Entertainment alle pijlers

Adam en Micky, sprookje voorbij

18-12-2014 07:26 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Huwelijk Adam en Mick 'over en uit'

van onze redactie



Voor Micky Hoogendijk blies Adam Curry vijf jaar terug zijn complete Adam’s Family met Patricia Paay en dochter Christina op. Maar inmiddels zou de oud-dj en MTV-presentator zélf met lege handen zitten: de liefde is over, het huwelijk voorbij…





Nu is het dus Micky die volgens bronnen in Amsterdam gaat meemaken hoe een scheiding van Adam verloopt.



Het leven van Adam is Micky volgens fluisterbronnen in de grachtengordel bepaald niet meegevallen. Nogal uiteenlopend zijn daar de redenen die worden genoemd waarom zij en Adam hun grote geluk toch niet hebben kunnen vasthouden. Zo zou Micky ’ziekelijk’ jaloers zijn op Adams dochter Christina die door hem op handen wordt gedragen en geen fout kan doen...







Zooo...The child of the bill zou de oorzaak zijn?



Zou Patries lachen in haar vuistje?
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Figures..it always does. Hit me with my swaffelstick! But please keep that private.
Mot met to
The grass of LaPaay is a little dried over the years so i the grass is not that green at the gate of LaPaard. But Eddum likes his grass at some moments so that problem is easy to overcome.



I think that the swaffelstick is more of an issue. Eddum is also older geworden and LaPaard is erg charmed of young boys. I see a swaffelstick-gate comming up....
LaPaard let herself interviewen next week by Goor screws door...Will she tell the truth and niets dan de dirty details? Ik kan nie waiten until its sofar is....
Alle reacties Link kopieren
quote:mienbillekesjeuken schreef op 14 maart 2015 @ 08:19 Jazeker heb ik er iets aan gehad. Die avond heeft me een hoop antwoorden gegeven op vragen waarmee ik al die jaren zat.”

Ik vind dit eigenlijk heel sterk van die twee. Adam zei destijds over Patricia iets in de trant van "als ze eerlijk is dan weet ze dat het al een tijd niet goed zit tussen ons". Maar als ze zich dat nou helemaal niet realiseerde en de hele Mickey affaire rauw op haar dak kwam vallen. En dan de mededeling krijgen van'ik ga bij je weg', dus niet eens de kans krijgen om wat eventueel niet goed liep goed of beter te kunnen maken. Dan blijf je inderdaad met heel veel vragen zitten. Ik hoop dat hij haar de kans heeft gegeven om haar gevoelens en frustraties te kunnen uiten. Hij zette haar wereld toen wel even in een keer op zijn kop. En dat van hun dochter ook.

Ik vraag me af, nu Mickey aan een nieuw hoofdstuk in haar leven is begonnen, of hij het het allemaal waard vind geweest.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:LouisaVuitton schreef op 15 maart 2015 @ 13:41:

LaPaard let herself interviewen next week by Goor screws door...Will she tell the truth and niets dan de dirty details? Ik kan nie waiten until its sofar is....what, Ik must did even upwriten in my agenda!!!
quote:sweetfirefly schreef op 15 maart 2015 @ 14:12:

[...]



Ik vind dit eigenlijk heel sterk van die twee. Adam zei destijds over Patricia iets in de trant van "als ze eerlijk is dan weet ze dat het al een tijd niet goed zit tussen ons". Maar als ze zich dat nou helemaal niet realiseerde en de hele Mickey affaire rauw op haar dak kwam vallen. En dan de mededeling krijgen van'ik ga bij je weg', dus niet eens de kans krijgen om wat eventueel niet goed liep goed of beter te kunnen maken. Dan blijf je inderdaad met heel veel vragen zitten. Ik hoop dat hij haar de kans heeft gegeven om haar gevoelens en frustraties te kunnen uiten. Hij zette haar wereld toen wel even in een keer op zijn kop. En dat van hun dochter ook.

Ik vraag me af, nu Mickey aan een nieuw hoofdstuk in haar leven is begonnen, of hij het het allemaal waard vind geweest.Ik think that mickey always her offaskes what he worth is.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 maart 2015 @ 14:17:

[...]



what, Ik must did even upwriten in my agenda!!!Will you then a togetherbarreling giffen heer?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
It is a troe lofstorrie!
Alle reacties Link kopieren
As we speak, La Horse is in Dubai with a misterie lover??
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 17 maart 2015 @ 13:47:

As we speak, La Horse is in Dubai with a misterie lover??



He is not zo misterieus.



I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Char



And where is Eddum at the moment now? Is he also gesignalised in that little golfstate?
Evert Zandtogood is having a talk in the latest Private with LaPaard about fortune that is no longer. It blijks that they sit on black seed and that Eddum is bankroot. Ik heb het getranslate voor you. Evert is not so good with translaten en vieze fresha



Deze week sprak ik PATRICIA PAAY die na haar scheiding van ADAM CURRY, na zes jaar, nu eindelijk weet waar zij aan toe is. Zij krijgt geen cént van de voormalige miljonair die zegt zelf ook niets meer te hebben, en La Paay kan helemaal opnieuw beginnen!
quote:LouisaVuitton schreef op 18 maart 2015 @ 10:55:

Evert Zandtogood is having a talk in the latest Private with LaPaard about fortune that is no longer. It blijks that they sit on black seed and that Eddum is bankroot. Ik heb het getranslate voor you. Evert is not so good with translaten en vieze fresha



Deze week sprak ik PATRICIA PAAY die na haar scheiding van ADAM CURRY, na zes jaar, nu eindelijk weet waar zij aan toe is. Zij krijgt geen cént van de voormalige miljonair die zegt zelf ook niets meer te hebben, en La Paay kan helemaal opnieuw beginnen!

So, I have this wear gemissed that Evert with de private parts van LaPaard speaks.

Of Cors the wallet is empty, the bottom is in sight and nothing in the sleeves en noting in de hands.

Micky was there and she took it all.
zondag 22 maart 2015, 12:51

Patricia Paay komt met eigen ondergoedlijn

© Screendump Goor Draait Door

Patricia Paay (65) lanceert in juni haar eigen ondergoedlijn.



Dat maakt ze bekend op de bank bij Gordon in zijn show Goor Draait Door.



"Lingerie met kantjes en ondergoed dat zo fijn zit als je je kinderen naar school brengt en naar de sportschool gaat", vertelt Patricia.



La Paay, die eerder een cosmeticalijn had, bracht dit jaar al een pantylijn op de markt. De tv-persoonlijkheid schroomt niet om de sexy stay-ups op de bank te showen. Volgens Patricia vliegen de hippe kousen de winkel uit. "Voor als je je man of vriend wil verrassen. Ze zijn constant uitverkocht."



Lang geleden was Patricia ook al het gezicht van een ondergoedmerk. In de jaren zeventig schitterde ze in een reclamecampagne van het merk Bon Giorno.



Ik ben speechloos...no words....I have a ladder in my Lapaardies....
Well, you could there on waiten, naturally

Eddum had finally out gefind that de grass not greener is by the neighbours.

He came back with a hanging sausage



Here, out the Telegraph



Foto - Het lijkt erop dat exen Patricia Paay en Adam Curry de strijdbijl voor eens en altijd hebben begraven.



Patricia en Adam maakten in 2009 na een relatie van meer dan twintig jaar bekend te gaan scheiden, omdat hij zijn hart had verloren aan ex-soapie Micky Hoogendijk. Lange tijd konden La Paay en Adam niet door één deur door het bedrog en het uitblijven van een financiële afwikkeling van de scheiding, maar begin dit jaar begroeven ze dan toch de strijdbijl en vertrouwde hij Patricia tijdens een ouderwets onderonsje toe dat zijn relatie met Micky op de klippen was gelopen.



Zowel Adam als Micky weigerde lange tijd commentaar te geven op de breuk, die tot frustratie van Adam nota bene door zijn ex bekend was gemaakt, maar even later gaf Adam in een podcast toe dat het 'liefdessprookje' tussen hem en Micky afgelopen was: "We wonen niet meer samen en ik ben er vrij zeker van dat dat ook niet meer gaat gebeuren. Ze is niet meer in Austin en zelfs niet meer in het land. Ze houdt niet van Austin en hoogstwaarschijnlijk ook niet meer van mij."



Dát boek is dus voor eens en altijd gesloten, maar uit een intieme foto die de diva dinsdag op Facebook postte, blijkt dat Adam en zij aan een nieuw hoofdstuk zijn begonnen. Stralend en breed glimlachend poseren de twee, die 24 jaar geleden dochter Christina kregen, voor een foto terwijl ze genieten van de Amsterdamse grachten. Is het dan toch zo dat oude liefde echt niet roest..?
it is wall-equal that eddum now pass till in-turn comes



He destroyed evertything first en now he is crying crocodile-tears
I can there not by, with my brain

It beats nowhere on

Why does Lapaard takes him back?

we all know the sausage is far over the preserving date
Alle reacties Link kopieren
heb het bericht gezien..

en de foto...



ik moet zeggen dat Paay er voor haar leeftijd beter uitziet dan Eddum, maar dat zal de makeup wel zijn.

Wel de ultieme wraakfoto. As in Micky, eat your heart out.
quote:CaptainJaneway schreef op 15 juli 2015 @ 01:07:

heb het bericht gezien..

en de foto...



ik moet zeggen dat Paay er voor haar leeftijd beter uitziet dan Eddum, maar dat zal de makeup wel zijn.

Wel de ultieme wraakfoto. As in Micky, eat your heart out.Het shall Micky a sausage be. She eats taco's with a Mexican art dealer
Alle reacties Link kopieren
Christina Curry blij met hereniging ouders

van onze redactie



Patricia Paay en Adam Curry herenigd op een terras, dat doet ook hun dochter Christina smelten.



Het stel, dat ruim 20 jaar samen was toen in 2009 de bom barstte en Adam in de armen van Micky Hoogendijk viel, kan weer goed met elkaar door een deur, bleek gisteren toen La Paay een knuffelfoto met haar ex online zette.



Het leverde Patricia, die de afbeelding op Facebook plaatste, talloze positieve reacties op. Wat een prachtig plaatje, oordeelden velen. Ook dochter Christina Curry is blij te zien dat haar ouders zo ontspannen herenigd zijn. 'Dit vind ik mooi', laat zij weten.



Ook wordt er op social media gehint naar niet alleen een gezellige terras-, maar ook een echte liefdeshereniging. "Gewoon weer oppakken waar jullie ooit gestopt zijn!" "Mooi paar nog altijd en volgens mij zijn jullie echt soulmates."



Patricia en Adam ontmoetten elkaar eerder dit jaar na lange tijd weer, onthulde Privé toen. Zij raadde hem aan terug te gaan naar Amerika en daar een tijdje alleen te blijven. "Even rust, even geen gedoe. Denk maar eens na over jezelf, werk aan jezelf en ga weer bruisen van de ideeën. Net als ik moet hij opnieuw beginnen."



De 65-jarige diva vond haar vijftien jaar jongere ex er toen 'moe en zorgelijk' uitzien. Daar is, getuige de foto op het terras van gisteren, geen spoortje meer van te bekennen.



Bron: Telegraaf met bijhorende fotos.



Zou Paay hem terugnemen?



Ik denk het wel, die man kan niet zonder vrouw en Paay is beschikbaar.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Edem heeft toen voor Mickey gekozen omdat hij haar intellectuele gespreksniveau erg boeiend vond.

Patries is een totaal andere vrouw, staat anders in het leven en denkt, leeft en uit zich compleet anders. Kortom: wereld van verschil.

Misschien kon Edem Mick niet bijbenen, Mickey heeft hem het nakijken gegeven, is weg en Edem gaat terug naar zijn roots.

Wellicht om Mick een hak te zetten?

Ik vertrouw dit voor geen meter. Het mooie grote bloemetjes gordijn is (weer) opgehangen, maar hoe mooi is dit gordijn?
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Patricia Paay wil Adam Curry niet terug

Foto: ANP

Gepubliceerd: 04 maart 2015 07:38 Laatste update: 04 maart 2015 07:48



Patricia Paay hoeft haar ex-man Adam Curry, die onlangs zijn relatie met Micky Hoogendijk verbrak, niet terug. De presentatrice heeft naar eigen zeggen geen man meer nodig om gelukkig te zijn.



Dat vertelt ze woensdag aan Story.



Door de breuk lag er ogenschijnlijk een weg open voor een hereniging tussen de twee, maar Paay ontkent dat echter ten stelligste dat ze de liefdesdraad weer zou willen oppakken. "De hele wereld schijnt te denken dat Adam en ik weer bij elkaar komen", zegt de zangeres.



"Maar ik zeg je een ding: dat gaat écht niet meer gebeuren. Adam past niet meer in mijn leven. Het leven gaat in fases en ik ben nu in een fase gekomen waarin voor Adam geen plaats meer is", vervolgt ze. "Natuurlijk hou ik nog van hem. Hij is de vader van mijn fantastische dochter Christina."

Goede omgang



Paay wil absoluut dat de omgang met Adam Curry goed is. "Voor Christina willen we ook een moeder en een vader zijn die het goed met elkaar kunnen vinden. Dat lukt nu heel aardig en ik doe er alles aan om dat zo te houden. Maar bij elkaar terugkomen gaat niet werken."
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
How shall that afwalken??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh wat is hij oud geworden!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven