Ik heb een vraag over Hotmail. Ik heb 2 weken geleden een aantal mails uit mijn inbox verwijderd en daarna de map 'verwijderd' ook leeggemaakt. Is het nog mogelijk om ze terug te krijgen als je dat bij Hotmail vraagt?
Nee, natuurlijk niet! Dat zou namelijk betekenen dat zij stiekem jouw mail ook nog ergens anders zouden bewaren dan in jouw mappen. Iets wat zij misschien wel doen, maar echt nooit zullen toegeven.
Anoniem_130740
donderdag 1 december 2011 om 13:59
Er is ook een map ´verzonden´, daar vind je nog veel terug waarschijnlijk.
Ik heb ook wel eens verwijderde mails teruggekregen. Alleen had ik deze mails niet zelf weggeknikkerd, maar had Hotmail dat per ongeluk gedaan. Na wat heen en weer mailen had ik alles weer terug.
En als je ze zelf in je prullebak hebt gedaan en die vervolgens hebt geleegd, denk ik dat 'weg' ook echt 'weg' is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Anoniem_67977
donderdag 1 december 2011 om 14:54
nee
Anoniem_640b74ef69ada
donderdag 1 december 2011 om 14:56
.
Anoniem_55085
donderdag 1 december 2011 om 15:25
Je kunt het wel vragen bij Hotmail hoor, alleen kunnen zij niet verder dan een dag of 4 terugzetten. Maar het kan dus wel en ja, Hotmail kan er dus wel bij je in.
Ja zeker, gewoon naar de ''deleted'' gaan, en daar onder heb je hotmail recovery funktie.klik gewoon oop terug halen,en wat ze hebben krijg je ook terug, meestal is het van afgelopen 3 maanden