Entertainment alle pijlers

'Grenzeloos Verliefd'

17-03-2008 23:09 2903 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.

De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.

Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
Ik heb het gemist wegens verplichtingen....helaas dus.
Volgende week een stel in Kenia. Dat vind ik helemaal erg boeiend!
Ik denk dat het meiske graag op tv wilde en dat dat ook de reden is dat mama het niet zo serieus heeft genomen en haar daarom niet kwam uitzwaaien, want hoe kan het anders dat een moeder haar enige kind niet komt uitzwaaien die "voorgoed" vertrekt. Ik kan er niets anders van maken, ik heb met open mond zitten kijken
Wie kijkt er nog meer?
Ik kijk! Vind haar alleen een beetje irritant, dus ik weet niet of ik het af ga kijken.
Vind het leuke aflevering. Ze lijken aan elkaar gewaagd, wat meer gelijkwaardigheid. Niet één dominante cultuur, maar geven en nemen, aanpassen en eigen blijven. Mooi om te zien wel.
Ik kijk ook! Je merkt wel dat ze geen 20 meer is vind ik. Bij die jonge dames die vertrekken merk je vaak dat ze nog met heel weinig afkunnen. Deze mevrouw heeft meteen een wasmachine en een magnetron e.d. geïmporteerd. Ik snap het wel, maar in zo'n Keniaans huis ziet het er toch een beetje raar uit ofzo
Ja ze is natuurlijk 20 jaar ouder dan de andere deelneemsters en (dus) ook 20 keer verstandiger. En dus is haar man ook 10 keer verstandiger.

Fijn voor haar maar voor het amusement vind ik de verhalen van die jonge meiden toch spannender.

Zij redt het wel, met haar kind. In Kenia of, mocht het tegenvallen in Nederland. Ze lijkt me behoorlijk stabiel.

Die baby is trouwens de spitting image van zijn vader!
Ik kijk ook (maar blijf niet lang online)

Ze is inderdaad 40+ dus het romantische idee over een buitenlandse liefde zal ze vast niet hebben. Neemt niet weg dat je natuurlijk tevoren verwacht dat zo'n verhuizing helemaal geweldig gaat worden.

Persoonlijk moet ik er niet aan denken om daar te gaan wonen. ben 1x in Nairobi geweest en mijn stad is het niet... Eigenlijk doe ik dat altijd als ik dit programma kijk - mezelf afvragen of ik daar zou willen wonen... 9 van de 10 keer zou ik dat dus niet willen

Veel kijkplezier, ik ga offline en lekker met een beker thee op de bank kijken naar Bush en Dingetje (geen idee hoe ze heet).
Haha zelfde dekbedovertrekje als mijn jongste!
Ik vind het wel hilarisch dat je alles kan laten maken bij een timmerman en dat je dan kiest voor een IKEA babykamer!
'Wat een saaie aflevering was dit zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Iets in me zegt dat Buitenlandse Bruiloft nu anders gaat worden
OMG......en toen ben ik heel veel ijsjes gaan eten

Oh.... trouwens
quote:thomaaas schreef op 11 oktober 2012 @ 21:31:

Iets in me zegt dat Buitenlandse Bruiloft nu anders gaat worden Ja, een klassieke hotel-liefde in Marroko. Ooh en een moeder die er niets in ziet....hahaha
Die moeder... ik vind het nu al leuk!
Is er een Buitenlandse Bruiloft topic?
Heb je 3 uur jezelf opgedoft, is je moment weg
Hij is ge-upt!
De muziek in het programma is wel mooi. Muziek uit "love actually" en ik hoorde Sting voorbij komen.

En verder zie ik het totaal NIET zitten tussen die twee. Ik geloof die verliefdheid wel maar ik zie haar niet gelukkig worden daar tussen die andere vrouwen met die hoofddoekjes.

Ze had al ooit iemand uit "het gehucht" Almelo.

Almelo is een stad! En dat vond ze al een cultuurverschil!

Dat slaat als een tang op een varken!
Wie kijkt toevallig nu herhaling op Net5? Ik snap het niet helemaal..hoe snel is ze zwanger geraakt van hem?
Kijken er meer?

Mooi meisje, mooie vent. Hij is wel een haantje zeg!

Niet makkelijk om in de VS zomaar aan passend werk te komen.
Dit is wel wat anders dan een golfplaten hutje. Goed voor elkaar.
Hallo?!
Erg eigenlijk, moet altijd janken bij van die afscheidsbeelden.
Bosje bloemen uit de koeling van de supermarkt.... Of is dat gewoon heel Amerikaans?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven