Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Ik speel beide zonder geluid.
dolfje schreef:
24-06-2019 13:52
Ik speel beide zonder geluid.
Bij Ingress was het geluid echt onderdeel van de ervaring. Het lijkt erop alsof Niantic dat principe inmiddels heeft losgelaten :) Misschien zet ik hier de muziek uit en de geluiden aan.
Alle reacties Link kopieren
Heb het spel ook gedownload.
Wil graag uitproberen. Maar het is mij nu te warm om te wandelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het spel ook gedownload en lees/schrijf graag mee. Ik begin het spel inmiddels een beetje te snappen geloof ik. Ben het huis nog niet uitgeweest maar zit al op level 6. Binnenkort maar even op pad ermee.
Heb net wel de centaur verslagen 💪🏻
Geen idee wat voor nut het had maar hij is verslagen haha
Alle reacties Link kopieren
Zaphod schreef:
24-06-2019 14:19
Ik heb het spel ook gedownload en lees/schrijf graag mee. Ik begin het spel inmiddels een beetje te snappen geloof ik. Ben het huis nog niet uitgeweest maar zit al op level 6. Binnenkort maar even op pad ermee.
Heb net wel de centaur verslagen 💪🏻
Geen idee wat voor nut het had maar hij is verslagen haha
Hoe kom je zonder het huis te verlaten in level 6?
Bij mij gebeurt er niets...
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of ik dit op de lange termijn nog leuk ga vinden. Ik ben gek op Harry Potter en tot nu toe vind ik het erg leuk maar ik krijg veel dezelfde opdrachten, dat wordt een beetje saai, je kan niet vooraf zien welke opdracht het is, dus of je hem al hebt of niet. Je kan niet vanuit huis zien of er verderop een opdracht zit die je nog niet hebt (zoals bij Pokémon) wat mij meestal wel motiveerde om naar buiten te gaan.

Dus lastig, ik geef het nog een paar weken een kans dan weet ik zeker of ik blijf spelen of niet. :$

Ik vind het wel prachtig gemaakt. De animaties zijn mooi, leuk om te vechten, Harry Potter easter eggs :)
Leighton schreef:
24-06-2019 14:47
Ik vraag me af of ik dit op de lange termijn nog leuk ga vinden. Ik ben gek op Harry Potter en tot nu toe vind ik het erg leuk maar ik krijg veel dezelfde opdrachten, dat wordt een beetje saai, je kan niet vooraf zien welke opdracht het is, dus of je hem al hebt of niet.
Ja, dat laatste is jammer.
Als ik thuis zit krijg ik inderdaad steeds dezelfde opdrachten. Het gebied waar ik woon is Magische Sport en Recreatie en daar ben ik dan ook al level 9 of zo. Heb dus ook al vele megafoons en fluimballen (of hoe die dingen ook heten) bevrijd. Maar op mijn werk zit ik weer in een ander gebied en ik kom hier weer hele andere dingen tegen.
Ik snap er maar weinig van en ze hebben de teksten duidelijk door een google translate gehaald.... ben nog niet enthousiast. Maar ben dan ook al jaren geleden afgehaakt bij Pokemon Go.

Heb 't eigenlijk al weer verwijderd, ook omdat het zo mega veel batterij vreet. In vijf minuten 9 procent eraf.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
24-06-2019 14:55
Ja, dat laatste is jammer.
Als ik thuis zit krijg ik inderdaad steeds dezelfde opdrachten. Het gebied waar ik woon is Magische Sport en Recreatie en daar ben ik dan ook al level 9 of zo. Heb dus ook al vele megafoons en fluimballen (of hoe die dingen ook heten) bevrijd. Maar op mijn werk zit ik weer in een ander gebied en ik kom hier weer hele andere dingen tegen.
Ik Magizoology, mag ik allemaal magical creatures redden, zo lief ! :love:
Alle reacties Link kopieren
-Jenny- schreef:
24-06-2019 14:30
Hoe kom je zonder het huis te verlaten in level 6?
Bij mij gebeurt er niets...

Ik zag net trouwens dat ik in level 5 zat ipv 6. Ik heb geen idee hoe ik daarin kom om eerlijk te zijn. Heb wel een aantal wezens teruggebracht misschien daardoor?
Ik krijg steeds van die schildjes te zien waar ik op klik en dan verschijnen er wezens die ik met een spreuk moet verslaan.
En er staat een herberg bijna in mijn achtertuin, misschien helpt dat ook wat?
Heb werkelijk geen idee haha, ik doe maar wat ;-D
Leighton schreef:
24-06-2019 15:03
Ik Magizoology, mag ik allemaal magical creatures redden, zo lief ! :love:
Mijn jongste kind heeft dat als Roeping gekozen :) Zelf ben ik in training voor Professor en mijn oudste wil Schouwer kiezen. Ik kan helemaal niets met die Nederlandse namen, maar aangezien mijn kinderen geen Engels spreken en ik dezelfde versie wil als zij, moet ik me door de vertalingen heen worstelen :whip:
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
24-06-2019 15:09
Mijn jongste kind heeft dat als Roeping gekozen :) Zelf ben ik in training voor Professor en mijn oudste wil Schouwer kiezen. Ik kan helemaal niets met die Nederlandse namen, maar aangezien mijn kinderen geen Engels spreken en ik dezelfde versie wil als zij, moet ik me door de vertalingen heen worstelen :whip:
Oh bah, sterkte :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het spel ook snel weer op Engels gezet ja. Maar goed, wij hebben ook de boeken in het Engels gelezen, dan zijn al die Nederlandse vertalingen sowieso niet handig.
Grrrr mijn gegroeide plantje is geoogst door iemand anders. Denk ik. Helemaal snappen doe ik dat gedeelte nog niet.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Zaphod schreef:
24-06-2019 15:05
Ik zag net trouwens dat ik in level 5 zat ipv 6. Ik heb geen idee hoe ik daarin kom om eerlijk te zijn. Heb wel een aantal wezens teruggebracht misschien daardoor?
Ik krijg steeds van die schildjes te zien waar ik op klik en dan verschijnen er wezens die ik met een spreuk moet verslaan.
En er staat een herberg bijna in mijn achtertuin, misschien helpt dat ook wat?
Heb werkelijk geen idee haha, ik doe maar wat ;-D
Ik moet er dus echt uit. Hier is echt niets in de buurt.
Baal dat het nu zo warm is.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zie je in welk gebied je zit en dat van die roeping ?oh wacht roeping heb ik gevonden. Ben pas level 5 dus dat kan nog niet.
dolfje schreef:
24-06-2019 15:58
Hoe zie je in welk gebied je zit en dat van die roeping ?oh wacht roeping heb ik gevonden. Ben pas level 5 dus dat kan nog niet.
Over dat gebied: gisteren stonden er allemaal vlaggetjes op de kaart en als je die aanklikte, stond er in welk gebied je je bevond. Echt kleine gebieden van twee of drie straten.

Het stomme is, ik zit nu op mijn werk in een andere stad en hier zie ik die vlaggetjes nergens staan o_o
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het spel ook gedownload. Het ziet er mooi uit en nu kan ik soms vanuit huis iets doen, dat is bij pogo nooit zo. Wel jammer dat het spel alleen in de schaduw te spelen is, anders zie ik er niet veel van. Ik heb een aantal van jullie toegevoegd!
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
24-06-2019 16:24
Over dat gebied: gisteren stonden er allemaal vlaggetjes op de kaart en als je die aanklikte, stond er in welk gebied je je bevond. Echt kleine gebieden van twee of drie straten.

Het stomme is, ik zit nu op mijn werk in een andere stad en hier zie ik die vlaggetjes nergens staan o_o
Ik heb geen vlaggetjes gezien, tenminste ik kan me ze niet herinneren,
dolfje schreef:
24-06-2019 16:33
Ik heb geen vlaggetjes gezien, tenminste ik kan me ze niet herinneren,
Ik dacht even dat ik gek werd, maar de vlaggetjes bestaan daadwerkelijk (of hebben gisteren in ieder geval bestaan :) ): https://www.google.nl/amp/s/www.imore.c ... nite%3famp
Alle reacties Link kopieren
Ah die heb ik wel eentje gezien vanmorgen onderweg naar de winkel en kan die net vanuit hier aanklikken: je kunt hier meer sporen vinden in de categorie verzorging van fabeldieren.
Alle reacties Link kopieren
Het spel gebruikt bij mij veel minder batterij dan PoGo. Wel heb ik de bestanden gedownload, dat schijnt te helpen.
(Dit doe je via de koffer, tandwieltje linksboven voor instellingen en dan helemaal onderaan Download All Assets. Duurt wel even)

Ben bijna in level 9. Bij mij thuis is weinig te vinden maar in de stad een overkill aan alles.
Heel eerlijk gezegd weet ik nog niet wat ik er van vind.

Het laden duurt lang, veel dezelfde opdrachten en nog onduidelijk wat je moet doen.

Die dagopdrachten en meldingen voelt wat dwingend over komen. Je kan een dagtaak hebben aan het spel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral onoverzichtelijk.
Alle reacties Link kopieren
oke, ik heb dat hele pokemon gebeuren niet echt mee gemaakt maar... voelt niemand van jullie zich opgelaten als je als volwassene zo staat te zwaaien met je telefoon ergens op een wandelpad waar iedereen z'n hond uit laat? @( ik voelde me nogal erg ongemakkelijk. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ik dit op mijn werk even tussendoor doe. alleen binnenshuis schiet ook niet erg op
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een speler!
Mijn code is 4531 7053 3129

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven