All wizards unite!

vrijdag 13 december 2019 om 20:26
Ik hoop zeker dat ik morgen de deur uit kan! Het hangt wel een beetje van het weer af, want ik moet mijn baby meenemen. Maar ik heb alle runes al gebruikt, dus ik wil sowieso die viavia's uitlopen en een aantal Buckbeaks vangen zodat ik de pagina kan upgraden. Maar volgens mij heb ik van elk nog wel 7-8 nodig dus het wordt een uitdaging!
zaterdag 14 december 2019 om 14:05
Oef ging even wandelen voor community day pogo bleek het ook wu dag te zijn. Dacht dat dat op zondag was. Stress. Uiteindelijk twee breinelixers aangezet, en veel gevangen. Wel 50.000 xp schat ik. Dus level omhoog. Lekker. Uiteindelijk op fiets nog even die opdracht met 5 viavia’s afgerond. Met extra sleutel dat wel. Maar we kregen er ook eentje gratis. Was slecht voorbereid want mijn gouden sleutel zat eerst in 5 km viavia. En moest nog heel ver... ook nog rotweer. Maar gelukt. Zonde van twee zilveren sleutels maar tis niet anders. Zit er ook wat leuks in die viavia’s? Nuttig om met breinelixer te doen?

zaterdag 14 december 2019 om 14:56
Lekker gelopen in het park, wel koud! Ik kreeg op het laatst helaas geen viavia's meer, dus de hut en de eh dinges, dat paard, heb ik nog niet compleet. En wat geld uitgegeven voor extra sleutels
Ook met Pokémon lekker gescoord. Tussen de beide apps wisselen gaat wel als je eerst je telefoon helemaal opnieuw hebt opgestart, zodat het werkgeheugen niet andere apps meer hoeft te onthouden (is mijn lekenverklaring).

Ook met Pokémon lekker gescoord. Tussen de beide apps wisselen gaat wel als je eerst je telefoon helemaal opnieuw hebt opgestart, zodat het werkgeheugen niet andere apps meer hoeft te onthouden (is mijn lekenverklaring).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
zaterdag 14 december 2019 om 15:26
Mijn community day was ook erg geslaagd! Geen idee hoeveel XP ik heb gehaald, maar ik ben van begin level 31 naar begin level 32 gegaan. Pagina 1x geupgrade en daarvan Hagrid en de Norwegian Ridgeback alweer compleet. Van Buckbeak heb ik er 19/33 en er staan nog wat viavia's in mijn rij om uit te lopen. Het ging wel snel met die breinelixers zeg, 1600XP voor een Hagrid!!
Hier zijn ook alle exstimulo drankjes op, maar het was het waard. Ik heb ook extra sleutels gekocht.
Hier zijn ook alle exstimulo drankjes op, maar het was het waard. Ik heb ook extra sleutels gekocht.
zaterdag 14 december 2019 om 15:27
zaterdag 14 december 2019 om 16:12
Uh de hut? Of zit die in de via via’s?streepjessokken schreef: ↑14-12-2019 14:56Lekker gelopen in het park, wel koud! Ik kreeg op het laatst helaas geen viavia's meer, dus de hut en de eh dinges, dat paard, heb ik nog niet compleet. En wat geld uitgegeven voor extra sleutels![]()
zaterdag 14 december 2019 om 16:49
Een kleine drie kwartier thuis kunnen spelen, net genoeg om een level omhoog te gaan! Had ook bijna de boeken en het geld binnengeharkt, maar kon de laatste twee portkeys voor die opdracht niet uitlopen, pech. Ik heb vijf kleintjes opgeraapt, maar dus nog geen idee wat erin zit (wel een hut of een paard).
zaterdag 14 december 2019 om 16:59
In de witte zit een hut, in de blauwe een paard.MoWa24 schreef: ↑14-12-2019 16:49Een kleine drie kwartier thuis kunnen spelen, net genoeg om een level omhoog te gaan! Had ook bijna de boeken en het geld binnengeharkt, maar kon de laatste twee portkeys voor die opdracht niet uitlopen, pech. Ik heb vijf kleintjes opgeraapt, maar dus nog geen idee wat erin zit (wel een hut of een paard).
zaterdag 14 december 2019 om 20:00
Dan heb ik nog één hut en vier paarden tegoed. Voor dinsdag maar proberen uit te lopen.
Terzijde: mijn zoon vroeg voor Sinterklaas de complete Harry potter-DvD-box.
Dus wij kijken samen vanavond alweer deel 5. Gisteren het Yule-ball herbeleefd, maakt het spelletje nog leuker.
zaterdag 14 december 2019 om 20:16
Kijk je in het Engels of NL? Ik heb ook zo'n box, maar de eerste 4 delen ofzo zijn Vlaams ipv NL... Hagrid is echt niet te volgen!
Inmiddels is voor de kinderen het lezen van de ondertiteling geen probleem meer gelukkig.

Inmiddels is voor de kinderen het lezen van de ondertiteling geen probleem meer gelukkig.
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
zaterdag 14 december 2019 om 22:58
Ik was in eerste instantie iets te enthousiast: ik gaf mijn zoontje zijn eerste Harry Potter-boek op z'n zesde ("Gefeliciteerd: kleuter af. Van papa en mama."). Dacht leuk voor te kunnen gaan lezen 's avonds. Werd helemaal niks. Het heeft nog zeker vijf jaar geduurd voor hij dat boek eindelijk zelf een keer pakte. Maar: nu is 'ie dus wel fan (en bijna volwassen)!
zaterdag 14 december 2019 om 23:00
Engels, maar een Vlaamse Hagrid lijkt me ook niet te versmaden.streepjessokken schreef: ↑14-12-2019 20:16Kijk je in het Engels of NL? Ik heb ook zo'n box, maar de eerste 4 delen ofzo zijn Vlaams ipv NL... Hagrid is echt niet te volgen!![]()
zaterdag 14 december 2019 om 23:09
Ik ook

Mijn jongste is 10 en heeft deze zomer de laatste delen uitgelezen. Of hij het helemaal snapte is een tweede

streepjessokken wijzigde dit bericht op 14-12-2019 23:58
1.72% gewijzigd
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
zaterdag 14 december 2019 om 23:29
Er stond afgelopen week een mooie column in de Volkskrant van Asha ten Broeke, getiteld: 'Er is te veel van alles, en te weinig winterslaap'.
Quote: "Er gaapt een kloof tussen wat ik moet en wat ik eigenlijk kan hebben. Wat ik moet: naar de tandarts. Wat ik aankan: een kop thee zetten en daar mijn handen omheen vouwen. Wat ik moet: kerstdiners voorbereiden. Wat ik aankan: toetjes testen. Wat ik moet: overleggen met het verpleeghuis van mijn opa, die niet meer weet wie ik ben. Wat ik aankan: alle Harry Potter-boeken opnieuw lezen."
Quote: "Er gaapt een kloof tussen wat ik moet en wat ik eigenlijk kan hebben. Wat ik moet: naar de tandarts. Wat ik aankan: een kop thee zetten en daar mijn handen omheen vouwen. Wat ik moet: kerstdiners voorbereiden. Wat ik aankan: toetjes testen. Wat ik moet: overleggen met het verpleeghuis van mijn opa, die niet meer weet wie ik ben. Wat ik aankan: alle Harry Potter-boeken opnieuw lezen."