All wizards unite!

dinsdag 17 december 2019 om 22:42
Het is idd verzamelen bij herbergen of kassenstudentje01 schreef: ↑17-12-2019 20:42Dat is het denk ik niet, want je moet bij herbergen kerstballen verzamelen. Zouden er spontaan cadeautjes liggen misschien?dat lijkt me wel leuk!
dinsdag 17 december 2019 om 23:32
Goed plan! Zegt het voort.
Wizards klaar? Openen maar!

Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
woensdag 18 december 2019 om 09:22

woensdag 18 december 2019 om 15:12
Ja ik blijf nu ook een beetje op die viavia's haken. Ik had nog twee van 1km en die zijn uitgelopen maar ik moet op twee 3km nog 1km afleggen. Dan kan ik door naar deel 3. De drankjes heb ik vast klaar dan. Hopelijk telt ie zo in de auto nog een km mee. Dat zou fijn zijn.
De 12 tasks of Christmas zijn ook bekend! Leuk:
https://wizardsunitehub.info/guide/12-t ... christmas/
Ben alleen benieuwd of die 5 great spells in a row gaat lukken....
Ik vond het gisteren wel echt fijn dat het niet zo koud was. Het regende wel, maar onder een paraplu of zittend in een bushokje was 't prima te doen. Dat is de afgelopen maanden wel anders geweest.
De 12 tasks of Christmas zijn ook bekend! Leuk:
https://wizardsunitehub.info/guide/12-t ... christmas/
Ben alleen benieuwd of die 5 great spells in a row gaat lukken....
Ik vond het gisteren wel echt fijn dat het niet zo koud was. Het regende wel, maar onder een paraplu of zittend in een bushokje was 't prima te doen. Dat is de afgelopen maanden wel anders geweest.
woensdag 18 december 2019 om 19:13
woensdag 18 december 2019 om 20:58
Ik ga mij in een hoekje zitten schamen. Ik wilde kadootjes maar had er nog 30, er kon niks meer bijstreepjessokken schreef: ↑18-12-2019 19:13Dus jullie krijgen allemaal wel kadootjes? Ik struikel over de kerstballen maar kadootjes ho maar
Zo nog even een stukje lopen, hele dag binnen gezeten en toe aan wat zuurstof.

Willen jullie uitpakken? Dan kan ik 5 nieuwe sturen!

In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

donderdag 19 december 2019 om 12:08
Je kunt cadeautjes ook weggooien om ruimte te maken.
Ik ben nu bij de bonus! Die gaat wel lukken. Weer een level up: 39! Morgen ook maar beginnen aan de 12 tasks of Christmas, maar daar valt wel te combineren, volgens mij. Met de bonusopdrachten dus.
Zo gek trouwens, ik had toen het brilliant event begon maar liefst zéven Luna's om mijn huis drentelen. Allemaal gevangen. Maar het leek echt een foutje.
Ik ben nu bij de bonus! Die gaat wel lukken. Weer een level up: 39! Morgen ook maar beginnen aan de 12 tasks of Christmas, maar daar valt wel te combineren, volgens mij. Met de bonusopdrachten dus.
Zo gek trouwens, ik had toen het brilliant event begon maar liefst zéven Luna's om mijn huis drentelen. Allemaal gevangen. Maar het leek echt een foutje.

donderdag 19 december 2019 om 13:26
Je bent snel gegaan! Ik moet nog 2 viavia’s van 1km lopen en dan ben ik door naar deel 3. Dat lukt vandaag nog welMarvelousMrsMaisel schreef: ↑19-12-2019 12:08Je kunt cadeautjes ook weggooien om ruimte te maken.
donderdag 19 december 2019 om 15:28
Ja, echt heel vervelend!!MarvelousMrsMaisel schreef: ↑19-12-2019 13:35Argh, ze hebben de start-knop in de chambers weer weggehaald.
donderdag 19 december 2019 om 18:11
Ja, irritant is dat! Soms zelfs met een drankje. Ik moet nog twee drankjes voor ik bij stap 4 ben. En dan nog eens zeven drankjes brouwen dus. Ik denk dat ik er maar wat muntjes tegenaan gooi voor een huur-ketel, dat heb ik nog nooit gedaan. Dan haal ik misschien de bonus ook. En de kerstopdrachten lijken me heel leuk, met ook genoeg tijd om ze te halen (maar of die 5 x great spell lukt?).
donderdag 19 december 2019 om 19:56
100% eens!Suikerbroodje schreef: ↑19-12-2019 17:17Die startknop moeten ze echt terugbrengen. Alsjeblieft!! Ik vond dat juist zo'n groot pluspunt tov Pokémon go.
Ik ben bijna klaar met deel 3. Nog 1 drankje.
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

donderdag 19 december 2019 om 20:41
Begint jouw WU naam met een P?MarvelousMrsMaisel schreef: ↑19-12-2019 12:08Je kunt cadeautjes ook weggooien om ruimte te maken.
Ik maak me het meest zorgen om de hoogste kamers. Met een leuk drankje op moet die 5x spell wel lukken toch?
donderdag 19 december 2019 om 21:04
Die kamers zijn geschrapt! En zie ik nu goed dat het 3 x great spell is? Dan moet het met een drankje inderdaad te doen zijn.NoPepsiPlease schreef: ↑19-12-2019 20:41Ik maak me het meest zorgen om de hoogste kamers. Met een leuk drankje op moet die 5x spell wel lukken toch?

vrijdag 20 december 2019 om 08:44
Nope, met een H.NoPepsiPlease schreef: ↑19-12-2019 20:41Begint jouw WU naam met een P?
Ik maak me het meest zorgen om de hoogste kamers. Met een leuk drankje op moet die 5x spell wel lukken toch?

vrijdag 20 december 2019 om 08:47
Ok nou, die knop komt wel weer terug maar er waren issues mee. Hebben we allemaal de update al?
Met de update geeft een dawdle draught 100 procent dat ie niet vlucht.
Hoe goed je precies de spreuk doet, schijnt niet zo heel veel uit te maken. Al heb ik wel het gevoel dat sommige alleen met een great lukken.
Ik ben klaar met het brilliant event + de bonus! Dus ik kan op m'n gemakje door naar het Christmas event vanavond.
Van een drankje worden je spells trouwens niet meer great. Om het zo maar te zeggen. Dus ik kies denk ik ebublio of een andere spell die me goed afgaat en probeer die drie keer achter elkaar te doen. Dus als er dan iets anders langs komt met een andere spell, dan laat ik die aan me voorbij gaan.
Met de update geeft een dawdle draught 100 procent dat ie niet vlucht.
Hoe goed je precies de spreuk doet, schijnt niet zo heel veel uit te maken. Al heb ik wel het gevoel dat sommige alleen met een great lukken.
Ik ben klaar met het brilliant event + de bonus! Dus ik kan op m'n gemakje door naar het Christmas event vanavond.
Van een drankje worden je spells trouwens niet meer great. Om het zo maar te zeggen. Dus ik kies denk ik ebublio of een andere spell die me goed afgaat en probeer die drie keer achter elkaar te doen. Dus als er dan iets anders langs komt met een andere spell, dan laat ik die aan me voorbij gaan.