Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Hoi allemaal! Ik ben er weer, nu even met een nieuwe nick! Mijn vorige nick was ook een vrouwelijke personage uit een film. :-D

Ik was (denk ik) herkend door wat mensen en dat vond ik in combinatie met herkenbaarheid hier niet zo’n goed idee
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, zo'n kadootje met de uilenpost! :heart:
Dank je Mowa.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Slim Lily, en bedankt voor het cadeautje!
Alle reacties Link kopieren
Oh dat had ik me nog helemaal niet gerealiseerd, dat je kunt zien waar ze zijn opgepikt.

Ik heb wel ook anonieme vrienden en heb dus niet meer zo goed het overzicht over wie nou wie is. Misschien ga ik binnenkort toch wat (vreemde) mensen ontvrienden, ik hoop dat ik van jullie nog ongeveer weet wie jullie zijn in mijn vriendenlijst.
Ik heb iedereen verwijderd die nog op level 12 stond ofzo. Dan denk ik: die spelen niet meer.

Ik ken echt te weinig mensen die het spelen. Ook m'n Facebooklijst met meer dan 300 vrienden leverde niets op...
Alle reacties Link kopieren
Zijn wij al vriendjes MMM? Mijn naam begint met een V, ik ben schouwer en level 30.

Ik heb net een grote opruiming in mijn vriendenlijst gemaakt want jullie mogen wel weten waar ik woon, maar 'vreemden' niet. Mocht ik per ongeluk iemand van jullie hebben verwijderd, PB even!
Ik heb ook wat vrienden verwijderd die me hadden toegevoegd nadat ik mijn nummer hier had gezet. Volgens mij heb ik jullie allemaal nog wel en anders idd even een PB. Ik heb vandaag in ieder geval iedereen een cadeautje gestuurd! En ik verwijder gewoon de cadeautjes te dicht bij werk en huis, omdat die beide best opvallend en apart zijn
Alle reacties Link kopieren
In Pokemon kun je bij de spelersnaam en andere naam toevoegen. Bij mij zou je dan A...ra (Streepjessokken) kunnen zetten. Ik snap niet goed dat dat niet in WU kan.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
fiona2018 schreef:
21-11-2019 13:17
Zijn wij al vriendjes MMM? Mijn naam begint met een V, ik ben schouwer en level 30.

Ik heb net een grote opruiming in mijn vriendenlijst gemaakt want jullie mogen wel weten waar ik woon, maar 'vreemden' niet. Mocht ik per ongeluk iemand van jullie hebben verwijderd, PB even!

We zijn nog altijd vrienden! Zodra ik een redelijk anoniem cadeautje heb, komt ie jouw kant op.
streepjessokken schreef:
21-11-2019 14:33
In Pokemon kun je bij de spelersnaam en andere naam toevoegen. Bij mij zou je dan A...ra (Streepjessokken) kunnen zetten. Ik snap niet goed dat dat niet in WU kan.
Jou heb ik volgens mij niet als vriend.... Ik stuur je een PB (als dat lukt)
Een beetje een suffe vraag eigenlijk, maar geven jullie een pagina een omlijsting als hij af is? Dan worden de gevondelingen gereset, maar krijg je extra XP volgens mij als je ze nogmaals pakt
Alle reacties Link kopieren
Ja dat doe ik juist Lily, het (mijn) doel is juist om ze allemaal op goud te krijgen. Ik heb overigens nog geen gouden pagina, zilveren is het hoogste tot nu toe.

Ik ben inmiddels bij de bonusopdrachten aangekomen, dit evenement is best snel te doen! Ik had gisteren 6 duisterdetectors en een trace potion aanstaan en ik heb veel zeldzame gevondelingen gevangen :cheer:
fiona2018 schreef:
21-11-2019 15:02
Ja dat doe ik juist Lily, het (mijn) doel is juist om ze allemaal op goud te krijgen. Ik heb overigens nog geen gouden pagina, zilveren is het hoogste tot nu toe.

Ik ben inmiddels bij de bonusopdrachten aangekomen, dit evenement is best snel te doen! Ik had gisteren 6 duisterdetectors en een trace potion aanstaan en ik heb veel zeldzame gevondelingen gevangen :cheer:
Ah oke! Dan is het toch goed dat ik dat elke keer braaf heb gedaan!
Ik vind het ook een relatief snel event, mijn laatste potion van 4/4 staat te draaien en dan mag ik ook door naar de bonus. Ik heb wel nog 2 briljante viavia’s over, dus dat is een beetje jammer. Ik loop ze maar gewoon uit, goed voor de XP
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
21-11-2019 10:26
Wat leuk, zo'n kadootje met de uilenpost! :heart:
Dank je Mowa.
Jij ook bedankt, ik kreeg zomaar 500 XP uit je cadeau.

Echt grappig, die uilenpost. En je krijgt best veel gifts per inn/greenhouse/challenge, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ja duh, dat was een extravagant kado, stond erbij! :rofl:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog één Hermelien en één nota-fragment. En ik ben met de bonus bezig, dat zijn wel veel hoog-gevondelingen hoor! Morgen maar even bij de bieb ofzo gaan zitten, ik ga nu niet weer op een bankje met een drankje, mij te koud!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
21-11-2019 19:16
Ja duh, dat was een extravagant kado, stond erbij! :rofl:
O, daar heb ik helemaal niet op gelet. Normaal is inderdaad 25 XP, zo te zien. Ik heb inmiddels 'al' mijn (15) vrienden van hier vandaag een cadeau gestuurd en heb nog over, dus als iemand een extra WU-vriendje wil: PB is welkom.
Alle reacties Link kopieren
Oh, mijn opmerking was meer als grapje, ik zou daar ook niet op letten bedoelde ik juist. No worries!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de cadeautjes helemaal leuk. 🙂 Volgens mij krijg ik ook veel meer cadeautjes dan bij Pogo uit de stops. Ik heb al mijn vrienden die 2+ dagen niet gespeeld hebben maar niks gestuurd. Die spelen vast niet meer. Ik zou best nog wat vrienden erbij kunnen gebruiken, maar ik weet niet wie van jullie ik al heb. Ik heet daar hetzelfde als hier, dus als we nog geen vrienden zijn en je wil dat wel, stuur me gerust een pb!

Ik ben met de bonusopdrachten bezig. Alle plaatjes heb ik ondertussen compleet, dus dat is leuk. Ik ben blij dat ik nu weet dat ik door kan lopen als ik in een fortress ga. Nu doe ik dat veel meer. Dank voor de tip, ook namens mijn honden! :-D
Alle reacties Link kopieren
Suikerbroodje schreef:
21-11-2019 21:31
Ik zou best nog wat vrienden erbij kunnen gebruiken, maar ik weet niet wie van jullie ik al heb.
Zelfde probleem hier. Ik heet Al...a, PB's welkom!
Ik stuur je mijn code, Suikerbroodje!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Hi, hier nog een wizards unite fan!
Een aantal van jullie die hun friends code online hadden gezet, heb ik al toegevoegd, ik ben herkenbaar als Jac..J.sen. Dank voor de cadeaus terug!
Ik zit nog vast met mijn prikkelmix van de eerste, was qua potions aardig leeggetrokken. Dus nu staat de prikkelmix te pruttelen...
Nog friendcodes nog, stuur me een PB en ik stuur m je!
pfff ik hang nog op deel 2. Geen tijd gevonden om een toren op te zoeken. Hopelijk morgen.
Alle reacties Link kopieren
@Rosings: je hebt nog ruim de tijd, komt goed. @Whirlwind: ik heb je m'n code gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Fiona en streepjes. Heb jullie pb gestuurd.
Mowa ik denk dat we al vriendjes zijn. Als je naam paar overeenkomsten heeft met je naam hier.....

Heb event af. Ik ga niet meer voor de bonus. Even pauze.
Alle reacties Link kopieren
Rosings, als je een toren en herberg bij elkaar in de buurt hebt, heb je het evenement in een uurtje gedaan. Komt dus vast goed!

Vlinderplant, PB terug, ik heb je weer toegevoegd!

Mijn cadeautjes zijn alweer op dus ik moet vanmiddag maar weer even een rondje lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven