Zusje is haar iPhone 5 verloren :(
zaterdag 2 februari 2013 om 09:41
Verdomme, m'n zusje is vannacht haar iPhone 5 verloren en nu heel verdrietig.. Snap ik heel goed en vind het zo ontzettend zielig voor haar!
Ze gaat vandaag terug naar de plek waar ze is geweest in de hoop hem nog terug te vinden maar ik gok dat ze dat wel kan vergeten..
Ze had m pas net een maand na laaaannnggg wachten
Weet iemand of er iets bestaat waardoor je een locatie van een iPhone kunt vinden ofzo?!
Iig IETS waardoor ze nog een kleine kans heeft hem terug te krijgen?
Zo niet.. Heeft iemand nog een oude iPhone liggen(3G/4?) die niet gebruikt word en eventueel voor een klein beetje geld weg mag?
Ze is ook nog eens jarig over een paar dagen en dan wil ik haar misschien een 'nieuwe' telefoon geven om de pijn wat te verzachten..
Had al op marktplaats gekeken ook maar das nog best duur allemaal.. (Ben zelf student en heb geen geld voor hele dure cadeau's, maar kan altijd proberen of iemand er een over heeft toch?)
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ze gaat vandaag terug naar de plek waar ze is geweest in de hoop hem nog terug te vinden maar ik gok dat ze dat wel kan vergeten..
Ze had m pas net een maand na laaaannnggg wachten
Weet iemand of er iets bestaat waardoor je een locatie van een iPhone kunt vinden ofzo?!
Iig IETS waardoor ze nog een kleine kans heeft hem terug te krijgen?
Zo niet.. Heeft iemand nog een oude iPhone liggen(3G/4?) die niet gebruikt word en eventueel voor een klein beetje geld weg mag?
Ze is ook nog eens jarig over een paar dagen en dan wil ik haar misschien een 'nieuwe' telefoon geven om de pijn wat te verzachten..
Had al op marktplaats gekeken ook maar das nog best duur allemaal.. (Ben zelf student en heb geen geld voor hele dure cadeau's, maar kan altijd proberen of iemand er een over heeft toch?)
Alvast bedankt voor het meedenken!
Internagelaktisch
zaterdag 2 februari 2013 om 10:30
zaterdag 2 februari 2013 om 10:33
zaterdag 2 februari 2013 om 10:52
quote:Maaique schreef op 02 februari 2013 @ 10:48:
Denk het niet hoor (verzekering)
En dat is sowieso niet geldig als je m kwijtraakt hoor..
Ik zou dat eens navragen. Zit zo'n verzekering niet soms al bij zo'n abonnement in?
En kwijtraken wordt misschien niet verzekerd. Maar de kans is ook groot dat het diefstal geweest is. Is ze 'm verloren of kan ie uit haar zak/tas gehaald zijn? Of weggepakt van de bar? Of een tafel?
Als de telefoon niet terugkomt, ís het feitelijk diefstal.
.
Denk het niet hoor (verzekering)
En dat is sowieso niet geldig als je m kwijtraakt hoor..
Ik zou dat eens navragen. Zit zo'n verzekering niet soms al bij zo'n abonnement in?
En kwijtraken wordt misschien niet verzekerd. Maar de kans is ook groot dat het diefstal geweest is. Is ze 'm verloren of kan ie uit haar zak/tas gehaald zijn? Of weggepakt van de bar? Of een tafel?
Als de telefoon niet terugkomt, ís het feitelijk diefstal.
.
zaterdag 2 februari 2013 om 11:12
Ok ik weet nu het verhaal heb haar gesproken :
Ze zat achterop de brommer bij dr vriendje vannacht en had de navigatie aan en haar telefoon in haar hand,
Hij schrok ergens van waardoor ze haar telefoon heeft laten vallen en die ligt nu dus ergens in de greppel (woont in t boeren land haha)
Ze gaan straks nog even terug om te kijken of ze m kan vinden want dat was geen succes in het donker vannacht.
En zo niet: Dan is het alsnog opgelost via Kuzu!
Bedankt voor het meedenken meiden!
Oh en reizende, je hebt helemaal gelijk
ik wil goedkoop een iPhone en dat is gelukt!
Ze zat achterop de brommer bij dr vriendje vannacht en had de navigatie aan en haar telefoon in haar hand,
Hij schrok ergens van waardoor ze haar telefoon heeft laten vallen en die ligt nu dus ergens in de greppel (woont in t boeren land haha)
Ze gaan straks nog even terug om te kijken of ze m kan vinden want dat was geen succes in het donker vannacht.
En zo niet: Dan is het alsnog opgelost via Kuzu!
Bedankt voor het meedenken meiden!
Oh en reizende, je hebt helemaal gelijk
Internagelaktisch
zaterdag 2 februari 2013 om 11:22
quote:Maaique schreef op 02 februari 2013 @ 11:13:
Vraag me af: Als ze m wel vinden .. In welke staat? Het heeft volgens mij in heel nederland overal flink geregend..
Hier is het de helen nacht droog geweest, maar waarschijnlijk is rijp/mist al genoeg om zo'n telefoon te verpesten.
Wat sneu voor je zusje in ieder geval!
Vraag me af: Als ze m wel vinden .. In welke staat? Het heeft volgens mij in heel nederland overal flink geregend..
Hier is het de helen nacht droog geweest, maar waarschijnlijk is rijp/mist al genoeg om zo'n telefoon te verpesten.
Wat sneu voor je zusje in ieder geval!