Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop zeker dat ik morgen de deur uit kan! Het hangt wel een beetje van het weer af, want ik moet mijn baby meenemen. Maar ik heb alle runes al gebruikt, dus ik wil sowieso die viavia's uitlopen en een aantal Buckbeaks vangen zodat ik de pagina kan upgraden. Maar volgens mij heb ik van elk nog wel 7-8 nodig dus het wordt een uitdaging!
Oef ging even wandelen voor community day pogo bleek het ook wu dag te zijn. Dacht dat dat op zondag was. Stress. Uiteindelijk twee breinelixers aangezet, en veel gevangen. Wel 50.000 xp schat ik. Dus level omhoog. Lekker. Uiteindelijk op fiets nog even die opdracht met 5 viavia’s afgerond. Met extra sleutel dat wel. Maar we kregen er ook eentje gratis. Was slecht voorbereid want mijn gouden sleutel zat eerst in 5 km viavia. En moest nog heel ver... ook nog rotweer. Maar gelukt. Zonde van twee zilveren sleutels maar tis niet anders. Zit er ook wat leuks in die viavia’s? Nuttig om met breinelixer te doen?
Mn eerste community day gelukt!
Hard gewerkt hier. Zit net op zilver! En heb 175.000 XP binnengeharkt. Al m'n exstimulo drankjes zijn zo'n beetje op. Ai.

Leuke dag, wel!
Lekker gelopen in het park, wel koud! Ik kreeg op het laatst helaas geen viavia's meer, dus de hut en de eh dinges, dat paard, heb ik nog niet compleet. En wat geld uitgegeven voor extra sleutels :$

Ook met Pokémon lekker gescoord. Tussen de beide apps wisselen gaat wel als je eerst je telefoon helemaal opnieuw hebt opgestart, zodat het werkgeheugen niet andere apps meer hoeft te onthouden (is mijn lekenverklaring).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Oh en hier was het zonnig! Nu begint de regen pas. Moet zo met jongste naar de stad.
In memoriam AnnA_C
Mijn community day was ook erg geslaagd! Geen idee hoeveel XP ik heb gehaald, maar ik ben van begin level 31 naar begin level 32 gegaan. Pagina 1x geupgrade en daarvan Hagrid en de Norwegian Ridgeback alweer compleet. Van Buckbeak heb ik er 19/33 en er staan nog wat viavia's in mijn rij om uit te lopen. Het ging wel snel met die breinelixers zeg, 1600XP voor een Hagrid!!

Hier zijn ook alle exstimulo drankjes op, maar het was het waard. Ik heb ook extra sleutels gekocht.
Hier ook flink gebruik gemaakt van community day. Lekker veel punten gescoord, net geen level omhoog. Wel hele event uitgespeeld. Prettig die portkeys die al voor de helft werden voltooid door een sleutel erin te doen vandaag. Ook nog een paar kleine opgeraapt.
Zin in de volgende events!
Oh. Zat dat zo? Zat op de fiets en begreep al niet dat het zo snel ging. Nooit gezien dat gelijk al de helft klaar was. :-D
streepjessokken schreef:
14-12-2019 14:56
Lekker gelopen in het park, wel koud! Ik kreeg op het laatst helaas geen viavia's meer, dus de hut en de eh dinges, dat paard, heb ik nog niet compleet. En wat geld uitgegeven voor extra sleutels :$

Ook met Pokémon lekker gescoord. Tussen de beide apps wisselen gaat wel als je eerst je telefoon helemaal opnieuw hebt opgestart, zodat het werkgeheugen niet andere apps meer hoeft te onthouden (is mijn lekenverklaring).
Uh de hut? Of zit die in de via via’s?
Een kleine drie kwartier thuis kunnen spelen, net genoeg om een level omhoog te gaan! Had ook bijna de boeken en het geld binnengeharkt, maar kon de laatste twee portkeys voor die opdracht niet uitlopen, pech. Ik heb vijf kleintjes opgeraapt, maar dus nog geen idee wat erin zit (wel een hut of een paard).
MoWa24 schreef:
14-12-2019 16:49
Een kleine drie kwartier thuis kunnen spelen, net genoeg om een level omhoog te gaan! Had ook bijna de boeken en het geld binnengeharkt, maar kon de laatste twee portkeys voor die opdracht niet uitlopen, pech. Ik heb vijf kleintjes opgeraapt, maar dus nog geen idee wat erin zit (wel een hut of een paard).
In de witte zit een hut, in de blauwe een paard.
fiona2018 schreef:
14-12-2019 16:59
In de witte zit een hut, in de blauwe een paard.
Dan heb ik nog één hut en vier paarden tegoed. Voor dinsdag maar proberen uit te lopen.
Terzijde: mijn zoon vroeg voor Sinterklaas de complete Harry potter-DvD-box.
Dus wij kijken samen vanavond alweer deel 5. Gisteren het Yule-ball herbeleefd, maakt het spelletje nog leuker.
Kijk je in het Engels of NL? Ik heb ook zo'n box, maar de eerste 4 delen ofzo zijn Vlaams ipv NL... Hagrid is echt niet te volgen! :rofl:
Inmiddels is voor de kinderen het lezen van de ondertiteling geen probleem meer gelukkig.
In memoriam AnnA_C
Ah wat heerlijk, ik kan niet wachten tot mijn kinderen oud genoeg zijn voor Harry Potter :-) Ik ben op dit moment de boeken weer aan het herlezen.
fiona2018 schreef:
14-12-2019 21:51
Ah wat heerlijk, ik kan niet wachten tot mijn kinderen oud genoeg zijn voor Harry Potter :-) Ik ben op dit moment de boeken weer aan het herlezen.
Ik was in eerste instantie iets te enthousiast: ik gaf mijn zoontje zijn eerste Harry Potter-boek op z'n zesde ("Gefeliciteerd: kleuter af. Van papa en mama."). Dacht leuk voor te kunnen gaan lezen 's avonds. Werd helemaal niks. Het heeft nog zeker vijf jaar geduurd voor hij dat boek eindelijk zelf een keer pakte. Maar: nu is 'ie dus wel fan (en bijna volwassen)!
streepjessokken schreef:
14-12-2019 20:16
Kijk je in het Engels of NL? Ik heb ook zo'n box, maar de eerste 4 delen ofzo zijn Vlaams ipv NL... Hagrid is echt niet te volgen! :rofl:
Engels, maar een Vlaamse Hagrid lijkt me ook niet te versmaden.
fiona2018 schreef:
14-12-2019 21:51
Ik ook :D nu in de Vuurbeker bezig.
Mijn jongste is 10 en heeft deze zomer de laatste delen uitgelezen. Of hij het helemaal snapte is een tweede ;-D
streepjessokken wijzigde dit bericht op 14-12-2019 23:58
1.72% gewijzigd
In memoriam AnnA_C
Er stond afgelopen week een mooie column in de Volkskrant van Asha ten Broeke, getiteld: 'Er is te veel van alles, en te weinig winterslaap'.

Quote: "Er gaapt een kloof tussen wat ik moet en wat ik eigenlijk kan hebben. Wat ik moet: naar de tandarts. Wat ik aankan: een kop thee zetten en daar mijn handen omheen vouwen. Wat ik moet: kerst­diners voorbereiden. Wat ik aankan: toetjes testen. Wat ik moet: overleggen met het verpleeghuis van mijn opa, die niet meer weet wie ik ben. Wat ik aankan: alle Harry Potter-­boeken opnieuw lezen."
Mooie quote MoWa! En leuk, Harry Potter overbrengen op de nieuwe generatie :-) Ik ben van plan om het eerste deel voor te lezen als ze een jaar of 6 is. Maar ze is net 3, dus dat duurt nog even.
Ik zou niet zo vroeg beginnen aan Harry. Want vanaf boek 3 wordt het flink eng en de films ook.

Zou denk ik rond 9 jaar beginnen.
Mm wat is nu pick up 5 gifts. Een pakje open maken helpt niet.
Ik denk gifts verzamelen bij een herberg of kas.
Dat is het denk ik niet, want je moet bij herbergen kerstballen verzamelen. Zouden er spontaan cadeautjes liggen misschien? :) dat lijkt me wel leuk!
Heel dom. Gewoon pakje ophalen bij herberg. Was helaas rotweer. Maar ben bij stap 2. Kunt dus beiden daar krijgen.... maar niet tegelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven