Whatsapp contact toevoegen

14-05-2021 21:08 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik iemand toevoeg als contact, maar ik stuur die persoon nog geen berichtje, weet die persoon dan dat ik hem heb toegevoegd? Sta ik dan ook meteen bij die ander in de contactenlijst?
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom voeg je iemand specifiek op what’s app toe? Als je iemand opslaat in je telefooncontacten kun je hem toch rechtstreeks daaruit een bericht sturen via whatsapp? Je hoeft niet eerst apart op te slaan
Klinkt raar dit. Alsof je iemand wil stalken.
Alle reacties Link kopieren
Als je iemands nummer opslaat in je telefoon staat ie toch meteen tussen je WhatsApp contacten?
Hoe dan ook, een toegevoegd contact in je telefoon betekent niet automatisch dat de ander jou ook als contact heeft, en die krijgt daar ook geen melding van en weet niet dat jij hem hebt toegevoegd.
anoniem_404358 wijzigde dit bericht op 15-05-2021 00:32
11.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je staat hoe dan ook in de contactenlijst van diegene als diegene jouw nummer in zijn/haar adresboek heeft staan.

Heeft diegene jouw nummer niet, krijgt die geen melding dat jij dat nummer hebt toegevoegt.
Nee. Maar als je wil zien of die ander jou als contact heeft opgeslagen, zie je een profielfoto. Ik heb een paar keer iemand als contact verwijderd en kreeg een appje met de vraag waarom mijn profielfoto ineens weg was. Vandaar dat ik het weet. Misschien heb je hier iets aan.
Julus schreef:
14-05-2021 22:25
Nee. Maar als je wil zien of die ander jou als contact heeft opgeslagen, zie je een profielfoto. Ik heb een paar keer iemand als contact verwijderd en kreeg een appje met de vraag waarom mijn profielfoto ineens weg was. Vandaar dat ik het weet. Misschien heb je hier iets aan.
Je kan je profielfoto ook gewoon toegankelijk zetten voor “iedereen” of voor “niemand.” Dat je iemands foto kan zien hoeft dat dus niet te betekenen, kan gewoon op “iedereen” staan.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
14-05-2021 22:25
Nee. Maar als je wil zien of die ander jou als contact heeft opgeslagen, zie je een profielfoto. Ik heb een paar keer iemand als contact verwijderd en kreeg een appje met de vraag waarom mijn profielfoto ineens weg was. Vandaar dat ik het weet. Misschien heb je hier iets aan.
Ik zag ook gewoon de profielfoto van iemand die mijn nummer helemaal niet heeft.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
14-05-2021 22:41
Ik zag ook gewoon de profielfoto van iemand die mijn nummer helemaal niet heeft.
Dat kan toch. Kan je zelf instellen.
Ik heb WhatsApp zo ingesteld dat alleen mensen die tussen mijn contacten staan mijn foto kunnen zien.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
14-05-2021 22:25
Nee. Maar als je wil zien of die ander jou als contact heeft opgeslagen, zie je een profielfoto. Ik heb een paar keer iemand als contact verwijderd en kreeg een appje met de vraag waarom mijn profielfoto ineens weg was. Vandaar dat ik het weet. Misschien heb je hier iets aan.
Ehhh nee hoor. Alleen als je zelf hebt ingesteld dat alleen je contacten je foto kunnen zien.
Oh ok! Dit wist ik niet. Ik had contacten die ik verwijderde en zij vroegen waarom mijn foto ineens weg was. Dus dan trek ik die conclusie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven