Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
29-07-2020 21:31
Ik ben inmiddels ook bij de bonus beland. Bij mij werkt het niet altijd zo dat je automatisch dezelfde trace krijgt als je er een trace charm op gooit. Wel eentje van gelijke 'sterkte', maar soms ook uit een andere categorie. Of moet ik daar een extra SOS-trainingshokje voor aanklikken? Ik heb me er nog niet heel goed in verdiept. Heb me ook voorgenomen om niet te gek meer te gaan doen met drankjes (de exstimulo zijn ook weer bijna op) en nu rustig binnen zes dagen het event uit te spelen.
Dit heb ik dus ook.
Dat van die plaatjes en omhoog schieten volg ik niet. Zit nog heel rustig op level 41. En moet hard werken om omhoog te gaan. Dus wat kan ik slimmer doen. Of bedoelen jullie de rank van het event?
Moet nog in “kippen”trace en dan is bonus klaar.
Hier ook bezig met bonus.

Het klopt hoor, die trace charm geeft niet altijd dezelfde. Maar soms wel.

En ik heb een les gedaan dat je 2 fragmenten per foundable van die trace charm krijgt. Ik spaar nu voor een upgrade naar 3 fragmenten.

Ik word wel echt GEK van het rode puntje.

@Vlinderplant, we bedoelen idd rank van het evenement.

Maar ik moet zeggen dat mijn gewone rank ook omhoog schiet door al die Xp bonussen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn combat level ping pongt nog steeds heen en weer, maar ik heb op een gunstig moment het hoogste level gehaald. Bonus vrijwel af, ik ben alleen in de afgelopen drie dagen nog maar 4 vuurspuwende kippen tegengekomen. Hoop dat dat nog wat aantrekt.
Alle reacties Link kopieren
Pfff: ik had 80 baneberries in mijn kluis. Ik dacht: even wat opschonen en er 20 weggooien. Error, connection lost. Dus ik druk nog een keer: weer. En weer. En weer. Uiteindelijk maar gecanceld. Netto resultaat: alle 80 baneberries verdwenen.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
02-08-2020 19:39
Pfff: ik had 80 baneberries in mijn kluis. Ik dacht: even wat opschonen en er 20 weggooien. Error, connection lost. Dus ik druk nog een keer: weer. En weer. En weer. Uiteindelijk maar gecanceld. Netto resultaat: alle 80 baneberries verdwenen.
Ik heb sinds de update ook veel vaker glitched. 1x dus een hele viavia kwijtgeraakt, en ook een keer in een gevecht met 4 medespelers en 23 foes. Ik had de laatste met nog 30 sec te gaan en toen liep ie vast :-o

Gelukkig heeft de rest hem op afstand net weten te verslaan. Mijn spelletje kwam een dikke minuut later weer tot leven, en toen hadden we gelukkig gewonnen, anders was het ook voor de rest wel balen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Eitje die communityday. Kost even een Klein uurtje maar dan ben je ook klaar.
Alle reacties Link kopieren
Als je genoeg punten hebt op combat wel :P . Ik loop nu vast op 4/4. Dark chamber IV is al mijn hoogste kamer, en die heb ik net verloren. En nu ook niet ruim meer in mijn potions, dus ik betwijfel of ik het redt.
Alle reacties Link kopieren
elein schreef:
08-08-2020 12:55
Als je genoeg punten hebt op combat wel :P . Ik loop nu vast op 4/4. Dark chamber IV is al mijn hoogste kamer, en die heb ik net verloren. En nu ook niet ruim meer in mijn potions, dus ik betwijfel of ik het redt.
Zorg je wel dat je altijd met 5 spelers speelt? En dan van minimaal elke professie 1 (dus minimaal 1 auror, 1 magi, 1 professor). Dan slepen je medespelers je er wel doorheen.
Ik join altijd pas als het team compleet is en als we niet de juiste samenstelling hebben, of er zijn te weinig spelers, dan ga ik uit de kamer en probeer ik het daarna opnieuw.
Alle reacties Link kopieren
fiona2018 schreef:
08-08-2020 14:28
Zorg je wel dat je altijd met 5 spelers speelt? En dan van minimaal elke professie 1 (dus minimaal 1 auror, 1 magi, 1 professor). Dan slepen je medespelers je er wel doorheen.
Ik join altijd pas als het team compleet is en als we niet de juiste samenstelling hebben, of er zijn te weinig spelers, dan ga ik uit de kamer en probeer ik het daarna opnieuw.
Ja doe ik bij hoge kamers ook, alleen af en toe zit er een professor of magi bij die dan bijv. geen bescherming deelt, en dan ben ik in die kamers snel knocked out . Ik heb ook al wel een paar keer gehad dat iemand joint, maar helemaal niks doet. Dan redt je het aantal vijanden met geen mogelijkheid binnen de tijd, en ben je je runesteen kwijt.

Maar voor nu is het toch nog gelukt :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook gelukt, al moest ik in de laatste kamer de helft van de vijanden zelf verslaan en lukte de allerlaatste spin op het nippertje met een potent exstimulo. Erg flauw om niks te doen, snap ik echt niet.
Ik heb er de pest van in! Twee keer in de hoogste kamer dat mensen niets doen. De eerste keer heb ik natuurlijk niet gered alleen, heel veel potions erdoorheen, spell-energy weg.
De tweede keer deden ze weer niets. Dit keer ben ik eruit gestapt.
Ik baal er zo van!

Ik baal overigens ook van dat samenstellen van een goed team, want voor het zover is ben je ook al uren verder. Telkens gaan er mensen uit en in. (En uiteindelijk doen ze dan dus ook nog niets).

Sorry, even spuien hoor.
Als professor is niet altijd je deelknop geactiveerd, dus er valt dan niets te delen. Hoe dat zit weet ik eigenlijk niet.

Als ik niet kan delen, dan neem ik alle elites voor mijn rekening.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het eigenlijk meestal wel goed. Ik ga er wel uit en in als de samenstelling niet goed is, maar volgens mij doet iedereen dat. Maar langer dan 5-10 minuten heeft het nooit geduurd. Meestal een stuk sneller.

Shuri, wat bedoel je met de deelknop?
Ja, normaal gaat het goed maar vandaag is het ellende. Net weer uit de chamber gegaan omdat niemand iets deed. Ik begreep wel elders dat de kamers bij sommige mensen niet laden, dus misschien is het dat.

Ik reageerde op Elein die iets zei over professors die geen bescherming delen soms (professors kunnen elke deelnemer een soort schild geven) Soms is die knop om dat te doen niet geactiveerd. Dan kan ik alleen mezelf dat geven. Geen idee hoe dat precies kan of zit.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je dan niet genoeg focus? Ik heb nog niet eerder over zo’n bug gehoord.
Alle reacties Link kopieren
fiona2018 schreef:
08-08-2020 19:45
Misschien heb je dan niet genoeg focus? Ik heb nog niet eerder over zo’n bug gehoord.
Ik ook niet en vecht als prof behoorlijk wat en geef schildjes wanneer ik kan. Het is fijn als de schouwer mij focus geeft dan kan ik iedereen sneller voorzien.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ja, niet genoeg focus. Soms pas op het laatst. Maar met name in de hogere kamers dat het niet lukt.

Enfin, net de hoogste kamer toch nog gelukt. Wellicht dat dat niet laden van de kamers toch de boosdoener was.

Ik zal me eens verdiepen in dat focusding want ik vind het soms behoorlijk lastig.
Alle reacties Link kopieren
Shuri schreef:
08-08-2020 20:00
Ja, niet genoeg focus. Soms pas op het laatst. Maar met name in de hogere kamers dat het niet lukt.

Enfin, net de hoogste kamer toch nog gelukt. Wellicht dat dat niet laden van de kamers toch de boosdoener was.

Ik zal me eens verdiepen in dat focusding want ik vind het soms behoorlijk lastig.
Begin als eerste met het plaatsen van een schildje op de maziologen en pas daarna jezelf en andere beroepen.
Het is idd best veel info en tactiek hoor dus het is echt inderdaad een kwestie van inlezen en verdiepen.
Fijn dat het toch gelukt is.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Je kunt blijkbaar je vrienden opzoeken in de Knight Bus en dan samen kamers doen, maar daar heb ik me nog niet echt in verdiept. Misschien toch de moeite waard.
Ook hier gelukt, de 1e keer dark V ging mis, toen waren we maar met 2 en geen magi. Elke keer knock out duurt te lang.
2e keer ging supervlot, 5 deelnemers, iedereen deed zn taak en we hadden nog een paar minuten over
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
08-08-2020 19:53
Ik ook niet en vecht als prof behoorlijk wat en geef schildjes wanneer ik kan. Het is fijn als de schouwer mij focus geeft dan kan ik iedereen sneller voorzien.
Ik geef de professor altijd 3 focus aan het begin en hoop dan op de proficiency charm. Schildjes vind ik minder belangrijk. En een magie die oplet is ook erg fijn, dan is het niet erg om dood te gaan want dan kan je direct weer door.
Alle reacties Link kopieren
LilyAldrin schreef:
08-08-2020 20:17
2e keer ging supervlot, 5 deelnemers, iedereen deed zn taak en we hadden nog een paar minuten over
Precies, als iedereen gewoon doet wat hij/zij moet doen, dan is Dark V met z'n vijven geen probleem. Als magi pak ik meestal de erklings (mijn favorieten) en de spinnen aan. Tussendoor check ik altijd even of iedereen nog leeft. Ik krijg ook regelmatig zo'n schildje van anderen, dat is wel prettig!
IBIopviva schreef:
08-08-2020 20:04
Begin als eerste met het plaatsen van een schildje op de maziologen en pas daarna jezelf en andere beroepen.
Dit klinkt heel logisch! Dank voor de tip :)
Alle reacties Link kopieren
Oh dat had ik ook niet door. Ik geef wel altijd extra focus aan de magi omdat ik weet dat die me stamina kan geven, maar dat van de professoren wist ik niet. Krijgen die ook wat de volgende keer.

Is er trouwens ook nog een tactiek waarbij de kamer of de steen invloed heeft op welke tegenstander je krijgt? Ik hoop altijd op dark wizards als auror, maar soms zit ik een kamer vol spinnen en weerwolven, dan ben ik zo weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven