Whatsapp vraagje

30-06-2013 14:24 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als bj iemands naam staat : 'Laatst gezien om 13.59' en er verschijnen 2 vinkjes achter mijn berichtje, heeft hij het bericht dan gelezen, of alleen ontvangen?
Hij zegt dat hij zich nu niet wil binden, maar wel af en toe wil afspreken. Toen ik hem gisteren vroeg wat ie wilde zei ie dat dit wel het begin kon zijn van iets. Dus wat er veranderd is ?

Ben al die mannen die wel de lusten maar niet de lasten willen zo zat...is al de 3de keer dat ik dit te horen krijg.
Misschien even niet neuken tot er meer vastigheid is?

Niet omdat ik wil insinueren dat mannen na de seks meteen weg zijn, alles behalve dat zelfs, maar omdat jij je blijkbaar snel emotioneel bindt na de seks.
27 mensen vinden dit leuk.
Hoe lang waren jullie eigenlijk aan het daten nu dan? Want ik word zelf altijd nogal kriebelig van de vraag 'wat wil je eigenlijk?' Bij daten.
Ik zou ook pas aan seks beginnen als ik het idee heb dat het iets kan worden voor de lange duur. Dat zul je toch een keer moeten vragen om te weten hoe hij er tegenover staat.
We waren al ongeveer een jaar vrienden en in die periode heeft hij vaker toespelingen gemaakt, maar ben ik daar nooit echt op ingegaan. Ik had ook een 'vriendschap plus' met iemand anders eerst en dat wist hij. Op een of andere manier veranderde die 'chemie' tussen ons dit weekend en heeft hij me vrijdagavond thuis afgezet en gezoend in de auto. Hij wilde toen al mee naar binnen maar ik was moe. Zaterdag wel de hele dag berichtjes over en weer verstuurd.
Ik stelde die vraag wat hij wilde omdat hij net zijn vorige relatie heeft uitgemaakt (begin deze week).
Hee, dat klinkt als mijn ex!
Het is sinds deze week uit met z'n ex, twee dagen geleden hebben jullie voor het eerst gezoend en gisteren wilde je al weten wat hij wil? Wow...
Zo hee, en dan gelijk seks met de volgende.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat zal hij zich druk maken om zijn kleine kinderen zeg.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat een sloerie Volgens mij had je zelf ook wel kunnen verzinnen dat het niet waarschijnlijk is dat hij direct van de ene in de andere relatie wil duiken. Maar hij maakte dus toespelingen terwijl hij in een relatie zat?
Ik zeg daar dus nooit wat over omdat ik het eigenlijk niet vind dat het mij wat aangaat hoe laat iemand keek, en waarom hij niet reageerde.

Dat vind ik erg brutaal.

Due vinkjes is verstuurd, en aangekomen, 1 is verstuurd en 2 is aangekomen, de tijd is hoe laat iemand keek.

maar steeds dat gedoe over whats app....

zo gooi ik het er af, wat een privacy schending zeg,.
De kinderen wonen niet bij hem. Nee, hij maakte geen toespelingen terwijl hij een relatie had.
Maar je snapt toch zeker zelf ook wel dat zo'n man na krap een halve week toch niet echt toe is aan een nieuwe relatie enzo?
Jonge kinderen, maakt al een jaar toespelingen, maar dat was dan weer voor zijn laatste relatie?

Klinkt niet echt als een man om op te bouwen hoor.
Hij wil letterlijk afspreken tot een van ons 2 een ander heeft. Dus niet..
Ik heb even geloept en sorry dat ik het zeg maar je komt een beetje wanhopig en naief over.

En eerst schrijf je dat hij toen jullie vrienden waren vaker toespelingen maakte maar nu zeg je dat hij dat niet deed toen hij een relatie had. Het is nog geen week uit? Ik snap het niet?
quote:Snoopy80 schreef op 30 juni 2013 @ 22:04:

Hij zegt dat hij zich nu niet wil binden, maar wel af en toe wil afspreken. Toen ik hem gisteren vroeg wat ie wilde zei ie dat dit wel het begin kon zijn van iets. Dus wat er veranderd is ?

Waarschijnlijk niets. Ik denk dat jij dat "iets" gewoon veel te romantisch hebt ingevuld. Een paar keer stevig op afspraak met elkaar neuken is ook "iets". En meer wil hij blijkbaar niet.
En bedankt...

Hij heeft ongeveer 2 maanden een vriendin gehad ja. In die periode probeerde hij ook niks, ook niet toen ik die vriendschap plus nog had.
quote:Snoopy80 schreef op 30 juni 2013 @ 22:40:

Hij wil letterlijk afspreken tot een van ons 2 een ander heeft. Dus niet..

Ok. Dat kan.

Maar... wat heb je hier nu van geleerd? Wat ga je een volgende keer anders doen?
Ik wilde niet onaardig zijn, maar als ik lees over ie man van de datingsite en het na 1 dag vragen wat hij nou wil.. Misschien wil je te graag? Past hij wel bij JOU?
Ik wil hem al niet meer.
quote:Snoopy80 schreef op 30 juni 2013 @ 22:54:

Ik wil hem al niet meer.Ja. Maar voor de volgende?
Voorlopig ook geen volgende. Echt even geen zin meer in mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven