Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik maar niet tegenkom is schild van heremietkreeft. Wel overal kikkerbrein :( .
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
27-11-2019 19:32
Wat ik maar niet tegenkom is schild van heremietkreeft. Wel overal kikkerbrein :( .
Krijg je die niet alleen uit viavia's?
fiona2018 schreef:
27-11-2019 20:02
Krijg je die niet alleen uit viavia's?
Ik dacht dat ik ze eerst gewoon op straat vond. Niet?
In memoriam AnnA_C
Zal ik wat ingrediënten-cadeau's gaan hamsteren? Kas op de hoek van de straat hier, dus geen probleem. Ik dacht alleen dat jullie daar misschien niet zo blij mee zouden zijn (ik gooi heel vaak ingrediënten weg), maar er kan wel van alles in zitten dat verder alleen in via-via's zit.
streepjessokken schreef:
27-11-2019 20:09
Ik dacht dat ik ze eerst gewoon op straat vond. Niet?
Nee, die komen uit viavia's. Mijn viavias deden raar vandaag, ze bleven maar bewegen in een andere kant dan ik verwachtte.
rosings schreef:
27-11-2019 22:36
Nee, die komen uit viavia's. Mijn viavias deden raar vandaag, ze bleven maar bewegen in een andere kant dan ik verwachtte.
Oh, dat had ik een maand of 2 terug ook. Heel irritant. Weet alleen niet meer hoe ik het toen opgelost heb :$ misschien wel opnieuw installeren.

@Mowa, dat is wel een goed idee! Kom maar op met die kreeften :D
In memoriam AnnA_C
Whoohoo, net 4 heremietkreeften uit een viavia!
Dank U Universum en Niantic. :kneel:

Ps die zwarte gifbessen zijn hier ook niet dik gezaaid :A:
In memoriam AnnA_C
rosings schreef:
27-11-2019 22:36
Je kunt in de instellingen de AR+ uitzetten, dan bewegen die viavia's niet meer zo. Ik vind het ideaal. En je kunt er niet meer uitgegooid worden.
streepjessokken schreef:
27-11-2019 23:40

Ja die nieuwe Sneep-viavia's zijn goed voor ingrediënten (ook wel logisch). Jij was A....a toch? Ik zal kijken of ik de komende dagen nog wat dawdle draught ingredient gifts kan sturen naar je.
MarvelousMrsMaisel schreef:
28-11-2019 08:27
Je kunt in de instellingen de AR+ uitzetten, dan bewegen die viavia's niet meer zo. Ik vind het ideaal. En je kunt er niet meer uitgegooid worden.
Ik had destijds hetzelfde probleem, AR stond niet aan, was echt een foutje.

@Mowa, ja dat ben ik, alvast bedankt!
In memoriam AnnA_C
28-11-2019 08:27
Ik heb AR standaard al uit staan. Zal eens opnieuw opstarten/herinstalleren.
Streepjessokken, als het goed is heb ik je ook ingrediënten voor de dawdle draught gestuurd vandaag.

Ook hier (V....) zijn ingrediënten welkom! En runen :-) En energie eigenlijk ook altijd wel. Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Dan probeer ik daar rekening mee te houden als ik iets te kiezen heb.
streepjessokken schreef:
27-11-2019 23:40

Hey Streepjes, volgens mij heb ik jou verwijderd bij mijn vrienden! Ik heb altijd wel ingrediënten op voorraad. Ik heet B..Ra
Klopt het dan dat wij elkaar niet meer hebben?
fiona2018 schreef:
28-11-2019 13:58
Streepjessokken, als het goed is heb ik je ook ingrediënten voor de dawdle draught gestuurd vandaag.

Ook hier (V....) zijn ingrediënten welkom! En runen :-) En energie eigenlijk ook altijd wel. Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Dan probeer ik daar rekening mee te houden als ik iets te kiezen heb.
Wij zijn ook nog geen vriendjes! Zal ik je mij mijn code PB'en?
LilyAldrin schreef:
28-11-2019 14:36
Hey Streepjes, volgens mij heb ik jou verwijderd bij mijn vrienden! Ik heb altijd wel ingrediënten op voorraad. Ik heet B..Ra
Klopt het dan dat wij elkaar niet meer hebben?
Ik heb je gePB't!
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
28-11-2019 10:44
@Mowa, ja dat ben ik, alvast bedankt!
Daar mag je MMM voor bedanken, want ik ben vandaag nauwelijks buiten geweest in verband met een griepgolfje in huis. Ik zal de komende dagen proberen om ingrediënten-gifts te scoren. Zelf heb ik meestal spell energy genoeg omdat ik een inn in de hal heb. En dus ook vaak spell-cadeautjes. Maar die hoge en strenge foundables vergen zo veel potions, dat ik er niet tegenop kan brouwen, dus ingrediënten zijn nu wel welkom.
Ik moet trouwens nog 5 Harry's en 12 boeken, maar ik zie vooral heeeeeel veel Snape gisteren en vandaag. Wel een Hermelien & Viktor-paar gescoord, leuk.
Oehhh die heb ik nog niet gezien!

Ik moet nog 12 Harry’s en dan kan ik naar zilver.

Het kost me allemaal wel erg veel drankjes.
Mijn drankjes zijn ook op maar uit die nieuwe viavia’s komen veel ingrediënten! Ik heb vandaag veel gelopen dus een stuk of 6 boeken erbij. Leuk evenement!
Lily Aldrin, ik heb je ook een pb gestuurd!

Ik hoop dit weekend mijn laatste boeken en Harry's te vinden, ik wil graag mijn pagina upgraden. Is het jullie al gelukt?
Ik moet nog 1,7 kilometer lopen en dan heb ik een vol rijtje portkeys om te openen, maar ik hobbel de afgelopen dagen vooral achter de feiten aan. Nog geen ingrediënten-cadeau's en geen Harry's. Dus ook nog geen upgrade van de pagina. En dit weekend sinterklazen, dus ik weet ook niet of dat nog gaat lukken.
Ik ga als een dolle. Mijn pagina staat op zilver. Heb niet genoeg drankjes ervoor over om m op goud te krijgen denk ik. Moet nu nog meer dan 40 Harry’s...
30-11-2019 08:36
Ik ga als een dolle. Mijn pagina staat op zilver. Heb niet genoeg drankjes ervoor over om m op goud te krijgen denk ik. Moet nu nog meer dan 40 Harry’s...
Ik vind wel dat jij je spelersnaam eer aandoet hoor! ;-D
In memoriam AnnA_C
Wauw MMM, wat ga je snel! Had je zoveel drankjes op voorraad? Ik gebruik er zoveel dat ze bij mij allang op zijn. Ik heb hem gisteren op brons gekregen, ik ga in elk geval proberen om de boeken vol te krijgen. Op zilver gaat me niet lukken denk ik.

Hebben jullie nog cadeau-verzoekjes voor vandaag?
Dat gaat lekker, MMM. Fiona: het maakt mij niet uit wat voor gifts ik krijg hoor. Ik heb van een paar van jullie al extravagante cadeaus gehad: die ik kom zelf helaas nog niet zo veel tegen, sorry!

Ik moet nog 10 boeken en 4 Harry's voor m'n eerste upgrade, ga daar nog wel even m'n best voor doen. Zojuist (met drankjes en drie dark detectors) mijn eerste Harry op de bezemsteel gevangen vanuit huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven