Entertainment alle pijlers

'Grenzeloos Verliefd'

17-03-2008 23:09 2903 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.

De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.

Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
Zo he, hele analyse van gisteren! Wij ( mijn Peruaanse man en ik) hebben ook gekeken, en erg gelachen. Mijn man (die toch echt uit de Andes komt) had nog nooit van zo'n cavia echo gehoord! Wij zijn zelf ook ooit (8 jr geleden) eens in dat plaatsje geweest (Huanchaco) en dat is echt lang niet zo primitief als het hier leek. Ze (de programmamakers) weten wel wat ze wel en niet moeten laten zien, om het geheel wat spectaculairder te maken. Maar ja, this is tv man!

Ben benieuwd hoe het ze vergaat! Ze zijn allebei lekker vaag, past goed bij elkaar!
Ook gekeken gisteren. Ik viel ook van de ene verbazing naar de ander.. Dat caviaatje, zielig!!!!!!! Zij die wel even in een hoekje op de grond van een bouwterrein wil bevallen, zonder water, douche etc etc..... Dat huis wat never nooit op tijd af zou komen, zelf een leek kon dat voorzien. En zij maar positief blijven dat het wel goed zou komen... Ik dacht echt de hele uitzending van wat moet zij met hem????? Ik vond hem ook eng uit zijn ogen kijken..

maar ze hadden een heel mooi kindje zèg.
Het zou leuk zijn als ze over een jaar of 5 eens gaan terugblikken naar al die stellen.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Goh wat typisch, ik heb vanavond ook gekeken en ik kan niets anders zeggen dat ik het 100% met Courage eens ben. Ik heb me zitten verbazen over die twee. Maar ik vond het ook fantastisch om te zien.

In tegenstelling tot vorige week, die twee Ahmed en Esther zie ik het echt niet redden. Teveel verschillen in cultuur, geloof, gebruiken én een immens taalprobleem. Dat wordt niks denk ik.
Ik ga ze trouwens allemaal bekijken, wat een leuk programma.
Toen ik de voorstukjes zag vond ik haar een raar kind, maar ik heb mijn mening bijgesteld. Ik vond haar echt positief, heb haar niet een keer horen klagen, terwijl het af en toe wel moeilijk voor haar was. Ik vond ze ook wel bij elkaar passen, eigenlijk wel een oke stel hoor en een leuk kind hebben ze.
Cum non tum age
dubbel
Cum non tum age
Poehhh, wat een uitzending.

Gisteren pas gezien, want ik had het opgenomen (kan ik doorzappen met al die reclameblokken).

Wat heb ik me zitten ergeren aan haar, zeg. En hem vond ik echt een engerd. En die cavia.... rillllll.

Maar ze leken wel helemaal gek op elkaar, en later op de baby. Toch dacht ik, de hele uitzending door: hoe kun je zo leven? Dat zegt natuurlijk ook wel weer meer over mij dan over hen. Ik wens ze veel geluk.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik ben bij die cavia afgehaakt
Bij die cavia heb ik dus ook mijn hoofd weggedraaid. Jákkes.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik blijf het kansloos vinden, dit stel ook
We kunnen i.i.g. wel stellen dat Kelly goed integreerde. Wat een gedoe met die cavia!
Misschien is het hier al eerder gezegd hoor, maar geen tijd om alle 30 pagina's te lezen: Is er op tv ook een herhaling? Kan morgen helaas niet kijken, erg leuk programma!
Volgens mij een keer 's middags dat ik heb gezien, ik heb alleen geen idee wanneer precies.
quote:Schravelvot schreef op 10 september 2009 @ 10:23:

[...]

Emigreren.. uhuh.

3 Jaar primitief doen in een oeleboeleland om daarna weer terug te keren naar je veilige warme nestje in Nederland.

Dat is toch heel wat anders.

Quote hier even de opmerking van Schravelot, maar sta echt versteld van vrijwel alle reacties.

Na drie jaar weer terugkeren naar je warme nestje. So what??

Al gaat het zo lopen, in NL gebeurt toch precies hetzelfde? Ik heb ook drie relaties verbroken, ik hoef dus niet te emigreren om dat te laten gebeuren.

Of je nu in NL of ergens anders verliefd wordt; Je hoopt toch altijd dat het voor eeuwig is? En in eerste instantie wil je dan toch niets liever dan samen zijn? Of dat nou een hutje op de hei is, een villa in 't Gooi of Peru. Garantie heb je nooit, en je leven aanpassen zodra je ervoor kiest om samen met iemand te zijn doe je toch als je samen bent.

Dit meisje volgt haar gevoel. Als dat over een paar jaar niet de juiste beslissing blijkt te zijn, denk ik gezien deze stap dat ze sterk genoeg is om haar probleem dan weer op te lossen.

Ik ben geen dromer, maar dit koppel spreekt in ieder geval dezelfde taal, en kent elkaar langer dan dat ze elkaar 3x gezien hebben.

Ik heb een harder hoofd in de Egyptenaar en het meisje van de week ervoor, simpelweg omdat ze met dat gebrekkige engels nog nooit een goed gesprek gevoerd kunnen hebben.
quote:Schravelvot schreef op 15 september 2009 @ 22:38:

Volgens mij een keer 's middags dat ik heb gezien, ik heb alleen geen idee wanneer precies.Het programma staat iig op uitzending gemist (online)
Ik weet nog niet wat ik precies van het stel van vanavond vind, die afrikaan enzow.

Zij is behoorlijk thuis daar in donker afrika, dus al snel op haar gemak.

Dat zoetzappige hoeft voor mij niet, dat als je er net een dag bent, hij meteen gaat zingen dat ie van haar houd. En in die " kroeg" dat iedereen laten weten dat zij zn vriendin is...nee ben ik geloof ik toch iets te nuchter voor en heb het idee dat zij er ook wel een beetje beschamend om lacht.

Das wel schijnheilig. Nu gaat ie preken over een goeie moslim zijn, terwijl ze net een aantal dagen bij elkaar hebben liggen slapen. Jaja en nu weer 3 weken apart zijn........
mmmm hoelang zit ze er nu? Ze gaan nu al trouwen
72 blikjes cola
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zij leek me juist echt helemaal niet op haar gemak, kwam heel onzeker over. Telkens naar beneden kijken en totaal niet uitbundig, terwijl ze haar hele leven omgooit om bij de love of her life te zijn!

Om er even een thuis-vanaf-de-bank-analyse op los te laten (dat krijg je als je met 3 vriendinnen anderhalf uur naar een stelletje op tv zit te kijken - commentaar volgt dan sowieso ); ik had het idee dat ze in NL geen heel bruisend bestaan had en -mede- daarom ergens anders opnieuw wilde gaan beginnen.

Vond niet echt dat het geluk er vanaf spatte... Of ben ik de enige die dat vond?
Ik heb het einde gemist (ik viel in slaap) dus ik weet niet hoe het afliep. Kreeg ze nou zoveel last van astma dat ze weg moesten daar?

Ik vond het wel een beetje stom dat hij allemaal zat te vertellen dat als hij daar wegging hij alles op moest geven wat hij had en dat hij in Nederland geen werk kon vinden, etc etc terwijl hij het wel 'normaal' vond dat zij alles opgaf. Zij kon ook geen werk vinden vanwege de taal (weet niet of het op het einde anders was trouwens).
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik had ook het einde niet gezien... was zooo moe! Maar heb net even de update gelezen op de http://www.net5.nl/web/show/id=575487/langid=43
Link werkt niet goed, even helemaal copy pasten
Bedankt keeprunning! Voor de link.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven