Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Shuri schreef:
25-06-2019 11:11
Ik had gebluft dat ik dit ging nailen, maar ik kom met een hangende toverstaf terug. Ik krijg op geen enkele manier dat pijltje dat bovenin het scherm zit naar beneden gesleept!

Ondertussen word ik afgeslacht door een Centaur die mij minachtend aan kijkt.

:@@:
Ik had hetzelfde met een weerwolf. Uiteindelijk is het wel gelukt maar ik vind het wel een irritant iets dat vechten zo.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
25-06-2019 12:07
Ik had hetzelfde met een weerwolf. Uiteindelijk is het wel gelukt maar ik vind het wel een irritant iets dat vechten zo.
Nu ik doorheb hoe het moet vind ik het wel leuk, maar je moet er wel echt de tijd voor nemen. Je kan het niet even snel tussendoor doen.

Wat ik nog niet door heb zijn de levels van de runestones. Ik heb ze variërend van 1 tot 4 en ik ben bij 1 fortress in de derde kamer (?) Weet ook nog niet wat je daarmee kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het op zich wel leuk maar ik vind Pokémon leuker en makkelijker om tijdens het wandelen te doen. De dingen die je kan vinden in Wizards zijn klein en soms haast niet te zien op het scherm, zeker nu met doe zon niet.
Leighton schreef:
25-06-2019 12:42
Nu ik doorheb hoe het moet vind ik het wel leuk, maar je moet er wel echt de tijd voor nemen. Je kan het niet even snel tussendoor doen.
Maar ik kan het helemaal niet doen, want krijg dat pijltje niet naar beneden.
Alle reacties Link kopieren
Je veegt dat sterretje van beneden af aan dus al snel veeg je hem te hoog in je scherm met gevechten
Alle reacties Link kopieren
Shuri schreef:
25-06-2019 12:50
Maar ik kan het helemaal niet doen, want krijg dat pijltje niet naar beneden.
Ik soms dus ook niet. En de keren dat het wel lukt heb ik geen idee hoe.
Alle reacties Link kopieren
Shuri schreef:
25-06-2019 12:50
Maar ik kan het helemaal niet doen, want krijg dat pijltje niet naar beneden.
Als je onderin je toverstafje aantikt en dan je vinger schuiven tot de sterretjes in het rondje komen dan krijg je een soort laad...dingetje en als die geladen is kan je een spreuk doen. Ik zoek even een filmpje dat is misschien makkelijker. ;)

https://youtu.be/Q2p9k8Iqd_A
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
25-06-2019 12:44
Ik vind het op zich wel leuk maar ik vind Pokémon leuker en makkelijker om tijdens het wandelen te doen. De dingen die je kan vinden in Wizards zijn klein en soms haast niet te zien op het scherm, zeker nu met doe zon niet.
Dit heb ik ook wel. Wizards Unite is veel mooier gemaakt dan Pokemon, maar ik merk dat ik van tram naar werk lopend (of andersom) toch pokemon aan heb, en dat ik dan weet waar de stops zijn en waar regelmatig pokemon zitten. En dat ik die dan al lopend vang.
Bij de opdrachten voor Wizards moet ik echt even stil gaan staan en van alles doen, daar heb ik op weg naar werk geen tijd voor. Vanuit de tram lukt het dan weer wel... :proud:

Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je al die dingen gevonden hebt, ik kan me niet voorstellen dat ik daar maanden over ga doen. En dan? Wachten op een nieuwe set pokemon duurt al zo lang, ik denk dat dit nog langer gaat duren, om nieuwe opdrachten voor te verzinnen en te maken.
The owls are not what they seem
Dank je, Leighton! Je had het al eerder uitgelegd en toen dacht ik easy peasy, dat doe ik even! Ik weet dus hoe het moet.

Het punt is dat het pijltje niet naar beneden glijdt maar gewoon irritant vast blijft zitten bovenaan het scherm. Misschien is het een bug? Sowieso is de uitlijning raar natuurlijk. Ik heb een Android toestel. Zou dat uitmaken misschien?
Alle reacties Link kopieren
Shuri schreef:
25-06-2019 13:05
Dank je, Leighton! Je had het al eerder uitgelegd en toen dacht ik easy peasy, dat doe ik even! Ik weet dus hoe het moet.

Het punt is dat het pijltje niet naar beneden glijdt maar gewoon irritant vast blijft zitten bovenaan het scherm. Misschien is het een bug? Sowieso is de uitlijning raar natuurlijk. Ik heb een Android toestel. Zou dat uitmaken misschien?
Ik heb ook een android maar duurde bij mij ook een tijd voor ik doorhad hoe het moest. Ik hoop dat het lukt nu!
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
25-06-2019 13:02
Dit heb ik ook wel. Wizards Unite is veel mooier gemaakt dan Pokemon, maar ik merk dat ik van tram naar werk lopend (of andersom) toch pokemon aan heb, en dat ik dan weet waar de stops zijn en waar regelmatig pokemon zitten. En dat ik die dan al lopend vang.
Bij de opdrachten voor Wizards moet ik echt even stil gaan staan en van alles doen, daar heb ik op weg naar werk geen tijd voor. Vanuit de tram lukt het dan weer wel... :proud:

Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je al die dingen gevonden hebt, ik kan me niet voorstellen dat ik daar maanden over ga doen. En dan? Wachten op een nieuwe set pokemon duurt al zo lang, ik denk dat dit nog langer gaat duren, om nieuwe opdrachten voor te verzinnen en te maken.
Precies je moet echt stilstaan om iets te doen. Misschien wel iets veiliger dan pogo in dat opzicht. :-D
Ik heb het spel geinstalleerd maar merkte al snel dat je net zoals Pokemon Go naar buiten moet om het echt goed te kunnen spelen.

Ik wacht dus op wat koelere dagen en wanneer ik nog genoeg data heb om het te spelen. Mijn telefoon is binnen nu al sneller warm dan normaal dus laat staan buiten in de zon.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ik eigenlijk ook vind aan dit spel is dat de teksten zo klein zijn en er valt zoveel te lezen her en der. Bijvoorbeeld bij de roeping en de lessen etc.
Niet dat het nu allemaal heel belangrijk is maar toch. Eigenlijk is het teveel tekst en te klein voor op de telefoon.
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook begonnen.. 845010180703, voel je vooral vrij om me toe te voegen!
dolfje schreef:
25-06-2019 12:44
Ik vind het op zich wel leuk maar ik vind Pokémon leuker en makkelijker om tijdens het wandelen te doen. De dingen die je kan vinden in Wizards zijn klein en soms haast niet te zien op het scherm, zeker nu met doe zon niet.

Mijn man zei gisteren hetzelfde. Hij geeft ook de voorkeur aan Pokémon Go en Ingress omdat hij die laagdrempeliger vindt. Hij is een speler die telkens even tien minuten speelt tussen twee afspraken door of zo. Ik doe dat zelf ook, maar ga er ook wel gericht op uit om een uur rond te lopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me steeds zo schuldig als het me niet lukt om een mooncalf te redden. :cry:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
24-06-2019 21:55
Zet de ar functie uit dat vreet batterij en dan sta je idd met je telefoon opzichtelijk moeilijk te doen. Verder heb ik zelfs mensen van in de zestig pokemon zien spelen, dus gek is het niet haha
super goede tip, dank je wel!
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ik heb de app ook geïnstalleerd en heb een klein beginnetje gemaakt. Door de warmte ben ik nog niet super gemotiveerd, maar heb al ontdekt dat er genoeg te vinden is in de buurt en ben het spel een het ontdekken.

1508 5228 5921, toevoegen mag ;-)
Alle reacties Link kopieren
gruffalo schreef:
25-06-2019 14:34
super goede tip, dank je wel!
Graag gedaan en gewoon lekker harry snotteren buiten, nou ja aks wat koeler is haha
Alle reacties Link kopieren
Nu ik het beter snap wordt het steeds verslavender. :biggrin:
Ja, gelukt! Ik heb de Centaur om! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Shuri schreef:
25-06-2019 18:27
Ja, gelukt! Ik heb de Centaur om! :cheer:
:cheer2: whoohoo!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog steeds geen puf om er op uit te gaan.
Dus het gaat traag. Nog in level 2
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ik doe een klein rondje om de dagelijkse opdrachten af te krijgen, dat is gelukt, maar ik kan wel gelijk gaan douchen #heetbuiten :$

Heb ijsjes ingeslagen en ga verder vandaag alleen vanaf de bank spelen haha
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij met het spel, lijkt een rode draad in te zitten. Kinderen hebben al een viavia/ portkey voor me gedaan en zijn laaiend enthousiast!

Ik heb net professor Stronk helemaal, die kwam in vier fragmenten.
Maar ik heb geen idee wat die palen met ' hier meer sporen' zouden moeten doen. Er is hier een sport versie, maar nul sport sporen.

Eerste dag kwam ik geen stap vooruit, dat is bij Pokémon wel beter.

Ik heb een paar planten in kassen gekweekt. Moet je dan precies als het uit komt er langs anders neemt iemand anders het? Dan is het vrijwilligerswerk, maar leuk als iemand er blij van wordt.

Mijn code 1920 2913 6594 L.........p.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven