Zusje is haar iPhone 5 verloren :(

02-02-2013 09:41 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verdomme, m'n zusje is vannacht haar iPhone 5 verloren en nu heel verdrietig.. Snap ik heel goed en vind het zo ontzettend zielig voor haar!

Ze gaat vandaag terug naar de plek waar ze is geweest in de hoop hem nog terug te vinden maar ik gok dat ze dat wel kan vergeten..

Ze had m pas net een maand na laaaannnggg wachten :(

Weet iemand of er iets bestaat waardoor je een locatie van een iPhone kunt vinden ofzo?!

Iig IETS waardoor ze nog een kleine kans heeft hem terug te krijgen?

Zo niet.. Heeft iemand nog een oude iPhone liggen(3G/4?) die niet gebruikt word en eventueel voor een klein beetje geld weg mag?

Ze is ook nog eens jarig over een paar dagen en dan wil ik haar misschien een 'nieuwe' telefoon geven om de pijn wat te verzachten..

Had al op marktplaats gekeken ook maar das nog best duur allemaal.. (Ben zelf student en heb geen geld voor hele dure cadeau's, maar kan altijd proberen of iemand er een over heeft toch?)

Alvast bedankt voor het meedenken!
Internagelaktisch
quote:Sophiaaaaa schreef op 02 februari 2013 @ 11:22:

[...]

Hier is het de helen nacht droog geweest, maar waarschijnlijk is rijp/mist al genoeg om zo'n telefoon te verpesten.

Wat sneu voor je zusje in ieder geval!

Ze woont in de buurt van Apeldoorn, maar weet niet of ze daar ook was (aangezien ze op de brommer waren?)

En idd, de vochtigheid zal m geen goed doen.. Maar aan de andere kant, een week in een emmer rijst schijnt volgens het forum ook nog wel eens te werken haha
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 02 februari 2013 @ 11:12:

Ok ik weet nu het verhaal heb haar gesproken :

Ze zat achterop de brommer bij dr vriendje vannacht en had de navigatie aan en haar telefoon in haar hand,

Hij schrok ergens van waardoor ze haar telefoon heeft laten vallen en die ligt nu dus ergens in de greppel (woont in t boeren land haha)

Spelende vrouw, wat heb je nu geleerd?

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hahahahaha himalaya mag hopen dat ze iets van heeft geleerd ja!

Anyway: Zusje EN moeder gesproken, ze hebben t nagebeld bij t-mobile en ze is hier dus WEL voor vezekerd! Pfieuw, gelukkig.

Krijgt een leentoestel en dan uiteindelijk gewoon een nieuwe iPhone 5.

Heb t al naar Kuzu gestuurd maar ook nog even hier: Super lief dat je zo wou helpen! en ik ben blij dat het niet nodig blijkt te zijn

Bedankt voor de reacties meiden
Internagelaktisch
Heel vervelend voor je zusje dat haar telefoon weg is maar ik krijg een beetje de kriebels van dit verhaal, je bent zelf studente en hebt weinig te besteden, maar wil toch haar pijn verzachten....pfffff
@giselle: dat heet nou onbaatzuchtige naastenliefde. Nog nooit van gehoord zeker?
Waar zit de any-key?
Een beetje schooien hier op het forum vind ik het, toen ik studeerde had ik veel meer te besteden dan dat ik nu heb, dus geloof ik dat soort zielige verhalen - ik heb zo weinig te besteden niet.
quote:Houston77007 schreef op 02 februari 2013 @ 11:52:

@giselle: dat heet nou onbaatzuchtige naastenliefde. Nog nooit van gehoord zeker?

Ik snap ook niet helemaal dat mensen dat niet snappen? Ik HOU zielsveel van mn 'kleine' zusje en wil haar gewoon helpen.

Zo doen wij dat bij ons in de familie!.. Zouden meer mensen moeten doen.

(En voor je zo'n reactie plaatst, gebruik je loepje even ofzo? Geloof niet dat ik als zo'n 'faker' overkom als je zou weten wie ik ben. Ben niet pas 2 dagen lid ofzo)
Internagelaktisch
quote:Gisselle schreef op 02 februari 2013 @ 11:55:

Een beetje schooien hier op het forum vind ik het, toen ik studeerde had ik veel meer te besteden dan dat ik nu heb, dus geloof ik dat soort zielige verhalen - ik heb zo weinig te besteden niet.

Nee laat maar, ik ga me niet verantwoorden.

Jij je mening, is prima.
Internagelaktisch
MODS: Mag dit topic verwijderd worden? Ik ben het niet zo eens met de wending die er nu genomen word hier.

Bedankt!
Internagelaktisch
Maaique, laat je niet opnaaien joh. Dit zegt meer over de zuurheid van Gisselle dan over jou.
@giselle: zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

Leeft dat nou lekker, het slechte in een mens zien?

Maaique: trek het je niet aan. Ik vind je een lieve zus!
Waar zit de any-key?
quote:Sophiaaaaa schreef op 02 februari 2013 @ 12:01:

Maaique, laat je niet opnaaien joh. Dit zegt meer over de zuurheid van Gisselle dan over jou.

Ja ik heb mn reactie ook al weggehaald.

Vind het altijd moeilijk om zulke dingen te negeren haha. Want heb dan t idee dat iedereen me zo ziet terwijl het helemaal niet waar is..
Internagelaktisch
quote:Houston77007 schreef op 02 februari 2013 @ 12:03:

@giselle: zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

Leeft dat nou lekker, het slechte in een mens zien?

Maaique: trek het je niet aan. Ik vind je een lieve zus!

Dank je wel! ik probeer een lief mens te zijn, ik had dit ook gedaan voor mn vriendinnen.

Het gaat me gewoon altijd zo aan mn hart als iemand iets overkomt wat ik zelf ook verschikkelijk zou vinden als het mij zou overkomen..
Internagelaktisch
@Kuzu, misschien een brutale vraag, maar als Maaique je Iphone niet meer nodig heeft, zou ik hem dan mogen overnemen? Mijn Blackberry heeft een wasbeurt niet overleefd en mijn abo loopt nog te lang voor een nieuw toestel.

Mijn mailadres is vivalayla1969@gmail.com

Alvast bedankt voor je reactie!
Maaique, waarschijnlijk hebben ze zelf niet zulke lieve mensen in hun omgeving die dit zouden doen!

Ik zou hetzelfde gedaan hebben hoor ..
Als ik er eentje vertrouw met topics openen is het Maaique wel, trek je van negatieve reageerders en oproerkraaiers niets aan meis.
Fijn dat het opgelost is! en dat er ook weer lieve reacties geplaatst zijn.
@peacy, Dat is ook lief van jou dan! zoals ik al eerder zei.. Als iedereen nou eens zo zou denken!

@redband, Dank je. Ik had ook niet het idee dat ik als 'onbetrouwbaar' gezien zou worden hier..
Internagelaktisch
quote:Flashy schreef op 02 februari 2013 @ 12:16:

Fijn dat het opgelost is! en dat er ook weer lieve reacties geplaatst zijn.

Ja ik ben echt blij voor mn zusje, ze had m serieus net een maand

En ze had hiervoor al een oude 2e hands 3G van mn broertje gehad die iemand stuk had laten vallen op school, dus liep ze maaaaanden met een kapotte telefoon, toen een iPhone 4 van een vriend geleend, die had ook een flinke barst in het scherm.

Ze was zo blij met haar nieuwe, eigen iPhone 5. En dan dit.. Ik las haar tweets en kreeg helemaal een brok in mn keel dus kan me niet voorstellen hoe ze zich heeft gevoeld vannacht!

(lk ben zelf gelukkig nog nooit een telefoon kwijt geraakt of laten vallen en heb ook een iPhone 5 sinds kort, zou echt gaan huilen als deze opeens weg is haha)
Internagelaktisch
Kan me niet voorstellen dat een Iphone 5 niet verzekerd is!

Kijk het even goed na voor de zekerheid.
quote:Twinkle1001 schreef op 02 februari 2013 @ 12:24:

Kan me niet voorstellen dat een Iphone 5 niet verzekerd is!

Kijk het even goed na voor de zekerheid.Heb je de vorige reacties niet gelezen? ;)
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 02 februari 2013 @ 12:25:

[...]

Heb je de vorige reacties niet gelezen? ;)Oh sorry, nee
quote:Twinkle1001 schreef op 02 februari 2013 @ 12:27:

[...]

Oh sorry, nee

Haha, geeft niet hoor ;)

Gelukkig was het dus wel het geval!

(En niet elke telefoon is verzekerd, mijne bijvoorbeeld niet..)
Internagelaktisch
De mijne ook niet. Ik kan de kosten voor een nieuwe dragen en vind de verzekering absurd duur! Als er niks gebeurt heb je zoveel geld over de balk gesmeten.
quote:Sophiaaaaa schreef op 02 februari 2013 @ 12:35:

De mijne ook niet. Ik kan de kosten voor een nieuwe dragen en vind de verzekering absurd duur! Als er niks gebeurt heb je zoveel geld over de balk gesmeten.

Ik vind de kosten ook belachelijk!

Ik heb al sinds mn 18e elk jaar/2jaar een nieuwe 'dure' telefoon en heb er nog nooit iets mee gehad (nu 25)

1x mn blackberry laten vallen en was toen 50 euro kwijt voor een nieuw schermpje..

Als je dat uit je eigen zak betaald is het veel minder dan elke maand iets van ¤10 betalen voor 'wat als'

Plus, als iemand anders mijn telefoon laat vallen ofzo, valt het onder de WA van de ander. En vaak ben je voor domme dingen (Zoals je telefoon ergens af laten vallen of waterschade) ook nieteens verzekerd.
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven