Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
gruffalo schreef:
24-06-2019 18:52
oke, ik heb dat hele pokemon gebeuren niet echt mee gemaakt maar... voelt niemand van jullie zich opgelaten als je als volwassene zo staat te zwaaien met je telefoon ergens op een wandelpad waar iedereen z'n hond uit laat? @( ik voelde me nogal erg ongemakkelijk. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ik dit op mijn werk even tussendoor doe. alleen binnenshuis schiet ook niet erg op
Ik speel dergelijke games al sinds 2014, dus ik ben inmiddels de schaamte al ver voorbij :) En zeker Pokémon Go wordt veel gespeeld door dertigers, veertigers en vijftigers.
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
23-06-2019 23:08
Morgen installeren en uitproberen. Net pagina 1 gelezen van dit topic maar het zegt me dus nog niks.
Ik lees net dat ik, ondanks dat ik het nog niet speel, al wel ben uitgenodigd :HA: dank, Vlinderplant!
:rolling: persoonsverwisseling.Denk dat ik sweet chili bedoelde.. of speelt jij ook nog niet.....
Alle reacties Link kopieren
Amaryllisbol2 schreef:
24-06-2019 19:04
Hier ook een speler!
Mijn code is 4531 7053 3129
Uitnodiging gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
24-06-2019 12:55
Ik heb het spel ook geïnstalleerd. Mijn naam is theepot.
Mijn code is: 0849 1790 6434
Uitnodiging gestuurd
Alle reacties Link kopieren
peach1990 schreef:
24-06-2019 09:19
1729 3275 3540 mijn code trouwens heb een paar van jullie toegevoegd
Ik jou nu ook
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
24-06-2019 19:38
Uitnodiging gestuurd.
Geaccepteerd!
Alle reacties Link kopieren
Ik word er gek van dat alles steeds vol zit! En het kost heel veel muntjes om die ruimte een heel klein beetje groter te maken. :@
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
24-06-2019 12:55
Ik heb het spel ook geïnstalleerd. Mijn naam is theepot.
Mijn code is: 0849 1790 6434
Heb je toegevoegd. Dr...1

Wel lastig dat hier in de buurt alleen herbergen zitten. Terwijl er bij pogo ook gyms zijn. Dus geen vesting maar ook geen kassen.
Vandaag elders een vesting gevonden. Dankzij het filmpje gewonnen. Daguitdaging gehaald.
Vind de animaties te lang duren. Het boeit me nog niet heel echt. Gewoon alles vangen en energie halen. Of zit er meer achter?

Gaat je energie trouwens nachts weg? Was vanochtend op. Toeval?
Leighton schreef:
24-06-2019 19:51
Ik word er gek van dat alles steeds vol zit! En het kost heel veel muntjes om die ruimte een heel klein beetje groter te maken. :@
Ja echt hè!!
Ik zit de hele tijd spullen weg te gooien om weer andere dingen te kunnen oprapen. Maar ik weet nog niet wat zeldzaam is en wat niet :-?
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
24-06-2019 19:55
Heb je toegevoegd. Dr...1

Wel lastig dat hier in de buurt alleen herbergen zitten. Terwijl er bij pogo ook gyms zijn. Dus geen vesting maar ook geen kassen.
Vandaag elders een vesting gevonden. Dankzij het filmpje gewonnen. Daguitdaging gehaald.
Vind de animaties te lang duren. Het boeit me nog niet heel echt. Gewoon alles vangen en energie halen. Of zit er meer achter?

Gaat je energie trouwens nachts weg? Was vanochtend op. Toeval?
Nou ja, er zit een soort van verhaal in maar heel eerlijk gezegd klik ik dat weg. :$

En geen idee van de energie? Misschien was het gewoon op? Vult het zichzelf ook weer aan of niet ..?
Alle reacties Link kopieren
Ja vooral pus, sneeuwklokjes en water... blijf maar weggooien. Maar kan nog niet veel brouwen omdat ik van alles mis....
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
24-06-2019 19:59
Ja echt hè!!
Ik zit de hele tijd spullen weg te gooien om weer andere dingen te kunnen oprapen. Maar ik weet nog niet wat zeldzaam is en wat niet :-?
Nee ik ook niet :there:

Het doel van de kassen is volgens mij ingrediënten kweken voor je potions. Voor als je niet genoeg in het wild vindt en je tas dus niet vol zit.
Leighton schreef:
24-06-2019 20:02
Nee ik ook niet :there:

Het doel van de kassen is volgens mij ingrediënten kweken voor je potions. Voor als je niet genoeg in het wild vindt en je tas dus niet vol zit.

Ja, maar ik heb geen kas binnen bankbereik, dus ik heb nog niet precies door wat ik moet doen nadat ik een plant heb gezaaid en weer naar huis ben gegaan. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je steeds teruggaat naar de kas om die plant te verzorgen? (O)
Vlinderplant schreef:
24-06-2019 20:02
Ja vooral pus, sneeuwklokjes en water... blijf maar weggooien. Maar kan nog niet veel brouwen omdat ik van alles mis....
Aan het eind van mijn werkdag heb ik een aantal dingen kunnen oprapen waarmee ik nu twee potions heb kunnen klaarzetten.

Had iemand al verteld dat als je op de steel van de pan klikt waar je mengsel in aan het brouwen is, je de brouwtijd met 15% kunt verkorten? Je moet dan wel eerst een aantal symbolen invoeren waarvan je de volgorde zelf moet achterhalen.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
24-06-2019 20:13
Aan het eind van mijn werkdag heb ik een aantal dingen kunnen oprapen waarmee ik nu twee potions heb kunnen klaarzetten.

Had iemand al verteld dat als je op de steel van de pan klikt waar je mengsel in aan het brouwen is, je de brouwtijd met 15% kunt verkorten? Je moet dan wel eerst een aantal symbolen invoeren waarvan je de volgorde zelf moet achterhalen.
Ohhh! Goede tip, dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
24-06-2019 20:06
Ja, maar ik heb geen kas binnen bankbereik, dus ik heb nog niet precies door wat ik moet doen nadat ik een plant heb gezaaid en weer naar huis ben gegaan. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je steeds teruggaat naar de kas om die plant te verzorgen? (O)
Andere mensen kunnen energie gebruiken om het te versnellen.. dat heb ik namelijk vandaag gedaan om te kijken wat er gebeurde.. maar volgens mij moet je wel terug naar die kas als het klaar is :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik sluit me ook graag aan, gisteravond het spel geïnstalleerd en nu nog een beetje aan het uitvogelen hoe alles werkt. Ondertussen level zes maar nog niet echt de mogelijkheid gehad om even rustig rond te lopen.

Over het algemeen loopt het spel tot nu toe heel soepel en vind ik het er echt prachtig uitzien.

Mijn vriendcode is: 3350 1340 6366
(Voel je vooral vrij!)
Chaos, panic, disorder - my work here is done.
Alle reacties Link kopieren
gruffalo schreef:
24-06-2019 18:52
oke, ik heb dat hele pokemon gebeuren niet echt mee gemaakt maar... voelt niemand van jullie zich opgelaten als je als volwassene zo staat te zwaaien met je telefoon ergens op een wandelpad waar iedereen z'n hond uit laat? @( ik voelde me nogal erg ongemakkelijk. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ik dit op mijn werk even tussendoor doe. alleen binnenshuis schiet ook niet erg op
Zet de ar functie uit dat vreet batterij en dan sta je idd met je telefoon opzichtelijk moeilijk te doen. Verder heb ik zelfs mensen van in de zestig pokemon zien spelen, dus gek is het niet haha
Alle reacties Link kopieren
Na twee dagen kan ik wel zeggen dat ik het op zich een leuk spel vind. Het brengt me weer naar buiten. Wat de bedoeling is ontgaat me volledig trouwens. Nu vooral vangen en kijken wat er gebeurd.

Een groot voordeel bovenop pokemon vind ik dat ik snap wat alles is wat je vangt. Bij Pokemon geen idee wat evolueert in wat enzo. Hier ken ik de boeken van binnen en buiten dus weet wat ik vang :$
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Gister het spel gedownload! Super leuk alleen ik woon in de polder en heb dus nergens een kas of herberg in de buurt, dus dat schiet niet op. T is te hopen dat ik iets in de buurt heb op me werk morgen 🙈 en dat het heel rustig is 🙈 zag iedereen vriendencodes sturen, dus bij deze voel je vrij 😊
2393 8536 4072
Alle reacties Link kopieren
Vandaag even eea uitgeprobeerd, maar ik lees hier van alles dat ik nog niet wist. Ik ga zo wat vriendcodes toevoegen, wie mij wil toevoegen, stuur even een PB! Mijn naam is geloof ik hetzelfde als in Pokemon go.

Ik heb op zich wel mazzel: een kas op de hoek van de straat, meerdere herbergen vlakbij en een vesting om de hoek.
Ik kwam een erumpent tegen trouwens, angstaanjagend! :O ik vind de graphics heel mooi gedaan. Ik speel nu nog in AR, vind ik wel het leukst, al sta je nogal opzichtig met je telefoon en kost het meer batterij.

Groot nadeel is het trage laden van alles. En wat verder al genoemd is: wat is het doel, en veel dezelfde opdrachten (ik vermoed dat dat verandert als je hoger komt).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Nou, het spel ook gedownload. Heel voorzichtig aan het kijken of ik dit wel leuk vind...
GameMevrouw schreef:
23-06-2019 21:33
Als je op YouTube zoekt op wizarding challenges kun je zien hoe een gevecht gaat.

Je mikt met je toverstok. Je richtpunt zit bovenin het schermpje dus die moet je eerst een stuk naar beneden slepen met je vinger. Dan probeer je beide plaatjes op elkaar te houden, blijf je doelwit volgen tot het plaatje helemaal geel is. Vervolgens moet je een toverspreuk uitvoeren voor een aanval.

Hoop dat jullie er iets van snappen. Als je t probeert word t vast duidelijk.
Ik had gebluft dat ik dit ging nailen, maar ik kom met een hangende toverstaf terug. Ik krijg op geen enkele manier dat pijltje dat bovenin het scherm zit naar beneden gesleept!

Ondertussen word ik afgeslacht door een Centaur die mij minachtend aan kijkt.

:@@:
Shuri schreef:
25-06-2019 11:11
Ik had gebluft dat ik dit ging nailen, maar ik kom met een hangende toverstaf terug. Ik krijg op geen enkele manier dat pijltje dat bovenin het scherm zit naar beneden gesleept!

Ondertussen word ik afgeslacht door een Centaur die mij minachtend aan kijkt.

:@@:

Ik ben heel slecht in dingen uitleggen :-? maar ik heb het nu een paar keer gedaan en ik beweeg juist vanuit mijn toverstok. Ik richt die op de cirkel die op mijn tegenstander verschijnt, zodat ze overlappen. Die cirkel loopt dan heel snel “vol” en vervolgens moet je (ook weer snel) een spreuk tekenen op je scherm.
Dank je, Poppy, dat ga ik eens proberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven