Zusje is haar iPhone 5 verloren :(

02-02-2013 09:41 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verdomme, m'n zusje is vannacht haar iPhone 5 verloren en nu heel verdrietig.. Snap ik heel goed en vind het zo ontzettend zielig voor haar!

Ze gaat vandaag terug naar de plek waar ze is geweest in de hoop hem nog terug te vinden maar ik gok dat ze dat wel kan vergeten..

Ze had m pas net een maand na laaaannnggg wachten :(

Weet iemand of er iets bestaat waardoor je een locatie van een iPhone kunt vinden ofzo?!

Iig IETS waardoor ze nog een kleine kans heeft hem terug te krijgen?

Zo niet.. Heeft iemand nog een oude iPhone liggen(3G/4?) die niet gebruikt word en eventueel voor een klein beetje geld weg mag?

Ze is ook nog eens jarig over een paar dagen en dan wil ik haar misschien een 'nieuwe' telefoon geven om de pijn wat te verzachten..

Had al op marktplaats gekeken ook maar das nog best duur allemaal.. (Ben zelf student en heb geen geld voor hele dure cadeau's, maar kan altijd proberen of iemand er een over heeft toch?)

Alvast bedankt voor het meedenken!
Internagelaktisch
Precies!

En als ik wel mijn eigen telefoon sloop.....tsjah, shit happens. Kan ik daarna altijd weer kijken of ik een duur exemplaar wil of voor een goedkoop dingetje ga.
Lief dat Maaique haar zusje hebt willen helpen en lief dat Kuzu haar daarin wilde bijstaan. En de azijn pissers zijn gewoon zoals ze zijn.
Nou, maaique, wat lief van je. En gelukkig verzekerd.

Ik heb nu dankzij jouw topic ook m'n aaifoon vinder aangezet.;-)
Goed zo Acy! Hopelijk nooit nodig
Internagelaktisch
quote:paloma schreef op 02 februari 2013 @ 12:43:

Lief dat Maaique haar zusje hebt willen helpen en lief dat Kuzu haar daarin wilde bijstaan. En de azijn pissers zijn gewoon zoals ze zijn.Vind ik ook. Je bent een lieve zus!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Dank je Elmervrouw! Ik doe mijn best!
Internagelaktisch
Ok, dit moet ik even vertellen en ik geloof t zelf ook niet haha.

Zusje en vader hebben gister 2(!!!) uur met een hark in de sloot lopen vissen waar hij in gevallen was. (Dat is makkelijker aan te toten bij de verzekering sowieso als ze m vinden)

En zo heeft m dus gevonden..

EN HIJ DOET HET DUS GEWOON NOG!

Ik ging helemaal stuk toen ik het hoorde, een iPhone, die ruim 12 uur in de sloot heeft gelegen, doe het gewoon nog! Lol.

Mocht ie nou alsnog stuk gaan gaat ze naar de verzekering maar dat is voor nu dus nieteens nodig. Hahaha!

Ik moest dit even delen meiden, ik kan het amper geloven haha.
Internagelaktisch

Dat is geniaal!
quote:missy_Acy schreef op zondag 03 februari 2013 11:58

Dat is geniaal!
Internagelaktisch
Fijn om te lezen. Een tip: als hij nat is in een doos leggen met rijst. De rijst zuigt dan al het water op.
There are two kinds of people in this world. And I don't like them.
Yeey!!!
Quoten gaat dus weer eens niet via de app!

Maar idd missy acy!

Ze had een tweet geplaatst met een foto van d'r telefoon erbij!! Geen schade, helemaal niks!

Hahahaha super grappig.

Als t nou een Nokia 3310 was had ik t nog wel verwacht.. Maar een iPhone 5?! Nee nooit! Haha
Internagelaktisch
Wat een mazzelaar is dat zusje van je!
En niet alleen vanwege haar telefoon hoor. Vooral omdat ze zo een lieve zus heeft.
Wat fijn dat hij het nog doet. Was hij helemaal niet nat geworden dan? Of zat er geen water in de sloot?

Misschien voor de zekerheid toch maar in bak met rijst leggen?
Ik heb n foto van d'r status (was toch FB) op m'n instagram gezet, moest zo lachen!

Voor de liefhebbers : www.instagram.com/maaikezonderhuis :D
Internagelaktisch
Mijn man is ooit over iPhone heen gereden met zijn auto! Die deed het ook nog gewoon daarna alleen het scherm was stuk maar dat is toen vervangen en hopla!
Maaique ik vind je leuk!!
Dank je ster!
Internagelaktisch
Leuk topic.

Word er best blij van op deze koude kille avond.
conversation = awareness
Dat is fijn! Ik ben ook blij met de positieve wending haha
Internagelaktisch
Maaique, je kunt beter die twitterlink van je zusje weghalen! Ivm jouw echte naam.. Tenzij je het zo prima vind natuurlijk!
De link van instagram bedoel ik natuurlijk!

Wel een heel leuk verhaal dit, lief ook dat je dit voor je zusje doet!
De telefoon had helemaal geen schade? Kan het me amper voor stellen als hij van de brommer af is gevallen, want ze reden wel neem ik aan. En dan nog in de sloot, dan heb je mazzel.. Telefoon is aardig prijzig.
quote:Maaique schreef op 03 februari 2013 @ 11:56:

Ok, dit moet ik even vertellen en ik geloof t zelf ook niet haha.

Zusje en vader hebben gister 2(!!!) uur met een hark in de sloot lopen vissen waar hij in gevallen was. (Dat is makkelijker aan te toten bij de verzekering sowieso als ze m vinden)

En zo heeft m dus gevonden..

EN HIJ DOET HET DUS GEWOON NOG!

Ik ging helemaal stuk toen ik het hoorde, een iPhone, die ruim 12 uur in de sloot heeft gelegen, doe het gewoon nog! Lol.

Mocht ie nou alsnog stuk gaan gaat ze naar de verzekering maar dat is voor nu dus nieteens nodig. Hahaha!

Ik moest dit even delen meiden, ik kan het amper geloven haha.Nou, ik zou deze jubelstory maar aan de firma Apple melden, kunnen ze misschien nog wat mee voor andere mensen die waterschade hebben aan hun iPhone door een regenbuitje.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven