Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
OK, dan vestig ik mijn hoop ook maar op Ebublio en Flipendo. Moet sowieso nog vier Ebublio van stap 4. Laat maar komen die taken! En er is ook nog iets met leukere cadeautjes toch? Daar ga ik me straks nog even in verdiepen.
Ik heb de app verwijdert, er ging veels te veel tijd inzitten..

Veel plezier nog!
Ik heb niet heel veel gespeeld vanwege een enorm drukke periode op mijn werk. Maar even kijken hoe de kerstvakantie gaat, wand dan doen we natuurlijk ook gezins dingen en wil ik niet steeds op mijn telefoon zitten.

Ergens wel jammer dat ik nu 2 week vrij ben, want in één hoek van mijn kantoorgebouw kan ik mijn telefoon rustig omgekeerd op tafel leggen met WU aan, dan loopt hij zo 5km aan via via's uit :P
De 3 geweldig spreuken zijn in ieder geval behaald :-D
Mijn allereerst behaalde taak was ook de 3 geweldige spreuken. Die viel reuze mee. Ik baalde, want het waren 2 geweldige en 1 meesterlijke, maar dat telt dus ook 😊
Ja heb de drie great ook af. Jammer dat ik vandaag flink aan de gang ging voor 30 verslagen tegenstanders. Die moet je voor event nu ook weer doen...
Nou ja we hebben wel even de tijd....
Ik vind de forten het lastigst om te halen denk ik. Ze liggen best nog een eindje lopen bij mij vandaan, en bij de dichtstbijzijnde hangt vaak een groepje jongeren. Nou ben ik niet bang voorze of zo, maar ik ga er ook niet gezellig bijzitten. :|
elein schreef:
20-12-2019 22:02
Ik vind de forten het lastigst om te halen denk ik. Ze liggen best nog een eindje lopen bij mij vandaan, en bij de dichtstbijzijnde hangt vaak een groepje jongeren. Nou ben ik niet bang voorze of zo, maar ik ga er ook niet gezellig bijzitten. :|
Ik schreef een tijd terug dat je niet bij de vesting hoeft te blijven om te battelen. Als je er eenmaal in zit kun je tot een bepaalde afstand (ik denk toch wel zeker 200 meter) ervandaan nog steeds gevechten afmaken en nieuwe beginnen. Misschien helpt dat je?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
21-12-2019 00:15
Ik schreef een tijd terug dat je niet bij de vesting hoeft te blijven om te battelen. Als je er eenmaal in zit kun je tot een bepaalde afstand (ik denk toch wel zeker 200 meter) ervandaan nog steeds gevechten afmaken en nieuwe beginnen. Misschien helpt dat je?
Ik wist wel dat je één af kon maken (tenzij in de auto, vandaag geprobeerd als passagier. Ik kwam het fort wel in, maar kon geen gevecht starten voor ik buiten bereik was), maar niet dat je er dan meerdere kan doen. Zal eens kijken hoe dat gaat, dank je :)
Zo, die drie op een rij viel inderdaad reuze mee. De twaalf taken gaan sowieso erg snel. @Elein: ook bij mij zijn de forten meestal het heetste hangijzer. Maar wat Streepjessokken zegt: als je te voet bent kun je makkelijk een paar challenges achter elkaar spelen voor je 'buiten bereik' bent. Ik moet er nog 6, en 21 foes. En dan nog een stapel brilliant traces voor de bonus van het kerst event. Morgen nog maar een keer een drankje aanzetten dan.
Ik kan als ik in een vesting zit, thuis op de bank net zo lang door vechten tot mijn energie op is :D dus de vestingen zijn in the pocket!
Nog 14 herbergen en 38 goed - spreuken en dan ben ik er wel. En nog 1 toverdrank voor de derde stap van het kerstevent.
In memoriam AnnA_C
Ik zit al een paar dagen ziek thuis dus ik kan weinig spelen, ik kan vanuit huis namelijk bijna niets vangen. Ik ben inmiddels wel bij de bonus van het evenement, maar ik denk niet dat ik die afkrijg. Het kerstevenement gaat wel makkelijk lukken, dat gaat best snel!

Sorry als jullie even geen cadeautjes van me krijgen.
Ah beterschap Fiona!

Hier even wat minder geschreven, de week voor de kerstvakantie is het altijd erg druk. Wel nog veel WU gespeeld, want als ik dan toch met het ov ga kan ik net zo goed wat portkeys ‘uitlopen’.
Inmiddels bij de bonus en de 12 taken. Gelukkig tegelijk zodat die tovenaarsuitdagingen voor allebei tellen. Ik ben nog steeds op zoek naar een vestiging die een koffietentje ofzo dichtbij heeft om even flink te spelen. Nu loop ik van vestiging naar vestiging voor telkens een paar uitdagingen.
Vanavond doe ik nog een paar gevechten en dan ben ik klaar met de bonus en zijn de 12 kersttaken ook alweer af, jammer!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Wat een prutweer vandaag. Vanmiddag onder een afdakje nog wel een paar challenges gedaan, maar niet genoeg om al helemaal klaar te zijn. Elf vijanden en twee brilliant traces te gaan, dan zijn beide evenementen afgerond. Ging toch sneller dan verwacht. Beterschap Fiona!
streepjessokken schreef:
21-12-2019 00:15
Helaas, ik heb het net geprobeerd, maar met 160 meter hemelsbreed (volgens maps) vanaf het fort mocht ik geen challenges meer doen. En dan zit ik nog lang niet op mijn bank :(

Heb er nog wel 5 gedaan daar, wat nog wel lastig was want het regende een beetje, en met druppels op je scherm zijn die pixies wel lastig :P
Alles is klaar. Hmmm beetje jammer geen doelen meer.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
elein schreef:
22-12-2019 20:45
Helaas, ik heb het net geprobeerd, maar met 160 meter hemelsbreed (volgens maps) vanaf het fort mocht ik geen challenges meer doen. En dan zit ik nog lang niet op mijn bank :(

Heb er nog wel 5 gedaan daar, wat nog wel lastig was want het regende een beetje, en met druppels op je scherm zijn die pixies wel lastig :P
Bank meenemen? ;-D
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
22-12-2019 21:46
Bank meenemen? ;-D
Nee niks, dan zitten alle hangjongeren straks op mijn bank, en kan ik alsnog staan :D
Heb meeste af. Alleen nog drie tegenstanders verslaan voor de rode boekjes. En dan is kerstopdracht ook af. Alle xp (opdrachten) al binnen geharkt. Hoop dat we nu even rust krijgen. :-)
elein schreef:
22-12-2019 21:54
Nee niks, dan zitten alle hangjongeren straks op mijn bank, en kan ik alsnog staan :D
Oh ja kak :D
In memoriam AnnA_C
Vriendelijk verzoek of iedereen zijn kadootjes wil uitpakken! Ik moet er nog 9 sturen (en niet alleen ik, denk ik)!
In memoriam AnnA_C
Zal eraan denken! Probeer die van het forum wel als eerste uit te pakken elke dag.

M’n kerstevent is al helemaal klaar. Niets meer te doen tot begin januari dus 😉.

Vond t erg goed te doen. En misschien iets te makkelijk.
Jullie zijn braaf! :D nog 3 te gaan :gift: Bedankt voor t uitpakken
In memoriam AnnA_C
Ik hoef van de 12 kerstopdrachten alleen die challenges nog, maar dat wordt na de kerst denk ik.

Van het christmas event nu 4/4 bezig. Van de 20 foundables had ik maar 2 met ebublio, terwijl ik soms bijna niks anders heb voor mijn gevoel, maar er gaat vast nog lukken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven