Wil van Firefox af.

07-04-2020 14:05 112 berichten
Hoihoi allemaal!

Na een lange tijd alle geduld van de wereld te hebben beoefend heb ik er nu zat van en wil dus van Firefox af. Ik ervaar Firefox als een Sovjetbrowser die niets meer toestaat dat ik leuk vind. Veilig? Misschien wel, maar overdrijven is ook een vak.
Nu vraag ik me dus af wat beter te doen is en vooral wat de ervaringen zijn met Edge.

Mijn dank is enorm!
Niq schreef:
07-04-2020 16:10
Ik denk dat je hetzelfde probleem bij Vivaldi blijft houden. Het zit hem in iets anders.
Zal later eens navragen of mijn pc-mannetje een belletje kan laten rinkelen.
Nope, het ligt aan FF, heb net Vivaldi geload via Chrome en het is gelukt. Ziet er goed uit trouwens, bedankt voor de tip, had er nog nooit van gehoord. :)
Niq schreef:
07-04-2020 16:14
Bij geen gehoor moet ik even geduld hebben. Dus vast even zelf op zoek: https://support.mozilla.org/nl/kb/kan-g ... of-opslaan
Die ga ik nog doorwroeten.
Niq schreef:
07-04-2020 16:16
Een lokale gebruikersaccount wijzigen in een Administrator-account

Selecteer onder Instellingen > Accounts > Gezin en andere personen de naam van de accounteigenaar en selecteer vervolgens Accounttype wijzigen.
Selecteer bij Accounttype de opties Administrator en OK.
Meld u aan met de nieuwe Administrator-account.
Dat is al heel lang geleden gebeurd en heb het vandaag nog eens nagekeken. Is gewoon goed.
Niq schreef:
07-04-2020 16:17
Als je hier geen behoefte aan hebt zeg het maar hoor. Ik ben in een goeie bui en niemand die daar vandaag verandering in kan brengen :yes:
Ik had ook een goede bui en nu breng je me weer in een goede bui. :-D
*Pauze* schreef:
07-04-2020 16:18
Oké, omdat ik de kwaadste niet ben...
Het zou een probleem met je Flash-player kunnen zijn als je aangeeft dat filmpjes niet afspelen.
En als je computer al wat ouder is (want uitgeleverd met windows 8.1) en je hebt nooit drivers geüpdate, dan zou ik dat eens gaan proberen, vooral die voor je beeldscherm.

Meer informatie hoe je dat doet, vind je op: https://support.mozilla.org/nl/products ... -dont-work

In beide gevallen gaat een andere browser dan inderdaad geen oplossing zijn.
Ik heb een gekochte driverupdater die alles bijhoudt
Top! Succes :)
En het programma waar je normaal je foto's mee opende even opnieuw downloaden wil misschien dat andere probleem ook wel verhelpen.
Welk programma gebruik jij?
Alle reacties Link kopieren
Overigens kan het ook helpen als je je computer een keertje opschoont, dat kan bijvoorbeeld met CCleaner.
¡Apagando las luces!
Niq schreef:
07-04-2020 16:33
En het programma waar je normaal je foto's mee opende even opnieuw downloaden wil misschien dat andere probleem ook wel verhelpen.
Welk programma gebruik jij?
Ik open mijn foto's gewoon in Windows, verder zet ik ze over in Google+
SombraOnline schreef:
07-04-2020 16:41
Overigens kan het ook helpen als je je computer een keertje opschoont, dat kan bijvoorbeeld met CCleaner.
Mijn PC wordt schoongehouden met een programma van Avast. :)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-04-2020 16:45
Mijn PC wordt schoongehouden met een programma van Avast. :)
Avast is een antivirus toch? Of heb je ook de cleanup erbij zitten? Ik gooi zoiets regelmatig aan. Scheelt vaak wel een par gb aan ruimte. :)
¡Apagando las luces!
Cateautje schreef:
07-04-2020 16:44
Ik open mijn foto's gewoon in Windows, verder zet ik ze over in Google+
Dat wil je zeker zo houden? Ik gebruik Irfan View https://www.irfanview.com/
Leuk logo ook Afbeelding
SombraOnline schreef:
07-04-2020 16:48
Avast is een antivirus toch? Of heb je ook de cleanup erbij zitten? Ik gooi zoiets regelmatig aan. Scheelt vaak wel een par gb aan ruimte. :)
Ja, ik heb de cleanup. :) Is wel fijn, die laat eens per week iets van zich weten.
Bij mij gaan de foto's sinds kort ook ineens open via Windows Pictures, zitten wel leuke opties in om je foto te bewerken kwam ik toen laatst door jouw andere topic achter.
Niq schreef:
07-04-2020 16:57
Bij mij gaan de foto's sinds kort ook ineens open via Windows Pictures, zitten wel leuke opties in om je foto te bewerken kwam ik toen laatst door jouw andere topic achter.
Ja, leuk hè, je kan er van alles mee doen.
Het enige dat ik nog moet zien te vinden is een goede adblocker voor Vivaldi, want nu is het wel heel erg.
Nouschi schreef:
07-04-2020 15:22
Nee mensen zullen je eens helpen zeg...

Tjongjonge wat een lullige post zeg, heb er geen woorden voor. Stank voor dank heet zoiets, bah.
Welnee, das gewoon cateau.
Bozo schreef:
07-04-2020 15:31
Maakt niet zo veel uit welke search engine je gebruikt. Ze zijn allemaal van data leechers zoals Google, Microsoft en Apple.

Vind wel dat Google achter uit is gegaan qua relevante resultaten. Je zoektermen ook doorstrepen enzo. De focus ligt nu echt op nóg meer centen binnenharken. Misschien toch maar DuckDuckGo proberen.
Mijn zoektermen zijn nog goed. Al moet ik idd steeds vaker alternatieve termen gebruiken.
Kweetnie van duck.
strings-attached schreef:
07-04-2020 17:02
Welnee, das gewoon cateau.
Ja joh, denk je dat?

Ik heb 9 jaar alles over mijn kant laten gaan, hoe erg het allemaal ook werd, bleef altijd vrolijk en nu ik dat niet meer trek, is dat gewoon Cateau?

...........................!!!
https://chrome.google.com/webstore/deta ... iagm?hl=en
Yes, bedankt. Ik had hem al gevonden, maar hij installeerde op Chrome, dus die heb ik eerst moeten verwijderen. Hij doet het nu. :D
Alle reacties Link kopieren
Brave is de beste qua privacy.
https://blog.computercreatief.nl/brave- ... iendelijk/
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-04-2020 16:07
Ach, het is oud nieuws dat de eerste reactie in een topic de sfeer bepaald, dus daar had ik me beter bewust van moeten zijn toen ik het las.
Ik verlies niet zo snel mijn geduld met mijn pc, maar voor nu weet ik het even niet meer. Ik kan nog even via Chrome proberen Vivaldi te loaden en anders hou ik het voor vandaag voor gezien.


Bedankt zover Niq :D
wat is er mis met de eerste reacties? Daar wordt in aangegeven dat je verschillende browsers kunt proberen en ik vraag je gewoon wat het probleem van FF is. Schiet mij maar lek als daar al iets mis mee is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
07-04-2020 17:37
wat is er mis met de eerste reacties? Daar wordt in aangegeven dat je verschillende browsers kunt proberen en ik vraag je gewoon wat het probleem van FF is. Schiet mij maar lek als daar al iets mis mee is
Ja hoor, helemaal waar. Uitermate sympathiek.
Alle reacties Link kopieren
joh bekijk het ff lekker
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven