'Grenzeloos Verliefd'
maandag 17 maart 2008 om 23:09
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?

woensdag 9 september 2009 om 22:10
quote:klap_roosje schreef op 09 september 2009 @ 22:05:
Nou Ann Liv, kennen is een groot woord.
Ik was dus zo'n niet populair meisje, en zij zat in hét populaire groepje van de klas.Die arrogantie lijkt ze inderdaad kwijt te zijn. Maar god zeg, hoe houdt ze het vol daar? Eén kraantje en geen douche? Ik ben al een aantal jaar aan het verbouwen thuis en weet wel wat het is om niet al teveel luxe te hebben. Maar dit? En dan zwanger?
Nou Ann Liv, kennen is een groot woord.
Ik was dus zo'n niet populair meisje, en zij zat in hét populaire groepje van de klas.Die arrogantie lijkt ze inderdaad kwijt te zijn. Maar god zeg, hoe houdt ze het vol daar? Eén kraantje en geen douche? Ik ben al een aantal jaar aan het verbouwen thuis en weet wel wat het is om niet al teveel luxe te hebben. Maar dit? En dan zwanger?

woensdag 9 september 2009 om 22:17
Ik zit met steeds groter wordende verbazing te kijken. Ik had in het voorstukje even gemist dat de cavia opengesneden werd.
Vriend geeft vanachter zijn computer commentaar: 'Dat kind is mentaal niet in orde'.
Bewust risico's lopen met de bevalling, want dat is het in mijn ogen, vind ik echt naïef en onverantwoord.
Vriend geeft vanachter zijn computer commentaar: 'Dat kind is mentaal niet in orde'.
Bewust risico's lopen met de bevalling, want dat is het in mijn ogen, vind ik echt naïef en onverantwoord.