Zusje is haar iPhone 5 verloren :(

02-02-2013 09:41 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verdomme, m'n zusje is vannacht haar iPhone 5 verloren en nu heel verdrietig.. Snap ik heel goed en vind het zo ontzettend zielig voor haar!

Ze gaat vandaag terug naar de plek waar ze is geweest in de hoop hem nog terug te vinden maar ik gok dat ze dat wel kan vergeten..

Ze had m pas net een maand na laaaannnggg wachten :(

Weet iemand of er iets bestaat waardoor je een locatie van een iPhone kunt vinden ofzo?!

Iig IETS waardoor ze nog een kleine kans heeft hem terug te krijgen?

Zo niet.. Heeft iemand nog een oude iPhone liggen(3G/4?) die niet gebruikt word en eventueel voor een klein beetje geld weg mag?

Ze is ook nog eens jarig over een paar dagen en dan wil ik haar misschien een 'nieuwe' telefoon geven om de pijn wat te verzachten..

Had al op marktplaats gekeken ook maar das nog best duur allemaal.. (Ben zelf student en heb geen geld voor hele dure cadeau's, maar kan altijd proberen of iemand er een over heeft toch?)

Alvast bedankt voor het meedenken!
Internagelaktisch
Heeft ze niet de find my iPhone app er op staan?
Als ze haar iPhone Finder heeft aangezet dan zou hij op Apple account te vinden moeten zijn..iemand anders met een iPhone zou hem dan moeten kunnen zien..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Via het IMEI-nummer is hij terug te vinden. Maar volgens mij kan alleen de politie hem zo traceren, dus dan zou hij gestolen moeten zijn. Dan kan je aangifte doen. Maar zo zelf zoeken word lastig denk ik. Of ze had er zo'n app op moeten hebben (zoek mijn iPhone ofzo), maar dat zal niet gok ik zo.
Ik zal het aan haar vragen als ze wakker is (via Twitter..) maar ik denk het niet.

Ga zelf die app er maar eens opzetten ook! Voor t geval het mij overkomt.. (Ik heb ook een iPhone 5)
Internagelaktisch
Staat er toch standaard op? Op m'n iPhone 5 heb ik de optie om m'n iPhone vindbaar te maken.
Instellingen, locatievoorzieningen en dan helemaal onderaan. Zoek mijn iPhone.

En zo'n app .

Jezus wat kut. zal even navragen of er nog iemand is die een iPhone over heeft .
Die functie heb ik zelfs op mijn 4S. (Instellingen-iCloud-VindmijniPhone)

Knap klote zeg.. hoop op een goede uitkomst.
Correctie: Zoek mijn iPhone.

En heb voor de zekerheid die app er ook maar opgezet, weet alleen niet of dat nu heeft?
Op de ipad staat ook vind mijn iPhone/iPad. En kan je dus zelfs van afstand blokkeren en wissen.

wat balen zeg.....
Peacy dank je

En iedereen bedankt voor het meedenken maar ik denk niet dat ze dat gedaan heeft..

Heb haar net een tweet gestuurd en zal wel antwoord krijgen als ze achter d'r laptop zit..

Man, ik baal zo erg voor haar! Super kut..
Internagelaktisch
Ik heb wel een oude iphone 3 maar die is niet super gaaf meer. Wat krasjes enz.

En ik wou hem afdanken omdat het geluid het ineens niet meer deed maar dat is net zo spontaan als het ging weer terug gekomen.
Heeft ze de Cloud ingesteld?

Zo ja, dan kan ze naar www.icloud.com en met haar Apple ID inloggen, daar kan ze vind mijn iPhone gebruiken.

Idd wel alleen als als d'r locatievoorzieningen aanstaan.
Kuzu, is dat een 3 of 3G?

Want op de 3 kun je geloof ik niet meer whatsappen omdat ie te oud is.. En dat is wat m'n zusje 90% van de tijd op d'r telefoon doet haha.
Internagelaktisch
Die App is overigens niet nodig, het is een schuifje bij de iCloud instellingen. Wanneer die aanstaat kan je via internet je telefoon zoeken.
Ik zou t gewoon even proberen op de site . Toen ik m kreeg stond hij automatisch aan.
Ik heb zelf dat iCloud nog nooit gebruikt haha, zal t allemaal aan haar vragen zodra t kan
Internagelaktisch
3g.

Ik ben ook van de whatsapp.

Mijn man had de 5 gekocht, ik heb zijn 4 gekregen. Verder was er niks mis mee.
Ik maak er als ik zo beneden ben wel ff een foto van, dan kan je de krassen etc zien.
Kuzu dat is wel heel aardig maar wat zou je er dan voor willen hebben?

Voor je al die moeite gaat doen.. Misschien heb ik er wel geen geld voor namelijk.
Internagelaktisch
Als je zusje met een oude iPhone naar de applestore gaat krijgt ze voor ¤100,- een gloednieuwe (zelfde serie geloof ik). Vraag me niet waarom maar dat is hun service.
De zoek mijn iphone app is erg handig!

Als ze die app heeft kan ze bijv. Via ipad met haar inlogcodes het adress achterhalen waar de iphone zich bevind.

Je kan hem dan zelfs blokkeren met een code. Ik heb het zowel op de ipad als iphone en geeft een veilig gevoel

Wel flink balen voor je zusje!!
Jonna, daar heb ik nog nooit van gehoord?
Internagelaktisch
Ik heb het zelf ook nog niet meegemaakt eerlijk gezegd, maar wel van 2 verschillende (betrouwbare) kanten al gehoord. Vond het zelf ook raar dus ik heb doorgevraagd: moet je dan verzekerd zijn, aankoopbewijs hebben etc. Nee, was dan het antwoord. Ze ruilen hem gewoon om, en klaar.

Mocht je aan een toestel kunnen komen dan kun je het allicht proberen. Of even langs een store lopen om te informeren.
Heeft ze alles online geblokkeerd zodat er niet meer gebeld mee kan worden? anders heb je grote kans dat de rekening flink oploopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven