Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
En nu moeten jullie eerst mijn pakjes open maken... :-D
Dr..31
studentje01 schreef:
17-12-2019 20:42
Dat is het denk ik niet, want je moet bij herbergen kerstballen verzamelen. Zouden er spontaan cadeautjes liggen misschien? :) dat lijkt me wel leuk!
Het is idd verzamelen bij herbergen of kassen
Vlinderplant schreef:
17-12-2019 20:57
En nu moeten jullie eerst mijn pakjes open maken... :-D
Dr..31
Goed plan! Zegt het voort.
Wizards klaar? Openen maar! :D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik heb inmiddels alle pakjes opengemaakt. Ik lag gisteren al om 20.00 in bed maar heb vanochtend een rondje gelopen en ik ben inmiddels bij stap 2. Wel jammer dat dit keer de viavia's uitlopen al in stap 2 zit, want dat duurt bij mij altijd het langst.
Ja ik blijf nu ook een beetje op die viavia's haken. Ik had nog twee van 1km en die zijn uitgelopen maar ik moet op twee 3km nog 1km afleggen. Dan kan ik door naar deel 3. De drankjes heb ik vast klaar dan. Hopelijk telt ie zo in de auto nog een km mee. Dat zou fijn zijn.

De 12 tasks of Christmas zijn ook bekend! Leuk:

https://wizardsunitehub.info/guide/12-t ... christmas/

Ben alleen benieuwd of die 5 great spells in a row gaat lukken....

Ik vond het gisteren wel echt fijn dat het niet zo koud was. Het regende wel, maar onder een paraplu of zittend in een bushokje was 't prima te doen. Dat is de afgelopen maanden wel anders geweest.
Nog 2,5 km lopen voor stap 3, van een 10 km-viavia. Morgen de hele rits maar weer openmaken met een drankje.
Dus jullie krijgen allemaal wel kadootjes? Ik struikel over de kerstballen maar kadootjes ho maar :(
Zo nog even een stukje lopen, hele dag binnen gezeten en toe aan wat zuurstof.
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
18-12-2019 19:13
Dus jullie krijgen allemaal wel kadootjes? Ik struikel over de kerstballen maar kadootjes ho maar :(
Zo nog even een stukje lopen, hele dag binnen gezeten en toe aan wat zuurstof.
Ik ga mij in een hoekje zitten schamen. Ik wilde kadootjes maar had er nog 30, er kon niks meer bij :$ :rofl:

Willen jullie uitpakken? Dan kan ik 5 nieuwe sturen! :)
In memoriam AnnA_C
Natemy en Ideetje, ik heb jullie een uitnodiging gestuurd, ik ben A...ra.
Elein, ik stuur je een PB met mijn code.
In memoriam AnnA_C
Cadeautjes geopend, maar ik zit nu op 10. Morgen verder!
Je kunt cadeautjes ook weggooien om ruimte te maken.

Ik ben nu bij de bonus! Die gaat wel lukken. Weer een level up: 39! Morgen ook maar beginnen aan de 12 tasks of Christmas, maar daar valt wel te combineren, volgens mij. Met de bonusopdrachten dus.

Zo gek trouwens, ik had toen het brilliant event begon maar liefst zéven Luna's om mijn huis drentelen. Allemaal gevangen. Maar het leek echt een foutje.
MarvelousMrsMaisel schreef:
19-12-2019 12:08

Ik ben nu bij de bonus! Die gaat wel lukken. Weer een level up: 39! Morgen ook maar beginnen aan de 12 tasks of Christmas, maar daar valt wel te combineren, volgens mij. Met de bonusopdrachten dus.

Zo gek trouwens, ik had toen het brilliant event begon maar liefst zéven Luna's om mijn huis drentelen. Allemaal gevangen. Maar het leek echt een foutje.
Je bent snel gegaan! Ik moet nog 2 viavia’s van 1km lopen en dan ben ik door naar deel 3. Dat lukt vandaag nog wel
Argh, ze hebben de start-knop in de chambers weer weggehaald.
19-12-2019 13:35
Argh, ze hebben de start-knop in de chambers weer weggehaald.
Ja, echt heel vervelend!!
Die startknop moeten ze echt terugbrengen. Alsjeblieft!! Ik vond dat juist zo'n groot pluspunt tov Pokémon go.

Ik ben bijna klaar met deel 3. Nog 1 drankje.
Inderdaad terug met die knop! Dat was ideaal juist.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Had trouwens 3 keer meesterlijk achter elkaar maar toch vertrok de troebelaar. Daar had ik wel ff de pest over in als ik eerlijk ben.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
19-12-2019 17:49
Had trouwens 3 keer meesterlijk achter elkaar maar toch vertrok de troebelaar. Daar had ik wel ff de pest over in als ik eerlijk ben.
Ja, irritant is dat! Soms zelfs met een drankje. Ik moet nog twee drankjes voor ik bij stap 4 ben. En dan nog eens zeven drankjes brouwen dus. Ik denk dat ik er maar wat muntjes tegenaan gooi voor een huur-ketel, dat heb ik nog nooit gedaan. Dan haal ik misschien de bonus ook. En de kerstopdrachten lijken me heel leuk, met ook genoeg tijd om ze te halen (maar of die 5 x great spell lukt?).
Suikerbroodje schreef:
19-12-2019 17:17
Die startknop moeten ze echt terugbrengen. Alsjeblieft!! Ik vond dat juist zo'n groot pluspunt tov Pokémon go.

Ik ben bijna klaar met deel 3. Nog 1 drankje.
100% eens!
In memoriam AnnA_C
19-12-2019 12:08

Begint jouw WU naam met een P?

Ik maak me het meest zorgen om de hoogste kamers. Met een leuk drankje op moet die 5x spell wel lukken toch?
NoPepsiPlease schreef:
19-12-2019 20:41
Ik maak me het meest zorgen om de hoogste kamers. Met een leuk drankje op moet die 5x spell wel lukken toch?
Die kamers zijn geschrapt! En zie ik nu goed dat het 3 x great spell is? Dan moet het met een drankje inderdaad te doen zijn.
MoWa24 schreef:
19-12-2019 21:04
Die kamers zijn geschrapt! En zie ik nu goed dat het 3 x great spell is? Dan moet het met een drankje inderdaad te doen zijn.
Ooooooooooh wat fijn! Want dat zag ik niet gebeuren. Nou, we gaan ervoor!
Laat maar, foutje
In memoriam AnnA_C
NoPepsiPlease schreef:
19-12-2019 20:41
Begint jouw WU naam met een P?

Nope, met een H.
Ok nou, die knop komt wel weer terug maar er waren issues mee. Hebben we allemaal de update al?

Met de update geeft een dawdle draught 100 procent dat ie niet vlucht.

Hoe goed je precies de spreuk doet, schijnt niet zo heel veel uit te maken. Al heb ik wel het gevoel dat sommige alleen met een great lukken.

Ik ben klaar met het brilliant event + de bonus! Dus ik kan op m'n gemakje door naar het Christmas event vanavond.

Van een drankje worden je spells trouwens niet meer great. Om het zo maar te zeggen. Dus ik kies denk ik ebublio of een andere spell die me goed afgaat en probeer die drie keer achter elkaar te doen. Dus als er dan iets anders langs komt met een andere spell, dan laat ik die aan me voorbij gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven