Wil van Firefox af.

07-04-2020 14:05 112 berichten
Hoihoi allemaal!

Na een lange tijd alle geduld van de wereld te hebben beoefend heb ik er nu zat van en wil dus van Firefox af. Ik ervaar Firefox als een Sovjetbrowser die niets meer toestaat dat ik leuk vind. Veilig? Misschien wel, maar overdrijven is ook een vak.
Nu vraag ik me dus af wat beter te doen is en vooral wat de ervaringen zijn met Edge.

Mijn dank is enorm!
Zarah schreef:
07-04-2020 14:27
Weet je heel zeker dat het niet aan gebrekkige kennis ligt in plaats van aan Firefox?
:D
lise1985 schreef:
07-04-2020 14:58
Kan gewoon hoor. Ik ben nogal anti-Bing en heb het gewoon verwijderd van mijn pc.
Ik ook vreselijk anti bing . Snap niet dat dat nog bestaat eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
strings-attached schreef:
07-04-2020 15:13
Ik ook vreselijk anti bing . Snap niet dat dat nog bestaat eigenlijk.
Nou, er zijn dus mensen die het vrijwillig gebruiken. :'(
¡Apagando las luces!
Heb ondertussen Chrome via een omweg kunnen loaden en installeren.

Ik heb verder geen behoefte meer aan al die kennis waar ik mee bedolven word, dus zal niet meer reageren.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-04-2020 15:18
Heb ondertussen Chrome via een omweg kunnen loaden en installeren.

Ik heb verder geen behoefte meer aan al die kennis waar ik mee bedolven word, dus zal niet meer reageren.
Nee mensen zullen je eens helpen zeg...

Tjongjonge wat een lullige post zeg, heb er geen woorden voor. Stank voor dank heet zoiets, bah.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Als Chrome je niet bevalt probeer dan Vivaldi. https://vivaldi.com/nl/
Als dan Bing weer als zoekfunctie doorduwt wil ik wel uitleggen hoe je dat om kan zetten naar bijv. Google.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-04-2020 15:18
Heb ondertussen Chrome via een omweg kunnen loaden en installeren.

Ik heb verder geen behoefte meer aan al die kennis waar ik mee bedolven word, dus zal niet meer reageren.
Goh, wat een fijne reactie. Maak je vast vrienden mee.
Ik kijk daar doorheen.
Alle reacties Link kopieren
Vooral in combinatie met je onderschrift.....
evaq schreef:
07-04-2020 14:54
PEBKAC?
Zeker weten en dan nog nukkig en eigenwijs ook.
Goeie combi
:facepalm:
Zarah schreef:
07-04-2020 15:26
Vooral in combinatie met je onderschrift.....
Jazeker, je komt me tegen als je me als een oudbakken debiel bejegend.
Cateautje schreef:
07-04-2020 15:27
Jazeker, je komt me tegen als je me als een oudbakken debiel bejegend.
Gedraag je dan ook niet zo
*Pauze* schreef:
07-04-2020 15:28
Gedraag je dan ook niet zo
Ik heb eventjes teruggelezen voor je, moet je ook maar even doen.
strings-attached schreef:
07-04-2020 15:13
Ik ook vreselijk anti bing . Snap niet dat dat nog bestaat eigenlijk.
Maakt niet zo veel uit welke search engine je gebruikt. Ze zijn allemaal van data leechers zoals Google, Microsoft en Apple.

Vind wel dat Google achter uit is gegaan qua relevante resultaten. Je zoektermen ook doorstrepen enzo. De focus ligt nu echt op nóg meer centen binnenharken. Misschien toch maar DuckDuckGo proberen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-04-2020 15:27
Jazeker, je komt me tegen als je me als een oudbakken debiel bejegend.

Nukkig in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
Bozo schreef:
07-04-2020 15:31
Maakt niet zo veel uit welke search engine je gebruikt. Ze zijn allemaal van data leechers zoals Google, Microsoft en Apple.

Vind wel dat Google achter uit is gegaan qua relevante resultaten. Je zoektermen ook doorstrepen enzo. De focus ligt nu echt op nóg meer centen binnenharken. Misschien toch maar DuckDuckGo proberen.
Ja, tegenwoordig bestaat de eerste pagina vrijwel alleen maar uit ads. Best zonde. :(
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Bozo schreef:
07-04-2020 15:31
Maakt niet zo veel uit welke search engine je gebruikt. Ze zijn allemaal van data leechers zoals Google, Microsoft en Apple.

Vind wel dat Google achter uit is gegaan qua relevante resultaten. Je zoektermen ook doorstrepen enzo. De focus ligt nu echt op nóg meer centen binnenharken. Misschien toch maar DuckDuckGo proberen.

Die heb ik.
Was even wennen, maar ik gebruik nu nog maar heel af en toe google.
strings-attached schreef:
07-04-2020 15:09
Dus ff kun je niet laten werken (en dat is best simpel) en je kan geen andere zm instellen dan bing... Ik denk dat het meer aan jou dan aan ff ligt eigenlijk.

Er zit idd een nieuwe functie in, erg handig voor digibeten zoals mijn moeder :D die anders van alles aanklikt en binnenhaalt Maar je kunt heel makkelijk een site toestemming geven. Gewoon schildje in de zoekbalk aanklikken.

Maar browsers genoeg. En google, als je die niet als hoofd in kan stellen, kun je ook bereiken door google.nl in te typen in je zoekbalk.
Heb ik allemaal gedaan. Schildje, adblocker, popupblocker, the whole shabang. Zelfs mijn antivirus.
SombraOnline schreef:
07-04-2020 14:55
Dat klinkt eerder als een probleem met je internet, niet per se de browser... Of misschien wat restrictions die aan staan of zo.
Ik heb het gedaan door middel van de downloads in windows als admin. Toen lukte het wel.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-04-2020 15:18
Heb ondertussen Chrome via een omweg kunnen loaden en installeren.

Ik heb verder geen behoefte meer aan al die kennis waar ik mee bedolven word, dus zal niet meer reageren.
Als je geen behoefte hebt aan nog meer reacties, laat dan gewoon het topic sluiten.
Ik denk dat je iets moet herstellen, of anders instellen, maar ik weet niet wat. Je had laatst ook met die foto's dat je ze niet op een normale manier kon openen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ooit voor Firefox gekozen en tien tegen 1 was dat om redenen van privacy. Als je dan nu Chrome installeert is dat bijna een belediging aan je vroegere zelf ;-)
óu sont les neiges d'antan

Ja Chrome zou ik dus ook nooit aanraden!
Niq schreef:
07-04-2020 15:24
Als Chrome je niet bevalt probeer dan Vivaldi. https://vivaldi.com/nl/
Als dan Bing weer als zoekfunctie doorduwt wil ik wel uitleggen hoe je dat om kan zetten naar bijv. Google.
Ik kan niets meer downloaden, onder het pijltje wordt steeds gemeld dat het is mislukt.
Kan je wat downloads weggooien uit je map Downloads?
anoniem_64c635cf8decf wijzigde dit bericht op 07-04-2020 15:48
0.97% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven