Toetsenbord acer laptop

11-11-2014 12:41 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds juni dit jaar heb ik een acer aspire e1-510 laptop en al 2 maanden doen sommige knopjes het niet meer. De 1, T, O,P, U,J doen het niet meer. Zwaar irritant natuurlijk en heb er nu een los toetsenbord aan zodat ik toch kan typen. Er zit niks onder de toetsjes en het stomme is dat ze het soms wel doen.

Ik heb geprobeerd ermee terug te gaan maar helaas wordt er op het toetsenbord geen garantie gegeven. Er zit windows 8 op en soms geeft de computer opeens een scherm aan waarop wordt aangegeven dat er een fout is en dat hij die gaat oplossen. Als dat is gebeurd dan doen de toetsen het wel weer en ik vraag mij af of iemand hier ervaring mee heeft en weet hoe ik dit moet oplossen?
Oplossing? Nooit een Acer kopen, was de oplossing
quote:Desperate_Housewive schreef op 11 november 2014 @ 12:50:

Oplossing? Nooit een Acer kopen, was de oplossing

Yup

Maar het klopt niet, voor de wet heb je een kapot product gekocht. Dus die reparatie moet je afdwingen, desnoods via het hoofdkantoor. En omdat het binnen een half jaar is moeten zij aantonen dat het jouw schuld is, wat onmogelijk is in dit geval.
https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
Hiervoor had ik ook een acer aspire laptop en die was werkelijk niet kapot te krijgen, helaas heeft hij zijn val vanaf de kledingkast de laatste keer niet overleefd. Juist omdat die zo goed en fijn was heb ik deze genomen.

Met hoofdkantoor bedoel je neem ik aan het hoofdkantoor van Acer zelf want tot nu toe heb ik het alleen bij de winkel geprobeerd.
Het hoofdkantoor van de winkel. Of is het geen keten? Zijn ze ergens bij aangesloten?
Nee ik had hem bij GSMeasy icm met een telefoon en helaas gaven zij geen garantie, heb net wel acer zelf opgebeld en die mevrouw gaf al aan dat het waarschijnlijk een mechanisch mankement is vanwege de verschillende toetsen die het niet doen en nu wordt alles gelukkig geregeld. Terwijl GSM easy heel iets anders zei maar goed..

Moet nu UPS bellen voor een afspraak om hem op te laten halen en dan is mijn laptop 10-15 werkdagen weg en dan is hij hopelijk gemaakt. Heb het ook direct nog eventjes nagezocht en heb hem pas sinds 23 juli 2014.
Ik heb +/- 2,5 jaar een Acer aspire 7250G. Bij mij werken sommige toetsen ook niet zoals het hoort. Dan moet ik er harder opdrukken. In het begin was dat heel vervelend en wilde ik ook teruggaan. Maar ik ging er aan wennen. Toen ben ik maar niet terug gegaan.
Bij mij werken ze ook niet als ik er harder/zachter op druk. Ze doen het of wel of niet en je moet maar geluk hebben als ze het een keer doen en aangezien ik tegenwoordig veel vanuit huis werk heb ik wel echt een goede laptop nodig. Er komen ook elke keer steeds meer knoppen bij die het niet meer doen. Vanaf net werkt de 3 ook al niet meer. Nu ben ik hem maar even kwijt en ik vind het zonde om het niet op lossen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven