote:_lupine_ schreef op 18 mei 2012 @ 18:10:

Om dit soort dingen te voorkomen heb ik gewoon helemaal geen relatiestatus.Slim..
Ik zet er uberhaupt geen persoonlijke details op.
Volgende vraag: waarom zou je je relatiestatus in Facebook veranderen als je niet wil dat iemand het weet?!?!
quote:tzippa schreef op 18 mei 2012 @ 18:12:

[...]

Omdat mensen dan digitaal met z'n allen achhh en de weeee gaan posten, waar je niet op zit te wachten op dat moment.

FB is er om je 'leuke kant' te laten zien, ik heb nog nooit de vraag gezien; hoe kan ik voorkomen dat mijn fb-vrienden zien dat ik een nieuwe relatie heb; dat is namelijk niet iets om te willen verbergen, evenals een nieuwe job, foto's waar je stralend en blij opstaat etc.

Kortom; 1 grote farce en daarom heb ik de mijne ook verwijderd.

Mijn relatiestatus stond trouwens op; it's complicated, omdat ik me afvraag welke relatie niet complicated is?Hmmm...verandering van relationship statussen (of dat nou naar in een relatie is of naar single) wordt altijd door iedereen overdreven geliked.
Ik heb mijn relatiestatus op Facebook van "married" verandert naar niets. Dat kan ook.
quote:Missprincesa schreef op 18 mei 2012 @ 18:27:

[...]

Hmmm...verandering van relationship statussen (of dat nou naar in een relatie is of naar single) wordt altijd door iedereen overdreven geliked.Okay; herstel; in mijn fb-kennissenkring werden gebroken relaties niet 'geliked'.

Ik heb m'n FB verwijderd en dat bevalt me uitstekend! wegnepheid
FB gebruik ik alleen om te communiceren met mensen, ook voor mijn werk. Mailen e.d.

Persoonlijke dingen staan er bij mij helemaal niet op. Alleen wat reisfoto's voor de liefhebber.
quote:_lupine_ schreef op 18 mei 2012 @ 18:10:

Om dit soort dingen te voorkomen heb ik gewoon helemaal geen relatiestatus.Same here.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven