Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m net af, met dank aan mijn bank :D
Ik ben wel na 2 uitdagingen al de tel kwijt hoeveel vijanden ik verslagen heb, dus ik zit dan maar door te vechten en gok dat ik op 30 zit. Even eruit om de telling te zien betekent opnieuw naar buiten om naar de vesting te lopen :nope:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik heb één vijand tot morgen bewaard (OK, was per ongeluk).
Ik mis sinds een paar dagen de intro met de vliegende uil die in mijn straat uitkomt :(
In memoriam AnnA_C
Nee, ik opeens ook! Eergisteren was ie er nog :|

Ik heb de bonus van het christmas event niet meer gehaald helaas, nu nog 12 dagen voor 1 challenge en 4 vijanden, dat moet lukken.

Is het trouwens locatiegebonden wat je tegenkomt? Ik kom sommige mensen/dingen eindeloos tegen, en anderen echt nooit.
Ik heb die intro juist uitgezet omdat ik er gek van werd, je kon het via instellingen aanpassen (misschien nog steeds?)

@Elein, sommige fragmenten zijn veel zeldzamer dan anderen.
fiona2018 schreef:
26-12-2019 11:27
Ik heb die intro juist uitgezet omdat ik er gek van werd, je kon het via instellingen aanpassen (misschien nog steeds?)

@Elein, sommige fragmenten zijn veel zeldzamer dan anderen.
Met een tik op het scherm kun je m ook skippen, met als bij gevondelingen.
Waar zit die instelling?
In memoriam AnnA_C
Gewoon bij instellingen. Maar ik heb hem net aangezet en toen kreeg ik de intro niet terug, een bug denk ik dus.

Sorry dat ik jullie cadeautjes niet kan openen. Ik zit vol met energie en hier in huis is heel weinig te vangen, ik kan jullie energie-cadeautjes dus niet kwijt.
Ik ben blij dat ik eindelijk viavia's kan openen :cheer:
Help! Voor het 12 kersttaken evenement moet ik alleen nog de opdrachten met de geweldig spreuken, maar het lukt me al een paar dagen niet meer om een spreuk geweldig uit te voeren. Wie heeft er tips?
Ik vind zelf vooral Ebublio (de e), maar ook Flipendo en Aguamenti het makkelijkst om snel uit te voeren, en snelheid speelt wel een belangrijke rol.
Snelheid is belangrijker dan precisie inderdaad. De ebublio gaat mij ook het makkelijkst af.

Ik zoek nog 1 vriendje voor de 20-vrienden uitdaging (beloning: zilveren sleutel). Wie wil er nog een vriend :couple:
In memoriam AnnA_C
Je mag me verwijderen en weer uitnodigen als je wilt, streepjes, mocht het nog nodig zijn. Iedereen veel geluk gewenst voor komend jaar!
MoWa24 schreef:
01-01-2020 17:52
Je mag me verwijderen en weer uitnodigen als je wilt, streepjes, mocht het nog nodig zijn. Iedereen veel geluk gewenst voor komend jaar!
Dank, maar ben inmiddels voorzien! 2 onbekenden in de stad aangesproken, gelijk de opdracht 'win drie uitdagingen met 2 teamgenoten' voltooid.
In memoriam AnnA_C
Jullie ook de beste wensen!
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
01-01-2020 18:01
Dank, maar ben inmiddels voorzien! 2 onbekenden in de stad aangesproken, gelijk de opdracht 'win drie uitdagingen met 2 teamgenoten' voltooid.
:D wat stoer om gewoon mensen te vragen. Ik geloof niet dat ik dat snel zou doen, als ik ze al tegen kom. Ze bestaan wel in mijn wijk, ik zie soms een kasje gloeien, maar ik heb nog nooit iemand bij het naastgelegen fort gezien
Ze zaten op een bankje naast een 'gloeiende' vesting beide op hun telefoon te kijken, met verder niemand in de buurt, dus ik dacht ik waag het erop :D
In memoriam AnnA_C
Gelukkig nieuwjaar!

Stoer streepje! Ik zie inderdaad ook wel eens gloeiende kassen enzo, maar weet niet wie de spelers zijn.
Het is me gelukt om de 12 kersttaken te voltooien :) nu alweer zin in de volgende challenge.
Hè, net begin van de avond een Breinelixir en een tonic for trace aangezet, zie ik nu dat er een nieuw event is waarin de Brein elixir twee keer zo lang meegaat! Had ik volledig gemist...
Ehm... Is iedereens goede voornemen om niet meer te WU'en, of mis ik nog iets?
Jawel hoor! Maar nu even geen event (en in pokemon nieuwe beesten dus daar even drukker) dus de dagelijkse opdrachten en af en toe een hoge gevondeling. Net Felix tegengekomen!
In memoriam AnnA_C
Dankjewel, ik dacht al dat ik ergens een nieuw 'gastenboek' moest gaan zoeken of zo.
Ik speel ook nog.
Vandaag was ik in een museum en toen we ergens aan het lunchen waren zag ik dat we op een vesting zaten. Dus gelijk even wat gevochten! Was ook een groen huisje en een nog lege kas.

Was ook een blauwe gym waar ik nog bij kon zetten, en een nieuwe pokemonstop, was leuk lunchen zo.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik speel ook nog dagelijks hoor! Maar omdat er nu nog geen nieuw evenement is geweest staat het op een wat lager pitje. Ook wel fijn na al die evenementen van december. Morgen community day!
Hier ook een dagelijkse speler van het eerste uur! Evenals PoGo en ingress. Ik merk dat ik naar dat laatste steeds meer toe trekt. Pokemon go werd saai met alle generaties die ik niet kende van vroeger en WU duurt me zooo lang voordat je alle pagina’s compleet hebt met de wizard challenges.
Speel ook nog steeds. Maar nu er nieuwe pokemon zijn, is t even schipperen. En met WU schiet het niet op. Zilveren pagina’s vol krijgen of level up duurt wel lang.
Heb al in tijden geen paddestoel meer gekregen. Wel net 8 eenhoornharen in 1 via via. Dan kun je weer even vooruit.
Morgen heb ik niet veel tijd. En je hebt vast meer mensen nodig. Dus of ik meegaan doen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven