spam vanuit hotmail
woensdag 22 december 2010 om 12:49
hoop dat ik nu niet een vraag stel die al honderd x gesteld is maar ik lees hier eigenlijk bijna nooit mee.
Er word regelmatig vanuit mijn hotmail account spam verstuurd naar al mijn contactpersonen. Hoe kan dat en wat kan ik eraan doen? Weet iemand dat? Vind het nl heel erg vervelend.
Alvast bedankt.
Er word regelmatig vanuit mijn hotmail account spam verstuurd naar al mijn contactpersonen. Hoe kan dat en wat kan ik eraan doen? Weet iemand dat? Vind het nl heel erg vervelend.
Alvast bedankt.
woensdag 22 december 2010 om 23:06
Dat mensen email krijgen met jouw adres als afzender wil neit zeggen dat die mail ook daadwerkelijk verstuurd is vanaf jouw account.
Je wachtwoord aanpassen naar een "Sterk wachtwoord" kan nooit kwaad, maar ik denk niet dat dat je "prbleem" gaat oplossen.
Iedereen met een beetje kennis van email kan een bericht versturen alsof het van iemand anders komt.
Je wachtwoord aanpassen naar een "Sterk wachtwoord" kan nooit kwaad, maar ik denk niet dat dat je "prbleem" gaat oplossen.
Iedereen met een beetje kennis van email kan een bericht versturen alsof het van iemand anders komt.
donderdag 23 december 2010 om 14:10
quote:wijnands schreef op 22 december 2010 @ 16:27:
[...]
Iemand die zo'n overduidelijke digibeet is kan best een virusscan gebruiken
ik heb een virusscan, een hele goed zelfs, daarom vond ik het ook zo vreemd.
maar wachtwoord is gewijzigd en nu maar hopen dat dat stopt.
bedankt in ieder geval voor de tips.
[...]
Iemand die zo'n overduidelijke digibeet is kan best een virusscan gebruiken
ik heb een virusscan, een hele goed zelfs, daarom vond ik het ook zo vreemd.
maar wachtwoord is gewijzigd en nu maar hopen dat dat stopt.
bedankt in ieder geval voor de tips.