Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog bij stap 2, want ik heb maar 2 uitnodigingen gekregen van de kassen. Hopelijk gaat dat morgen beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren 12 keer een kas moeten bezoeken voor 5 uitnodigingen. Gelukkig heb ik er veel in de buurt. Ik ben inmiddels bij de laatste stap, de viavia’s uitlopen gaat de meeste tijd kosten denk ik.
Wat gek, ik kreeg bij elke kas/herberg een uitnodiging. Ik ben in deel 3/4. Even kijken of ik zin heb om zo nog naar buiten te gaan voor een vesting.
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt hoor, met de vrienden - opdracht! Bedankt!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt de vesting morgen; ik probeer wel vandaag de zeven gnoom-uitnodigingen en de 5 Hagrid-koppels nog te scoren. Verder heb ik een hele rits (1- en 3 km-)portkeys klaarstaan om te openen; daar wacht ik maar even mee tot ik bij stap 4 ben.
Alle reacties Link kopieren
Nog 1 Hagrid en dan de vestingen. Die laatste met wat snelle lage stenen en kamers. Heb de ijssculptuur al klaar. Neem aan dat het lukt. En de bonus laat ik schieten. jammer van de maar verder toch niet zo bijzonder dacht ik.
Ik ben al bij de bonus. Gaat snel deze keer.

Ik heb het idee dat ik in het begin wat meer extravagante cadeautjes opraapte en dat ze nu wat zeldzamer zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt iedereen! Ik ben nog druk met cadeautjes sturen, maar moet even wachten tot ik er nog meer kan sturen. Ik ben nog bij 2/4, moet nog even langs wat kassen vandaag.

Hebben jullie ook dat in een vestiging het even duurt voor je een rune kan inzetten?
Daar ben ik weer! Even minder gespeeld want druk. Ben nu bij 3/4 en probeer deze af te krijgen vandaag.

Ben ik nu vrienden in het spel met alle forummers hier? Mijn nikc daar begint met een p
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zojuist begonnen met de bonus!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
RamsayStreet schreef:
05-12-2019 11:27
Daar ben ik weer! Even minder gespeeld want druk. Ben nu bij 3/4 en probeer deze af te krijgen vandaag.

Ben ik nu vrienden in het spel met alle forummers hier? Mijn nikc daar begint met een p
Volgens mij zijn wij nog geen vriendjes, mijn naam begint met een V.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tot dusver pas twee vrienden gescoord en weet eigenlijk niet zo goed hoe ik meer vrienden krijg voor het spel, maar ik post hier mijn code en ik hoop dat jullie mij willen toevoegen.
3061 4440 7372.
Ik ben level 21
Dansen is leuker dan lopen
Fiona, je hebt een pb. Natemy ik heb je een uitnodiging in het spel gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou de enige bij wie het spel niet goed telt? Ik ben bij stap 4 en heb zeker 1 gevondeling en 1x Hermelien die niet geteld zijn.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Bij mij loopt het spel vaak vast op gelopen afstanden, maar ik heb nog geen problemen ondervonden met tellen. Trouwens zelf ook weer niet goed opgelet: ben bij stap 4/4, maar portkeys openen telt hier niet, je moet ze echt eerst uitlopen. Jammer, morgen verder.
Alle reacties Link kopieren
@Natemy: ik heb je een uitnodiging gestuurd.
studentje01 schreef:
05-12-2019 09:08
Bedankt iedereen! Ik ben nog druk met cadeautjes sturen, maar moet even wachten tot ik er nog meer kan sturen. Ik ben nog bij 2/4, moet nog even langs wat kassen vandaag.

Hebben jullie ook dat in een vestiging het even duurt voor je een rune kan inzetten?
Ja dat duurt nu 2 minuten. Maar er zit een startknop naast waar je op kunt drukken en dan begint ie meteen.
De community day is ook bekend!

https://wizardsunitehub.info/guide/comm ... mber-2019/

Helemaal gefocust op de eerste pagina dus, met Hagrid. Ik ben continu fortresses aan het doen met die runestenen, om de pagina zo ver mogelijk af te krijgen. Maar ik moet nog 6 Buckbeaks ofzo, dus daarvoor moet ik wel op het evenement wachten. Heb nog maar 1 Buckbeak in het wild gezien (rest uit portkeys denk ik).

En..... de XP uit cadeautjes telt dubbel met een Baruffio! Dus altijd wachten met extravagante cadeaus openen tot je een Baruffio aan hebt: 1000 XP! En tijdens community day op 14 december zijn ze 3x XP dus 1500! Nice.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo jammer dat die comminity day steeds op hetzelfde tijdstip in het weekend is, want eigenlijk kan ik dan nooit. Of ik kan wel, maar ik heb dan een peuter en baby op sleeptouw.

Bedankt voor die XP-tip over de cadeautjes MMM! Dat wist ik nog niet. Ik zal ook eens mijn runes gaan gebruiken voor die eerste pagina. Ik moet nog 6 Buckbeaks en van die andere twee nog 12. Maar ik zie dat ik maar 12 runestenen heb van die catagorie, dus ver zal ik niet komen.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
06-12-2019 08:44
Ja dat duurt nu 2 minuten. Maar er zit een startknop naast waar je op kunt drukken en dan begint ie meteen.
Volgens mij bedoelt Studentje dat je de kamer aantikt, en dat er dan heel lang niks lijkt te gebeuren, heb ik ook.

Wat een pestweer, en ik heb geen goud meer voor extra sleutels dus zal toch veel moeten lopen...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
06-12-2019 10:22
Volgens mij bedoelt Studentje dat je de kamer aantikt, en dat er dan heel lang niks lijkt te gebeuren, heb ik ook.

Wat een pestweer, en ik heb geen goud meer voor extra sleutels dus zal toch veel moeten lopen...

Juist als je de kamer aantikt, gaat die klok van 2 minuten lopen. En kun je op de startknop drukken. Dan ga je meteen door naar de kamer.

Wat bedoel jij dan?

Tip: neem de bus, dat scheelt wandelen in de regen!
Alle reacties Link kopieren
Je tikt de kamer aan, en dan gebeurt er niks (zichtbaar althans) waardoor het lijkt alsof je geen keus hebt gemaakt. Duurt 10 seconden ofzo?
Rune inzetten en die klok is daarna pas.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ohhh. Daar heb ik geen last van. Irritant lijkt me dat.

Ben je trouwens nog steeds blij met Dawdle Draught gifts? Ik probeer 'm elke keer als ik er een heb naar jou te sturen. Als je eens wat anders wilt, let me know.
streepjessokken schreef:
06-12-2019 10:27
Je tikt de kamer aan, en dan gebeurt er niks (zichtbaar althans) waardoor het lijkt alsof je geen keus hebt gemaakt. Duurt 10 seconden ofzo?
Rune inzetten en die klok is daarna pas.
oh dat is zo irritant! volgens mij is het ook langer dan 10 seconden
Alle reacties Link kopieren
Oh wat vervelend zeg, ik heb daar nog geen last van gehad.

Handig MMM, om met de bus te gaan! Maar reis jij dan gratis? Want anders wordt het een dure grap. Hier zijn sowieso geen bussen in de buurt. Ik heb wel om de hoek een speeltuintje met herberg ontdekt waar ik droog kan zitten :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven