Entertainment alle pijlers

Adam en Micky, sprookje voorbij

18-12-2014 07:26 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Huwelijk Adam en Mick 'over en uit'

van onze redactie

Voor Micky Hoogendijk blies Adam Curry vijf jaar terug zijn complete Adam’s Family met Patricia Paay en dochter Christina op. Maar inmiddels zou de oud-dj en MTV-presentator zélf met lege handen zitten: de liefde is over, het huwelijk voorbij…

Nu is het dus Micky die volgens bronnen in Amsterdam gaat meemaken hoe een scheiding van Adam verloopt.

Het leven van Adam is Micky volgens fluisterbronnen in de grachtengordel bepaald niet meegevallen. Nogal uiteenlopend zijn daar de redenen die worden genoemd waarom zij en Adam hun grote geluk toch niet hebben kunnen vasthouden. Zo zou Micky ’ziekelijk’ jaloers zijn op Adams dochter Christina die door hem op handen wordt gedragen en geen fout kan doen...

Zooo...The child of the bill zou de oorzaak zijn?

Zou Patries lachen in haar vuistje?
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:LouisaVuitton schreef op 22 februari 2015 @ 10:37:

I don't know what Catyes is doing deze dagen. She lost track of her life and probably voor de best she takes the bus met Micks zo they can both overlooken their lifes.

Correct me als ik het verkeerd heb maar Eddum is living with a pot in a kast nu hij his home heeft gesold? Is childofthebill moved in with daddy?I think the child and daddy are together looking for new relationshipmaterial. There in LA are golddiggers all over the place. It shines like even Sylvie Girl is going to there to make a new walkjob in the land of the stars
quote:haakje schreef op 24 februari 2015 @ 15:08:

My boyfriend is showering again now that Catyes is back on the market. Should i worry 'bout a thing?

Cause i'll be standing on the Side when he checks it ouhouhououout?

I have the griep, not the right time now.Catyes is a housemother now, so she wil not take the husbands from another woman. She is happy that she is off her own man is now
Potvertreedubbeltjes. Ik want pictures of the mexican. Piks or iT didn't gebeuren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
I begin to thinken that de Mexican is only in the pretty little but redelijk empty head of Micks.
een imaginaire friend?
Anders is it ook maar only the lonely on the mexican bus.
there is nogal much organised crime in Mexico, there is more crime than art en ik believe er nothing from that the mexican clean hands has. Forget not that Micky in her nightclub years ook fast well eens with some powder has geplayed
Even in Good Times Bad Times was she a dealer, remember?
De mexican is a white washer, maybe? En he gebruiks micky as a cover coat!
An imaginaire friend met een cover coat die everything cleans with white powder for a shining white wash?

Pfoeee...dat is veel to take in. Sometimes I long back to all the technicoulours a while terug...when het leven simple was and we would drink a pot of beer from the kast...it is niet always white what there blinkt....Let that zijn a wise lesson.

I say.
quote:LouisaVuitton schreef op 24 februari 2015 @ 20:41:

An imaginaire friend met een cover coat die everything cleans with white powder for a shining white wash?

Pfoeee...dat is veel to take in. Sometimes I long back to all the technicoulours a while terug...when het leven simple was and we would drink a pot of beer from the kast...it is niet always white what there blinkt....Let that zijn a wise lesson.

I say.

far-standing words have you gespeakt Louise.

I hope that the farstand also by the Adams's family back shall comen. It shall so nice zijn when patreece en eddum en the child al together zijn with Pasen.
Oh my God!

I see a Happy End coming. Looks like they found their true love back. What will the child of the bill think about this? Did she express sabotage de lovestory between Mickadam, so Eddum could finally go back to LaPaard? Does Eddum realise LaPaard is the only one who really loves him, no matter if he goes failliet or what he has in his pants, unlike the tall blonde Goldmicker? Would love conquer all?

Telegraaf

za 14 mrt 2015, 05:30

'Het hoge woord is eruit'

Adam Curry zegt sorry tegen Patricia Paay

door Evert Santegoeds

Al veel vaker waren Patricia en haar ex-man Adam Curry van plan geweest elkaar weer eens op te zoeken, en uitgebreid te spreken, maar onlangs kwam het er écht van. En er ging goed én slecht nieuws over de tafel...

Samen met Christina Curry (24), de dochter die Patricia en Adam samen kregen.

Ook het sprookje tussen Micky Hoogendijk en Adam is alweer voorbij.

Het moet in een restaurant bij Schiphol een bijzondere gewaarwording voor de andere gasten zijn geweest, Patricia (65) die daar binnenkwam met… Adam (50)!

Wat hebben jullie gedaan?

„Wat we hebben afgesproken te gaan doen. Dus lekker praten zoals we dat vroeger ook konden. Urenlang hebben we het over van alles en nog wat gehad. Toen zijn we in het gemaal vlak bij m’n huis uit eten geweest, en daarna weer terug om op de bank nog tot twee uur ’s nachts te blijven doorpraten. Jazeker heb ik er iets aan gehad. Die avond heeft me een hoop antwoorden gegeven op vragen waarmee ik al die jaren zat.”
Ahhh verry tutsjing.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
It makes me cry for happiness. True love after alles. It still bestaat.
May I have a sacktissue so I can all my tears away wipen. Dit is D Day where weall up sitting to waiten for. And it all happened in a cosy restaurant in Schiphol. I will weten where that addressje is so I can go there to put a photo in the wall with a vase vol of flowers in honour of the happy couple...
I bet she takes Eddum back.

End good all good.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Nu opeens weet hij Patries te vinden met zijn verlate sorry?

Die man kan niet alleen zijn en probeert een opening te vinden. Hopelijk ramt ze de deur keihard dicht in zijn gezicht. Over een jaar ziet hij een nieuw kippetje en staat Patries weer alleen.
Mot met to
Urenlang hebben we het over van alles en nog wat gehad. Toen zijn we in het gemaal vlak bij m’n huis uit eten geweest, en daarna weer terug om op de bank nog tot twee uur ’s nachts te blijven doorpraten. Jazeker heb ik er iets aan gehad. Die avond heeft me een hoop antwoorden gegeven op vragen waarmee ik al die jaren zat.”

Has Adam left the house by cab, or dit hy stay to sleep on the cauts, or in the bed with Granny ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wel, dit could we milesfar on seen comen. Eddum is on his little knees back to Mother the Woman. He asks her for forgiveness and nou we will wait en see Patreece smites the door in his face. But nothing of this all. She let's him in as off he is een hungry and cold weeschild. The boy with the swaffelstick indeed.

Well we seen it all
I hope that LaPaard has her lipstick on and her fake eye wimpers because make-up seks is the best seks there is in this world.
quote:LouisaVuitton schreef op 14 maart 2015 @ 14:18:

I hope that LaPaard has her lipstick on and her fake eye wimpers because make-up seks is the best seks there is in this world.

And also ferry good for your skin, to go sleep afterwarts with te make up on your face.

Good make-up contains vitamines and je bent het waard!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
The boy with the swaffelstick...

I poopt in my brook.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:LouisaVuitton schreef op 14 maart 2015 @ 14:18:

I hope that LaPaard has her lipstick on and her fake eye wimpers because make-up seks is the best seks there is in this world.of course has she that. Also a hairpeace, art-teeth, fillers, shapers and chickenfillets
Of cours, fake it till you break it.
Ah, read I nou goed det Eddum's midlifecrisis-mist is trekking up? End nou, he sies det de grass was best wel green by LaPaard!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven