Zusje is haar iPhone 5 verloren :(

02-02-2013 09:41 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verdomme, m'n zusje is vannacht haar iPhone 5 verloren en nu heel verdrietig.. Snap ik heel goed en vind het zo ontzettend zielig voor haar!

Ze gaat vandaag terug naar de plek waar ze is geweest in de hoop hem nog terug te vinden maar ik gok dat ze dat wel kan vergeten..

Ze had m pas net een maand na laaaannnggg wachten :(

Weet iemand of er iets bestaat waardoor je een locatie van een iPhone kunt vinden ofzo?!

Iig IETS waardoor ze nog een kleine kans heeft hem terug te krijgen?

Zo niet.. Heeft iemand nog een oude iPhone liggen(3G/4?) die niet gebruikt word en eventueel voor een klein beetje geld weg mag?

Ze is ook nog eens jarig over een paar dagen en dan wil ik haar misschien een 'nieuwe' telefoon geven om de pijn wat te verzachten..

Had al op marktplaats gekeken ook maar das nog best duur allemaal.. (Ben zelf student en heb geen geld voor hele dure cadeau's, maar kan altijd proberen of iemand er een over heeft toch?)

Alvast bedankt voor het meedenken!
Internagelaktisch
Zal ik ook vragen redband, maar dat denk ik wel. Ze heeft weinig zin in hoge rekeningen natuurlijk!

En bedankt voor de tip, kan het altijd navragen natuurlijk!
Internagelaktisch
Ik neem aan dat ze haar eigen nummer al gebeld heeft om te kijken of er toevallig iemand opneemt?
Maaique ik wil er 20¤ voor hebben.
Vervelend voor je zusje. Heel lief dat iemand als Kuzu je zo wil helpen
Misschien via de site/app iLost zoeken?
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Misschien via de site/app iLost zoeken? Daar staan ook geregeld gevonden iPhones op.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Maaique, heeft je zusje geen verzekering? Collega van me heeft een verzekering waardoor ze een nieuwe krijgt, weet wel niet of dit ook bij verlies is. En het is wel in belgie.

Kuzu, lief van je! Als Maaique hem niet wilt, heb ik wel interesse
Kuzu jeetje.. Wat lief..

Kunnen we via de mail contact houden? Voor t geval ik m wel wil komen ophalen? (Ik hoop gewoon van niet want dan heeft ze hem gevonden!!)

Zonderhuis _ Maaike @ hotmail punt com

Ben er helemaal een beetje stil van. Zo lief!
Internagelaktisch
Sorry hoor, maar je stelt "zoek mijn iPhone" toch zeker in, direct, als je het toestel krijgt.

Beetje dom van je zusje...
Maaique ik mail je!
Dan ben ik ook dom aardbei, heb t nu ook net pas gedaan en heb al ruim2 jaar iphone's
Internagelaktisch
Als t goed is is dat vanzelf ingesteld! Hier ook een nieuwe iPhone en daar was dat het geval!

Een nieuwe versie iPhone als je de oude inlevert klopt inderdaad, maar dat geldt alleen bij een abonnementsverlenging...
Een kennis van me verkoopt haar Iphone 3G voor 100 Euro.

Edit: mosterd.
Als ik op internet kijk dan staat er dan je 10% korting krijgt als je een oude iphone inlevert.
Domme vraag misschien, maar was haar Iphone 5 niet verzekerd?
Waarom zo snel en eerst niet eens goed zoeken?

Krijg het idee dat je met dit verhaal gewoon een goedkope telefoon wil scoren, maar ik zal het wellicht mis hebben.
Denk het niet hoor (verzekering)

En dat is sowieso niet geldig als je m kwijtraakt hoor..
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 02 februari 2013 @ 10:48:

Denk het niet hoor (verzekering)

En dat is sowieso niet geldig als je m kwijtraakt hoor..

Ik zou dat eens navragen. Zit zo'n verzekering niet soms al bij zo'n abonnement in?

En kwijtraken wordt misschien niet verzekerd. Maar de kans is ook groot dat het diefstal geweest is. Is ze 'm verloren of kan ie uit haar zak/tas gehaald zijn? Of weggepakt van de bar? Of een tafel?

Als de telefoon niet terugkomt, ís het feitelijk diefstal.

.
Tuuuuurlijk reizende

Dat geloof ik niet van Maaiq!
Was t trouwens een lease, die van je zusje?
Zo'n telefoon is met stappen meestal echt niet verloren hoor. Die is gewoon gejat. Dus dan kan je zoeken tot je een ons weegt...

Ik zou snel alles blokkeren en aangifte doen.
Zeg maar Spijker.
Ok ik weet nu het verhaal heb haar gesproken :

Ze zat achterop de brommer bij dr vriendje vannacht en had de navigatie aan en haar telefoon in haar hand,

Hij schrok ergens van waardoor ze haar telefoon heeft laten vallen en die ligt nu dus ergens in de greppel (woont in t boeren land haha)

Ze gaan straks nog even terug om te kijken of ze m kan vinden want dat was geen succes in het donker vannacht.

En zo niet: Dan is het alsnog opgelost via Kuzu!

Bedankt voor het meedenken meiden!

Oh en reizende, je hebt helemaal gelijk ;) ik wil goedkoop een iPhone en dat is gelukt!
Internagelaktisch
Vraag me af: Als ze m wel vinden .. In welke staat? Het heeft volgens mij in heel nederland overal flink geregend..
Internagelaktisch
quote:pyridine schreef op 02 februari 2013 @ 10:46:

Als ik op internet kijk dan staat er dan je 10% korting krijgt als je een oude iphone inlevert.Hm. Is dat dan niet als je een 'upgrade' wilt naar een nieuwer toestel?
quote:Maaique schreef op 02 februari 2013 @ 11:13:

Vraag me af: Als ze m wel vinden .. In welke staat? Het heeft volgens mij in heel nederland overal flink geregend..

Hier is het de helen nacht droog geweest, maar waarschijnlijk is rijp/mist al genoeg om zo'n telefoon te verpesten.

Wat sneu voor je zusje in ieder geval!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven