Whatsapp vraagje

30-06-2013 14:24 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als bj iemands naam staat : 'Laatst gezien om 13.59' en er verschijnen 2 vinkjes achter mijn berichtje, heeft hij het bericht dan gelezen, of alleen ontvangen?
Oh. Je duikt in de slachtofferrol. Jammer. Je had er ook iets van kunnen leren.
Nee, ik kruip niet in de slachtofferrol. Ik werk al aan mijn zelfvertrouwen bij mijn PGB-begeleiding.
Bij een volgende in elk geval niet zo snel meer seks hebben.
quote:Snoopy80 schreef op 30 juni 2013 @ 23:15:

Bij een volgende in elk geval niet zo snel meer seks hebben.Goed idee. Misschien kun je ook eens met je begeleider bespreken hoe je kunt weten of iemand je echt leuk vindt.
Het is een Pgb-coach. Geen psych of relatietherapeut.
Een coach kan toch best met jou bespreken wat signalen zijn over of iemand jou wel of niet leuk vindt? Past prima bij opbouwen van zelfvertrouwen lijkt me zo.
Misschien wordt het dan tijd voor een echte psych? Als dit je nu al 3x achterelkaar overkomen is, gecombineerd met je onzekerheid, dan kan het geen kwaad om daar iets mee te doen.
De echte psych die ik had vond dat ik prima in mijn vel zit, zeker gezien de dingen die ik de afgelopen jaren voor mijn kiezen heb gekregen.
Het gaat niet om een beoordeling van een psych, het gaat erom dat je ergens tegenaan loopt en dat graag wil veranderen.
Ja, dat ik op de verkeerde/ foute mannen val.
En er is vast een verband met je gebrek aan zelfvertrouwen.
quote:Snoopy80 schreef op 30 juni 2013 @ 23:47:

De echte psych die ik had vond dat ik prima in mijn vel zit, zeker gezien de dingen die ik de afgelopen jaren voor mijn kiezen heb gekregen.Dat is heel fijn dat hij dat zegt, maar zoals Frizzy hier al zegt...je loopt wel tegen een probleem aan. Meerdere malen. Hoe wil je dat verklaren?
Ik wil helemaal niks verklaren, hier of waar dan ook. Dit is mijn laatste bericht hier.
In dit topic.
Je hoeft mij ook niks te verklaren Snoopy. Als je het maar aan jezelf kunt verklaren. Jij hebt er last van. Dat spat aan alle kanten van je posts af. Dan kun je kiezen er iets aan te doen of je kunt hetzelfde blijven doen en elke keer tegen hetzelfde probleem blijven aanlopen. Het is maar waar jij voor kiest.
quote:Snoopy80 schreef op 30 juni 2013 @ 22:04:

Hij zegt dat hij zich nu niet wil binden, maar wel af en toe wil afspreken. Toen ik hem gisteren vroeg wat ie wilde zei ie dat dit wel het begin kon zijn van iets. Dus wat er veranderd is ?

Ben al die mannen die wel de lusten maar niet de lasten willen zo zat...is al de 3de keer dat ik dit te horen krijg.Hij heeft je in bed gekregen. Dat is er veranderd.
Waar zit de any-key?
quote:kalley schreef op 30 juni 2013 @ 16:38:

Zowel Android als Apple. Alleen blijft er bij Apple soms maar één vinkje staan terwijl diegene het al wel ontvangen heeft.Dat klopt dus een vinkje is ontvangen en niet gelezen!
quote:Fame schreef op 30 juni 2013 @ 20:26:

Ik heb personeel, maar het nieuwe werken zegt mij niets.....Dat is ook achterhaald: mooi artikel over in de NRC

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven