spam vanuit hotmail

22-12-2010 12:49 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoop dat ik nu niet een vraag stel die al honderd x gesteld is maar ik lees hier eigenlijk bijna nooit mee.

Er word regelmatig vanuit mijn hotmail account spam verstuurd naar al mijn contactpersonen. Hoe kan dat en wat kan ik eraan doen? Weet iemand dat? Vind het nl heel erg vervelend.

Alvast bedankt.
Je wachtwoord veranderen. Ik krijg de laatste tijd ook veel spam vanuit hotmail accounts van contactpersonen. Erg irritant.
Dit heb ik ook gehad, heel vervelend. Je moet even twee dingen doen: een virusscan erover halen (bijv. Microsoft Security Essentials of Avast) en je wachtwoord veranderen.
ok, dat wachtwoord zal ik gelijk even doen, bedankt!
mmm dat is nog best lastig.... waar verander ik mijn wachtvoor voor mijn hotmail?? (erg dat ik dat niet weet)
gevonden!!
Virusscan is niet nodig. Gewoon even je wachtwoord veranderen.
Ik had het ook, bij mij was het ook opgelost na het veranderen van mijn wachtwoord.
quote:Paque_ schreef op 22 december 2010 @ 13:13:

Virusscan is niet nodig. Gewoon even je wachtwoord veranderen.Iemand die zo'n overduidelijke digibeet is kan best een virusscan gebruiken
Dat mensen email krijgen met jouw adres als afzender wil neit zeggen dat die mail ook daadwerkelijk verstuurd is vanaf jouw account.

Je wachtwoord aanpassen naar een "Sterk wachtwoord" kan nooit kwaad, maar ik denk niet dat dat je "prbleem" gaat oplossen.

Iedereen met een beetje kennis van email kan een bericht versturen alsof het van iemand anders komt.
quote:wijnands schreef op 22 december 2010 @ 16:27:

[...]

Iemand die zo'n overduidelijke digibeet is kan best een virusscan gebruiken

ik heb een virusscan, een hele goed zelfs, daarom vond ik het ook zo vreemd.

maar wachtwoord is gewijzigd en nu maar hopen dat dat stopt.

bedankt in ieder geval voor de tips.
Ja, heb dit ook gehad. Is na het veranderen (en 'sterker' maken) van m'n wachtwoord gelukkig niet meer gebeurd! Krijg wel helaas heel vaak van mensen die bij m'n contactpersonen staan spammail.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven