All wizards unite!

woensdag 27 november 2019 om 20:02
Krijg je die niet alleen uit viavia's?streepjessokken schreef: ↑27-11-2019 19:32Wat ik maar niet tegenkom is schild van heremietkreeft. Wel overal kikkerbrein.
woensdag 27 november 2019 om 21:08

woensdag 27 november 2019 om 22:36
Nee, die komen uit viavia's. Mijn viavias deden raar vandaag, ze bleven maar bewegen in een andere kant dan ik verwachtte.
woensdag 27 november 2019 om 23:26
Oh, dat had ik een maand of 2 terug ook. Heel irritant. Weet alleen niet meer hoe ik het toen opgelost heb

@Mowa, dat is wel een goed idee! Kom maar op met die kreeften

Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

donderdag 28 november 2019 om 08:27
Je kunt in de instellingen de AR+ uitzetten, dan bewegen die viavia's niet meer zo. Ik vind het ideaal. En je kunt er niet meer uitgegooid worden.

donderdag 28 november 2019 om 08:28
streepjessokken schreef: ↑27-11-2019 23:40Whoohoo, net 4 heremietkreeften uit een viavia!
Dank U Universum en Niantic.
Ps die zwarte gifbessen zijn hier ook niet dik gezaaid![]()
Ja die nieuwe Sneep-viavia's zijn goed voor ingrediënten (ook wel logisch). Jij was A....a toch? Ik zal kijken of ik de komende dagen nog wat dawdle draught ingredient gifts kan sturen naar je.
donderdag 28 november 2019 om 10:44
Ik had destijds hetzelfde probleem, AR stond niet aan, was echt een foutje.MarvelousMrsMaisel schreef: ↑28-11-2019 08:27Je kunt in de instellingen de AR+ uitzetten, dan bewegen die viavia's niet meer zo. Ik vind het ideaal. En je kunt er niet meer uitgegooid worden.
@Mowa, ja dat ben ik, alvast bedankt!
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

donderdag 28 november 2019 om 13:44
Ik heb AR standaard al uit staan. Zal eens opnieuw opstarten/herinstalleren.MarvelousMrsMaisel schreef: ↑28-11-2019 08:27Je kunt in de instellingen de AR+ uitzetten, dan bewegen die viavia's niet meer zo. Ik vind het ideaal. En je kunt er niet meer uitgegooid worden.
donderdag 28 november 2019 om 13:58

donderdag 28 november 2019 om 14:36
Hey Streepjes, volgens mij heb ik jou verwijderd bij mijn vrienden! Ik heb altijd wel ingrediënten op voorraad. Ik heet B..Rastreepjessokken schreef: ↑27-11-2019 23:40Whoohoo, net 4 heremietkreeften uit een viavia!
Dank U Universum en Niantic.
Ps die zwarte gifbessen zijn hier ook niet dik gezaaid![]()
Klopt het dan dat wij elkaar niet meer hebben?

donderdag 28 november 2019 om 14:37
Wij zijn ook nog geen vriendjes! Zal ik je mij mijn code PB'en?fiona2018 schreef: ↑28-11-2019 13:58Streepjessokken, als het goed is heb ik je ook ingrediënten voor de dawdle draught gestuurd vandaag.
Ook hier (V....) zijn ingrediënten welkom! En runenEn energie eigenlijk ook altijd wel. Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Dan probeer ik daar rekening mee te houden als ik iets te kiezen heb.
donderdag 28 november 2019 om 14:48
Ik heb je gePB't!LilyAldrin schreef: ↑28-11-2019 14:36Hey Streepjes, volgens mij heb ik jou verwijderd bij mijn vrienden! Ik heb altijd wel ingrediënten op voorraad. Ik heet B..Ra
Klopt het dan dat wij elkaar niet meer hebben?
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
donderdag 28 november 2019 om 19:35
Daar mag je MMM voor bedanken, want ik ben vandaag nauwelijks buiten geweest in verband met een griepgolfje in huis. Ik zal de komende dagen proberen om ingrediënten-gifts te scoren. Zelf heb ik meestal spell energy genoeg omdat ik een inn in de hal heb. En dus ook vaak spell-cadeautjes. Maar die hoge en strenge foundables vergen zo veel potions, dat ik er niet tegenop kan brouwen, dus ingrediënten zijn nu wel welkom.

vrijdag 29 november 2019 om 18:42
Ik moet nog 1,7 kilometer lopen en dan heb ik een vol rijtje portkeys om te openen, maar ik hobbel de afgelopen dagen vooral achter de feiten aan. Nog geen ingrediënten-cadeau's en geen Harry's. Dus ook nog geen upgrade van de pagina. En dit weekend sinterklazen, dus ik weet ook niet of dat nog gaat lukken.

zaterdag 30 november 2019 om 09:02
Ik vind wel dat jij je spelersnaam eer aandoet hoor!MarvelousMrsMaisel schreef: ↑30-11-2019 08:36Ik ga als een dolle. Mijn pagina staat op zilver. Heb niet genoeg drankjes ervoor over om m op goud te krijgen denk ik. Moet nu nog meer dan 40 Harry’s...

In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
zaterdag 30 november 2019 om 09:02
zaterdag 30 november 2019 om 18:40
Dat gaat lekker, MMM. Fiona: het maakt mij niet uit wat voor gifts ik krijg hoor. Ik heb van een paar van jullie al extravagante cadeaus gehad: die ik kom zelf helaas nog niet zo veel tegen, sorry!
Ik moet nog 10 boeken en 4 Harry's voor m'n eerste upgrade, ga daar nog wel even m'n best voor doen. Zojuist (met drankjes en drie dark detectors) mijn eerste Harry op de bezemsteel gevangen vanuit huis.
Ik moet nog 10 boeken en 4 Harry's voor m'n eerste upgrade, ga daar nog wel even m'n best voor doen. Zojuist (met drankjes en drie dark detectors) mijn eerste Harry op de bezemsteel gevangen vanuit huis.