Entertainment alle pijlers

Adam en Micky, sprookje voorbij

18-12-2014 07:26 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Huwelijk Adam en Mick 'over en uit'

van onze redactie

Voor Micky Hoogendijk blies Adam Curry vijf jaar terug zijn complete Adam’s Family met Patricia Paay en dochter Christina op. Maar inmiddels zou de oud-dj en MTV-presentator zélf met lege handen zitten: de liefde is over, het huwelijk voorbij…

Nu is het dus Micky die volgens bronnen in Amsterdam gaat meemaken hoe een scheiding van Adam verloopt.

Het leven van Adam is Micky volgens fluisterbronnen in de grachtengordel bepaald niet meegevallen. Nogal uiteenlopend zijn daar de redenen die worden genoemd waarom zij en Adam hun grote geluk toch niet hebben kunnen vasthouden. Zo zou Micky ’ziekelijk’ jaloers zijn op Adams dochter Christina die door hem op handen wordt gedragen en geen fout kan doen...

Zooo...The child of the bill zou de oorzaak zijn?

Zou Patries lachen in haar vuistje?
Al een account? Log dan hier in.
Steur mit currywürst.

Andere thema.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Maar.. day do wat day want.... Adam is the eerste man op aarde.

Maar al was het de laatste.

Hij mag....

De Paai doet hij niet meer.

Hij eet nu andere vis.

Maakt wel mooie foto's.
quote:feow schreef op 16 juli 2015 @ 00:16:

Steur mit currywürst.

Andere thema.Fish noch Meat
O my god!

This puts a whola ander perspectief on the love story. Not Mickey was de golddigger, but so was Eddum. La Paard must be lachend her ass off now. It was not even true love! And then to think we thought it all exploded because Eddum likes chicks with dicks, as La Paard always gossiped.

This is from Quote:

Micky Hoogendijk: Adam Curry aasde op mijn erfenis

Waarom scheidden Micky Hoogendijk en Adam Curry? Omdat de langharige internetentrepreneur aasde op het familiekapitaal van Hoogendijk, suggereert De Telegraaf. Hoogendijk wilde uitdrukkelijk niet in gemeenschap van goederen trouwen, maar dat bleek niet meer mogelijk te zijn, nadat het stel in Las Vegas al ’ja’ hadden gezegd. ’Micky zag zwart op wit staan dat zij, in Las Vegas, wel degelijk in gemeenschap van goederen was getrouwd en zich alle moeite in Amsterdam had kunnen besparen, omdat de oudste huwelijksakte uit Las Vegas, vóór die uit Amsterdam wordt gesteld. ’Toen dat in één keer boven water kwam, is er iets geknapt,’ aldus Micky, die niet wilde zeggen wat er dan gebeurd was, ook door schaamte over naar naïeve actie in de gokstad, die nu maakt dat zij nog steeds een strijd moet leveren met Adam om de zaak op te lossen', aldus de Telegraaf.
Och here. Adam moet dus de helft krijgen van Micky's familiekapitaal.

Maar wat een dom wicht dat ze niet heel goed heeft nagedacht. Als je kapitaal hebt trouw je niet in gemeenschap van goederen. Dommerdje.

Eddum kan vast wel een centje gebruiken
quote:yasmijn schreef op 02 maart 2016 @ 10:52:

Och here. Adam moet dus de helft krijgen van Micky's familiekapitaal.

Maar wat een dom wicht dat ze niet heel goed heeft nagedacht. Als je kapitaal hebt trouw je niet in gemeenschap van goederen. Dommerdje.

Eddum kan vast wel een centje gebruiken Yes bud i hef always all thought tet Mickey not so smart was. Bud i can it wrong have.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
And then to think he made shitloads of money selling mtv.com back in de days.

He must have spent it all on hairspray or something.
And LaPaard has nog money tegood from Eddum? If so then he can pay her with Micky's money

Too funny. De homewrecker pays the bill after all.

That shall her teachen!
Lapaard shall laughen in her wrist
Zijn we verhuis naar een UK server?
quote:yasmijn schreef op 02 maart 2016 @ 11:08:

Lapaard shall laughen in her wrist Die heeft volgens haar zeggen nog een flink bedrag van Adam tegoed en daar was ze niet geheimzinnig over.
Yes but Eddum is niet voor niks in Austin, far away from Paard en Dutch laws. The Child of the bill has even moved in, i read in a gossip mag. Maybe she'll pay the bills now.
waow, this saw nobody on coming.

De Mexican is not so rich as we all thoughten

What now?

Mick wants to see money

but lapaard shall not leave the kruimels for her

en who is er wear the dupe?

Right! child of the bill

literly
oh whaat?

I understand there not a beet from

So Eddum wants the money from Mick

Mick was busy with her downward facing dog on her wedding day

so

she had not in de holes, that ze signed a strangling contract with the curryworst?

End now her mothers money is in eddum pocket??

did she sew him?
No Meds, you're seeing this totally wrong.

It's not Mick who wants to see money, it's Eddum! He has prepared this all before the first kiss. Mick was supposed to be the cash cow, after The Paard.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 02 maart 2016 @ 11:36:

No Meds, you're seeing this totally wrong.

It's not Mick who wants to see money, it's Eddum! He has prepared this all before the first kiss. Mick was supposed to be the cash cow, after The Paard.

woahw

i cannot believe it. In the marriage with lapaard was Eddum de moneyhorse. he bougt a nice castle voor Paard en the child. But then all the money was gone. En now jou say that his affaire with Mick was all about the money?????????????? maybe he still loves lapaard en did this affaire to get his sheep on the dry voor paard en child? it was an act of love. But was lapaard on the highte?
No no. The child of the bill lives in Holland and works in a reformshop. Back to the good life and so.

So her thing!
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 maart 2016 @ 11:41:

[...]

woahw

i cannot believe it. In the marriage with lapaard was Eddum de moneyhorse. he bougt a nice castle voor Paard en the child. But then all the money was gone. En now jou say that his affaire with Mick was all about the money?????????????? maybe he still loves lapaard en did this affaire to get his sheep on the dry voor paard en child? it was an act of love. But was lapaard on the highte?that would be a real screamer !
quote:yasmijn schreef op 02 maart 2016 @ 11:49:

No no. The child of the bill lives in Holland and works in a reformshop. Back to the good life and so.

So her thing!Not for long. She rehouses to Eddumsland this summer.

http://www.nu.nl/entertai ... ist-verenigde-staten.html
Whats ganen aan?

Neuk, now i must upholden mij englisch weather.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:yasmijn schreef op 02 maart 2016 @ 11:49:

So her thing!

I think the child of the bill is very tough, if she lives a normal lifestyle ondanks such parent. Good for her!

But she really is going to move.
Oooowww, I see now step:

This whole story came out of the big thumb of Evert S.

Micky never said this was the problem.

Just that 'something broke' after 'something' came suddenly above the water.

Evert is only gambling that this 'something' is that Eddum has a right to her familymoney. And that they are fighting about that.

It seems to be that money you get during the marriage will stay yours sowhoso. Also when you got married in Vegas.

(credits to Leandra on Fok )
Yasmijn you put us on the wrong leg !
No no. I think Micky knows very well Evert and Quote will dig. So she express only made suggestions and hints. Otherwise she would not have done de interview at all. She knows the truth wil be out there, just like in X-Files. She just don't want to say the shit herself.

She is a bit smarter than you think.
There was no interview at all, I think.

Just that quote that Evert picked up somewhere.

Thats Everts way of working.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven