'Grenzeloos Verliefd'
maandag 17 maart 2008 om 23:09
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
woensdag 9 september 2009 om 21:56

woensdag 9 september 2009 om 21:59
quote:klap_roosje schreef op 09 september 2009 @ 21:56:
Jawel.
Ik kan het gewoon bijna niet geloven. Zij was altijd degene die samen met 'haar groepje' de duurste merkkleding droeg, de knapste vriendjes had, en de andere 'niet populaire' klasgenootjes negeerde. Nu praat ik over ongeveer 9 jaar geleden.
Apart dat mensen zo kunnen veranderen.Kan zijn, maar op die leeftijd kun je toch nog heel erg veranderen.
Jawel.
Ik kan het gewoon bijna niet geloven. Zij was altijd degene die samen met 'haar groepje' de duurste merkkleding droeg, de knapste vriendjes had, en de andere 'niet populaire' klasgenootjes negeerde. Nu praat ik over ongeveer 9 jaar geleden.
Apart dat mensen zo kunnen veranderen.Kan zijn, maar op die leeftijd kun je toch nog heel erg veranderen.
woensdag 9 september 2009 om 22:01