Zusje is haar iPhone 5 verloren :(
zaterdag 2 februari 2013 om 09:41
Verdomme, m'n zusje is vannacht haar iPhone 5 verloren en nu heel verdrietig.. Snap ik heel goed en vind het zo ontzettend zielig voor haar!
Ze gaat vandaag terug naar de plek waar ze is geweest in de hoop hem nog terug te vinden maar ik gok dat ze dat wel kan vergeten..
Ze had m pas net een maand na laaaannnggg wachten
Weet iemand of er iets bestaat waardoor je een locatie van een iPhone kunt vinden ofzo?!
Iig IETS waardoor ze nog een kleine kans heeft hem terug te krijgen?
Zo niet.. Heeft iemand nog een oude iPhone liggen(3G/4?) die niet gebruikt word en eventueel voor een klein beetje geld weg mag?
Ze is ook nog eens jarig over een paar dagen en dan wil ik haar misschien een 'nieuwe' telefoon geven om de pijn wat te verzachten..
Had al op marktplaats gekeken ook maar das nog best duur allemaal.. (Ben zelf student en heb geen geld voor hele dure cadeau's, maar kan altijd proberen of iemand er een over heeft toch?)
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ze gaat vandaag terug naar de plek waar ze is geweest in de hoop hem nog terug te vinden maar ik gok dat ze dat wel kan vergeten..
Ze had m pas net een maand na laaaannnggg wachten
Weet iemand of er iets bestaat waardoor je een locatie van een iPhone kunt vinden ofzo?!
Iig IETS waardoor ze nog een kleine kans heeft hem terug te krijgen?
Zo niet.. Heeft iemand nog een oude iPhone liggen(3G/4?) die niet gebruikt word en eventueel voor een klein beetje geld weg mag?
Ze is ook nog eens jarig over een paar dagen en dan wil ik haar misschien een 'nieuwe' telefoon geven om de pijn wat te verzachten..
Had al op marktplaats gekeken ook maar das nog best duur allemaal.. (Ben zelf student en heb geen geld voor hele dure cadeau's, maar kan altijd proberen of iemand er een over heeft toch?)
Alvast bedankt voor het meedenken!
Internagelaktisch
zaterdag 2 februari 2013 om 19:59
zondag 3 februari 2013 om 11:56
Ok, dit moet ik even vertellen en ik geloof t zelf ook niet haha.
Zusje en vader hebben gister 2(!!!) uur met een hark in de sloot lopen vissen waar hij in gevallen was. (Dat is makkelijker aan te toten bij de verzekering sowieso als ze m vinden)
En zo heeft m dus gevonden..
EN HIJ DOET HET DUS GEWOON NOG!
Ik ging helemaal stuk toen ik het hoorde, een iPhone, die ruim 12 uur in de sloot heeft gelegen, doe het gewoon nog! Lol.
Mocht ie nou alsnog stuk gaan gaat ze naar de verzekering maar dat is voor nu dus nieteens nodig. Hahaha!
Ik moest dit even delen meiden, ik kan het amper geloven haha.
Zusje en vader hebben gister 2(!!!) uur met een hark in de sloot lopen vissen waar hij in gevallen was. (Dat is makkelijker aan te toten bij de verzekering sowieso als ze m vinden)
Ik ging helemaal stuk toen ik het hoorde, een iPhone, die ruim 12 uur in de sloot heeft gelegen, doe het gewoon nog! Lol.
Mocht ie nou alsnog stuk gaan gaat ze naar de verzekering maar dat is voor nu dus nieteens nodig. Hahaha!
Ik moest dit even delen meiden, ik kan het amper geloven haha.
Internagelaktisch
zondag 3 februari 2013 om 12:02
zondag 3 februari 2013 om 12:09
Ik heb n foto van d'r status (was toch FB) op m'n instagram gezet, moest zo lachen!
Voor de liefhebbers : www.instagram.com/maaikezonderhuis
Voor de liefhebbers : www.instagram.com/maaikezonderhuis
Internagelaktisch
donderdag 7 februari 2013 om 17:51
quote:Maaique schreef op 03 februari 2013 @ 11:56:
Ik moest dit even delen meiden, ik kan het amper geloven haha.Nou, ik zou deze jubelstory maar aan de firma Apple melden, kunnen ze misschien nog wat mee voor andere mensen die waterschade hebben aan hun iPhone door een regenbuitje.
Ik moest dit even delen meiden, ik kan het amper geloven haha.Nou, ik zou deze jubelstory maar aan de firma Apple melden, kunnen ze misschien nog wat mee voor andere mensen die waterschade hebben aan hun iPhone door een regenbuitje.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje