All wizards unite!

maandag 23 december 2019 om 17:54
Ik heb m net af, met dank aan mijn bank 
Ik ben wel na 2 uitdagingen al de tel kwijt hoeveel vijanden ik verslagen heb, dus ik zit dan maar door te vechten en gok dat ik op 30 zit. Even eruit om de telling te zien betekent opnieuw naar buiten om naar de vesting te lopen

Ik ben wel na 2 uitdagingen al de tel kwijt hoeveel vijanden ik verslagen heb, dus ik zit dan maar door te vechten en gok dat ik op 30 zit. Even eruit om de telling te zien betekent opnieuw naar buiten om naar de vesting te lopen

Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
donderdag 26 december 2019 om 10:56
donderdag 26 december 2019 om 11:30
Met een tik op het scherm kun je m ook skippen, met als bij gevondelingen.
Waar zit die instelling?
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
vrijdag 27 december 2019 om 09:51
zondag 29 december 2019 om 22:09
woensdag 1 januari 2020 om 18:01
Dank, maar ben inmiddels voorzien! 2 onbekenden in de stad aangesproken, gelijk de opdracht 'win drie uitdagingen met 2 teamgenoten' voltooid.
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
woensdag 1 januari 2020 om 19:20
streepjessokken schreef: ↑01-01-2020 18:01Dank, maar ben inmiddels voorzien! 2 onbekenden in de stad aangesproken, gelijk de opdracht 'win drie uitdagingen met 2 teamgenoten' voltooid.

woensdag 15 januari 2020 om 22:33
woensdag 15 januari 2020 om 23:49
Ik speel ook nog.
Vandaag was ik in een museum en toen we ergens aan het lunchen waren zag ik dat we op een vesting zaten. Dus gelijk even wat gevochten! Was ook een groen huisje en een nog lege kas.
Was ook een blauwe gym waar ik nog bij kon zetten, en een nieuwe pokemonstop, was leuk lunchen zo.
Vandaag was ik in een museum en toen we ergens aan het lunchen waren zag ik dat we op een vesting zaten. Dus gelijk even wat gevochten! Was ook een groen huisje en een nog lege kas.
Was ook een blauwe gym waar ik nog bij kon zetten, en een nieuwe pokemonstop, was leuk lunchen zo.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben

vrijdag 17 januari 2020 om 17:52
vrijdag 17 januari 2020 om 21:15
Speel ook nog steeds. Maar nu er nieuwe pokemon zijn, is t even schipperen. En met WU schiet het niet op. Zilveren pagina’s vol krijgen of level up duurt wel lang.
Heb al in tijden geen paddestoel meer gekregen. Wel net 8 eenhoornharen in 1 via via. Dan kun je weer even vooruit.
Morgen heb ik niet veel tijd. En je hebt vast meer mensen nodig. Dus of ik meegaan doen...
Heb al in tijden geen paddestoel meer gekregen. Wel net 8 eenhoornharen in 1 via via. Dan kun je weer even vooruit.
Morgen heb ik niet veel tijd. En je hebt vast meer mensen nodig. Dus of ik meegaan doen...