van pre paid naar abbo
woensdag 18 april 2012 om 20:13
Kan je in een prepaid toestel van vodafone ook een sim only abbo sim stoppen ?
Ik heb nl. nog ene mooi toestel liggen van vodafone prepaid maar wil daar voor zoon een sim only abbo in hebben.. Bij vodafone winkel zeggen ze het niet te weten (raar maar waar) en telefonisch waren ze niet te bereiken (althans.. ik heb heul lang in de wacht gestaan en toen werd de verbinding verbroken). Iemand ervaring hiermee ? Toestel is nog geen jaar oud ! dus zomaar simlock vrij maken kan dus nog niet.. want dan was het makkelijk geweest..
Ik heb nl. nog ene mooi toestel liggen van vodafone prepaid maar wil daar voor zoon een sim only abbo in hebben.. Bij vodafone winkel zeggen ze het niet te weten (raar maar waar) en telefonisch waren ze niet te bereiken (althans.. ik heb heul lang in de wacht gestaan en toen werd de verbinding verbroken). Iemand ervaring hiermee ? Toestel is nog geen jaar oud ! dus zomaar simlock vrij maken kan dus nog niet.. want dan was het makkelijk geweest..
woensdag 18 april 2012 om 20:16
Je kan het sowieso wel simlock vrij maken binnen een jaar maar daarvoor moet je dan eenmalig een bedrag betalen aan je provider (geen idee hoeveel dat is). Je zou een andere simkaart in het toestel kunnen stoppen en kijken of hij het doet? Bijv. de simkaart van je eigen telefoon / abonnement. Als hij het dan doet wil dat zeggen dat de telefoon simlock vrij is en dan kan er ook een vodafone sim only kaartje in.
woensdag 18 april 2012 om 20:24
quote:Vogel86 schreef op 18 april 2012 @ 20:18:
Wel raar dat ze je bij de winkel geen informatie kunnen geven trouwens.nou niet echt raar.. volgens de man van de winkel was het een vraag die niet vaak voorkwam omdat mensen vaak nieuwe telefoon willen en niet een "oude" willen gebruiken... en het systeem waar hij wat op kon zoeken was down.. hij wilde het dus wel voor me uitzoeken maar het lukte niet..
Wel raar dat ze je bij de winkel geen informatie kunnen geven trouwens.nou niet echt raar.. volgens de man van de winkel was het een vraag die niet vaak voorkwam omdat mensen vaak nieuwe telefoon willen en niet een "oude" willen gebruiken... en het systeem waar hij wat op kon zoeken was down.. hij wilde het dus wel voor me uitzoeken maar het lukte niet..
woensdag 18 april 2012 om 20:25
quote:bammetjebamie schreef op 18 april 2012 @ 20:18:
Als je een sim-only van Vodafone neemt kan het ja.
Als je een andere provider wilt moet je even langs de telefoonturk, ben je voor een tientje klaar.
ok.. dus van dezelfde provider kan het dus.. mijn eigen kaartje doet het nl. niet (ik heb zelf ook vodafone) in het toestel. vandaar dat ik het me afvraag..
ik ga gewoon met toestel naar de winkel en laat het hen daar even uitzoeken..
Als je een sim-only van Vodafone neemt kan het ja.
Als je een andere provider wilt moet je even langs de telefoonturk, ben je voor een tientje klaar.
ok.. dus van dezelfde provider kan het dus.. mijn eigen kaartje doet het nl. niet (ik heb zelf ook vodafone) in het toestel. vandaar dat ik het me afvraag..
ik ga gewoon met toestel naar de winkel en laat het hen daar even uitzoeken..
woensdag 18 april 2012 om 20:26
quote:poldervrouw schreef op 18 april 2012 @ 20:25:
[...]
ik ga gewoon met toestel naar de winkel en laat het hen daar even uitzoeken..Dat is raar dat jouw kaartje het niet doet, zou moeten werken.
[...]
ik ga gewoon met toestel naar de winkel en laat het hen daar even uitzoeken..Dat is raar dat jouw kaartje het niet doet, zou moeten werken.
woensdag 18 april 2012 om 20:33
quote:bammetjebamie schreef op 18 april 2012 @ 20:26:
[...]
Dat is raar dat jouw kaartje het niet doet, zou moeten werken.
Bammetje heeft gelijk, het zou moeten werken.
Maar de turk is geduldig.
Klaar terwijl je wacht.
[...]
Dat is raar dat jouw kaartje het niet doet, zou moeten werken.
Bammetje heeft gelijk, het zou moeten werken.
Maar de turk is geduldig.
Klaar terwijl je wacht.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 18 april 2012 om 23:54
donderdag 19 april 2012 om 10:10
donderdag 19 april 2012 om 10:53
Bij mij ging het gemakkelijk. Ik had Internet, maar moest voor prepaid apart betalen, en nu heb ik een abonnement inclusief 100 MB Internet, 100 belminuten en kan 100 SMS-jes versturen. Wil ik meer, moet ik bijbetalen. Dat 100 MB zal ik misschien nog wel een keer verbruiken, maar die belminuten en de SMS-jes nooit een keer.
Ik betaal geen abonnement over het toestel, een Blackberry Torch, of het toestel maakt daar geen deel van uit, maar die heb ik volledig betaald voor ongeveer 500 euro. Ik wil geen huur over het toestel betalen, maar in plaats daarvan het gewoon kopen.
Ik betaal geen abonnement over het toestel, een Blackberry Torch, of het toestel maakt daar geen deel van uit, maar die heb ik volledig betaald voor ongeveer 500 euro. Ik wil geen huur over het toestel betalen, maar in plaats daarvan het gewoon kopen.
World of Warcraft: Legion