verwijderde mail Hotmail terughalen

01-12-2011 13:50 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een vraag over Hotmail. Ik heb 2 weken geleden een aantal mails uit mijn inbox verwijderd en daarna de map 'verwijderd' ook leeggemaakt. Is het nog mogelijk om ze terug te krijgen als je dat bij Hotmail vraagt?
nee.
Nee.
Ik krijg er een punthoofd van!
Nee, natuurlijk niet! Dat zou namelijk betekenen dat zij stiekem jouw mail ook nog ergens anders zouden bewaren dan in jouw mappen. Iets wat zij misschien wel doen, maar echt nooit zullen toegeven.
Er is ook een map ´verzonden´, daar vind je nog veel terug waarschijnlijk.
Er is toch een mogelijkheid om verwijderde berichten terug te halen?

Alleen weet ik niet hoelang dat terug gaat.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Een bericht kwijt? Het is mogelijk om verwijderde berichten te herstellen, dan halen we zo veel mogelijk berichten terug. Meer informatie

Dit bericht staat bij mij in hotmail bij verwijderde berichten, ik zou daar eens klikken.
Claudia heeft gelijk. Ik heb die melding onderin ook. Succes.
Ik heb ook wel eens verwijderde mails teruggekregen. Alleen had ik deze mails niet zelf weggeknikkerd, maar had Hotmail dat per ongeluk gedaan. Na wat heen en weer mailen had ik alles weer terug.
In mijn geval ging het echter wel om mails van enkele dagen terug, geen 2 weken.
En als je ze zelf in je prullebak hebt gedaan en die vervolgens hebt geleegd, denk ik dat 'weg' ook echt 'weg' is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
nee
.
Je kunt het wel vragen bij Hotmail hoor, alleen kunnen zij niet verder dan een dag of 4 terugzetten. Maar het kan dus wel en ja, Hotmail kan er dus wel bij je in.
een verwijderde mail terughalen is vrij eenvoudig......

open de map verwijderd....onderaan in deze map staat ....de tekst.........verwijderde berichten te herstellen....... ?

need i say more ?
Ja zeker, gewoon naar de ''deleted'' gaan, en daar onder heb je hotmail recovery funktie.klik gewoon oop terug halen,en wat ze hebben krijg je ook terug, meestal is het van afgelopen 3 maanden

jack
Nou dan is ze nog net op tijd waarschijnlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven