Entertainment alle pijlers

'Grenzeloos Verliefd'

17-03-2008 23:09 2903 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.

De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.

Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
quote:365555 schreef op 09 september 2009 @ 22:55:

[...]

en vergeet het tabak nietSorry
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
is ie moeder nou ook engels..of doet ze alsof?
Kelly heeft echt zo een bijzondere plannen, zij ziet overal een gat in de markt.

Sure daddy, sure.
quote:GeorgieBrown schreef op 09 september 2009 @ 22:54:

[...]

Ken jij ze ofzo?Nee bijdehand..ik vond m vreemd overkomen...
quote:kraaltje1 schreef op 09 september 2009 @ 22:56:

ja wel een leuke baby, eens

oh god moeders gaat meteen vertellen dat ze wel een beetje regelmaat moet doen in de voedingen " want dan kun je daar een beetje vanuit gaan"

Dat vind ik dan wel weer erg hollands hoor, ik bedoel ze heeft de hele dag de baby bij zich, wat maakt het uitZo te horen is moeders anders niet erg Hollands
moeders vind het niks
Val ff binnen, zit ook te kijken. Mams valt van dr geloof af tenminste zo zag dat gezicht eruit.
weet niet, maar beide ouders behoorlijk accent..
soleil nee das waar, maar de ideeen dan weer wel
Maar dit is toch de stiefmoeder, niet de echte moeder?
quote:LaLa23 schreef op 09 september 2009 @ 22:57:

[...]

Nee bijdehand..ik vond m vreemd overkomen...Ik dacht het alleen door hoe je het formuleerde, dat je Tim altijd zo raar vond. Het klonk gewoon zo.
Ah...stiefmoeder VOND haar nooit zo realistisch..

Om heel eerlijk te zeggen vind ik haar nog steeds niet zo realistisch!
quote:Ann Liv schreef op 09 september 2009 @ 22:57:

Maar dit is toch de stiefmoeder, niet de echte moeder?Geen idee. Ik vind wel dat ze iets van elkaar weg hebben.
Ik ben benieuwd hoe lang ze daar blijft wonen..
Zou het huis ondertussen al af zijn????

*vreest van niet*
Ik hoop wel echt dat ze zo gelukkig zijn als ze eruit zien. Want die blik in hun ogen, of het nou door coca-bladeren komt of niet, gelukzaligheid stralen ze allebei wel uit.
Ik zie die uitzendingen wel eens en dan heb ik toch flinke twijfels of sommige relaties het allemaal wel gaan redden.
quote:dolfje schreef op 09 september 2009 @ 22:59:

Ik ben benieuwd hoe lang ze daar blijft wonen..Waarschijnlijk komen ze binnenkort naar Nederland. Net als allemaal die andere stellen. Tja, het vakantiegevoel zal er niet altijd zijn natuurlijk *pfffff*
Van de site van Net5 hoe het nu is met Choco en Kelly

Hoe gaat het met ons? Die vraag stel ik mij. Soms gaat het heeel goed en soms... oef. Dan denk ik ooo wat doen we hier. Peru is echt surviving. Ik denk altijd maar, na regen komt zonneschijn. Hoe langer je in een andere cultuur woont, hoe beter je die leert kennen, Je moet gewoon de gebruiksaanwijzingen leren. (net zoals bij mannen hahah).

Catalina groeit als kool, ze heeft zoveel persoonlijkheid. En ze volgt mij overal hahah... kruipend door het restaurant maakt ze onze klanten aan het lachen, ze is natuurlijk ook heel schattig met die grote engel achtige ogen.

Met Choco en mij gaat het super goed. We zijn echt een team. Yin / Yang. We hebben onze krachten samen laten smelten en we hebben naast het restaurant ook een boutique geopend in ons restaurant en op het internet. Wij bieden fair trade producten aan. We werken samen met verschillende organisaties en kunstenaars. Door deze producten te verkopen, helpen wij de Amazone en helpen wij om de kwaliteit van het leven van arme Peruanen te verbeteren. Onze website heet niet voor niets [website er even uitgehaald] wij willen meer mensen helpen ontpoppen en uit te laten groeien tot vlinders. Het leven is zo mooi als dat je het zelf maakt.

Het idee is om in mei 2010 naar Nederland te komen, voor een paar weken, zodat ik mijn man en kindje aan mijn geliefden kan voorstellen. Na een zware tijd, heb ik het gevoel dat de hormonen weer meer op zijn plaats zijn, dus ik voel me weer de oude Kelly. Ben een paar weken geleden begonnen met surfen, een super goeie afleiding. Ik en de zee. Ben super blij dat we hier wonen en dat Catalina verse lucht inademt en vers eten kan eten. Jammer dat Nederland niet om de hoek is maar ja, je kan niet altijd alles hebben op het moment dat jij dat wilt.

Wat ik het meest mis uit Nederland, mijn familie en vrienden. En qua spullen JIP en JANNEKE ik zou graag willen dat Catalina daar mee opgroeit.

Peru laat mij meer intensief van het leven genieten. Ik heb hier gevonden waar ik naar opzoek was. Ik geloof in de liefde. En mijn geliefde gelooft in mij!!!
Wel knap dat ze zo'n zaak op heeft weten te zetten.

En hun website ligt plat, dus daar proberen vast meer mensen te kijken.
Vind het ook knap, maar ik kan me niet aan het idee ontrekken dat ze toch op den duur in Nederland komen te wonen. Wat ik overigens zeer goed kan begrijpen.
En toch....ondanks het rare piepstemmetje, ondanks de wat wezenloze blik, en ondanks de onuitvoerbare ideeën over het huis....

Ze doet het toch maar!

kan ik toch niet anders dan respect voor hebben
Respect heb ik zeer zeker wel. Voor alle stellen.Gewoon de boel de boel laten in Nederland. En al je zekerheden *voor zover mogelijk is* achterlaten en gaan met die banaan! Ga dr maar voor staan zeg.
Ik kwam wel op tijd met mijn sensatieverhaal opmerking, geloof ik. Ik denk dan ook niet dat ik deze aflevering ga kijken.
quote:superletje schreef op 17 maart 2008 @ 23:09:Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.

Emigreren.. uhuh.

3 Jaar primitief doen in een oeleboeleland om daarna weer terug te keren naar je veilige warme nestje in Nederland.

Dat is toch heel wat anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven