Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Ik ben even helemaal de kluts kwijt vanwege alle nieuwe content ;-D

Level 36 en ik heb het gevoel dat ik een newbie ben :P
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Ben level 40. En nu, geen flauw idee wat nu handig is. Plaatjes plakken of wachten?
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik ben ook helemaal de kluts kwijt, het is ook wel heel veel nu ineens!

Ben vooral helemaal in de war met alle nieuwe cijfers en 'levels' die je hebt..
Level 30, sos level 472, combat level 46622...

Ik nam aan dat plaatjes plakken nu wel weer kon, want je krijgt er nu dus die nieuwe boekjes mee, lijkt me dat er daarom gewacht moest worden?
Ik denk dat je gewoon plaatjes kan plakken inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb mijn plaatjes ook geplakt. Maar hoe ik die boeken nou het best kan inzetten? Geen idee nog.
Alle reacties Link kopieren
Heb nog niet alles ingezet. Maar heb mijn breinelixer verbeterd (meer xp en langer werkzaam). Idem lanterfanterdrank. Een potent stimulo potion verbeterd. En sneller klaarmaken. En met oog op komend weekend optie tot verbeterde kansen op vangen zweinstein gevondelingen. Handig. Nu even pas op de plaats. Heb nog niet alles geplakt. Weet niet of we dit weekend wat nodig hebben.
Alle reacties Link kopieren
Die Zweinstein-optie had ik ook alvast maar aangeklikt, net als de breinelixer! Morgen even rustig kijken wat verder wijs is. Dit weekend alleen 800 Zweinstein family XP nodig, als ik het goed heb.
Hier ook de breinelixer verbeterd. Vang nu 3x XP ipv 2x. Dat is wel chill.

Ik kreeg echt 5000 gele en 500 blauwe boekjes toen het begon, dus ik ben loos gegaan.

Maar ik ga m'n groene boekjes nog niet uitgeven. Ik wil eerst m'n auror afmaken, zodat ik alle professions op maximaal heb staan.

Ik heb zin in vanavond. Hoop nog even te kunnen spelen. Ik heb al drie plaatjes klaar om te plakken, dus die Family XP opdracht is kat in het bakkie.

Verder ben ik erg fan van de trace charm. Gooide 'm pas op een whomping willow en hoppa, er verschenen er nog vijf. Ik had m'n gepimpte breinelixer aan en ving 1500 XP per boom. Nice!
Alle reacties Link kopieren
Was lekker bezig met breinelexir maar spel loopt geheel vast. Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
24-07-2020 22:58
Was lekker bezig met breinelexir maar spel loopt geheel vast. Jullie ook?
Bij mij liep hij vast in mijn net uitgepakte via via, die daarna weg was zonder dat ik de wackspurts aan kon tikken :|

En wat ik raar vindt: ik had level 16000ish voor challenges, toen eindelijk genoeg boeken gespaard voor nog een auror les, was ik 33000ish. Dat schiet al op dacht ik nog, want ik ben de smurf van de forest kamers kom ik achter, maar zonet stond ik weer op 17000ish. Hoe kan dat nou?
Alle reacties Link kopieren
Kom er niet meer in. Ga het opgeven.
Alle reacties Link kopieren
Event is af behalve dan Hagrid en Mallemoer. Werkelijk al die plaatjes van het bal vluchten zodra ze mijn account zien om gek van te worden is al van het begin af aan.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Nou de storing van gisteren is gelukkig verholpen, ik merk alleen weinig van het event. De extra foundables nauwelijks gezien en tonic for trace detection lijkt ook niet te doen wat het normaal doet tijdens een event. Bij jullie wel?
Alle reacties Link kopieren
Hagrid heb ik nog nauwelijks gezien....
Alle reacties Link kopieren
En verder schiet ik er ook weinig mee op. Zit vast op Hermelien en op Harry...
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werkt het ook niet erg. Ik geloof niet dat ik dit af ga krijgen als het zo blijft.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij hield mijn hele telefoon er vandaag mee op. Ik heb inmiddels een nieuwe (nou ja, tweedehandse), maar dat is heel erg wennen qua spreuken gooien. Al een paar drankjes deels verspild. Ik ga zo nog een tonic for trace proberen, maar ik heb er dit keer ook een hard hoofd in.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er ook eindelijk weer in. Gisteren de hele dag niet kunnen spelen. Maar ik kijk nu naar de beloningen, die zijn ook niks deze keer. Dus toch niet al te rouwig om. Zo'n sleutel vind ik altijd wel leuk om te krijgen. Perkamentus en hagrid ben ik nog niet tegen gekomen. Ook niet met trace. Dus ik laat m maar gaan.
Het event duurt wel een dag langer vanwege de storingen.
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zijn de Hagrids juist niet het probleem, maar ik heb maar 1 perkamentus gezien nog. En wel 12 Lupins, maar die krijg ik ook met meerdere potions niet te pakken. (Nou ben ik wel een veel lager level dan jullie, ik heb vanaf begin corona tot deel 2 baby dieren niet gespeeld, dus misschien is die gewoon te sterk voor mijn level)
Alle reacties Link kopieren
elein schreef:
24-07-2020 23:09
En wat ik raar vindt: ik had level 16000ish voor challenges, toen eindelijk genoeg boeken gespaard voor nog een auror les, was ik 33000ish. Dat schiet al op dacht ik nog, want ik ben de smurf van de forest kamers kom ik achter, maar zonet stond ik weer op 17000ish. Hoe kan dat nou?
Zo raar! Vanmiddag had ik opeens combat level 31000. Geen idee waarom, geen auror lessen extra gedaan maar oké. Een aantal gevechten in de (voor mij nieuwe) dark chamber gehad. En nu zit ik opeens weer op 17000 en zijn de hoge forest chamber en dark chambers niet meer voor mij toegankelijk want te hoog level.

Hoe dan? :O
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel heel gek. Dan kun je ook de komende opdracht om je hoogste kamer te winnen dus niet meer voor elkaar krijgen?
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
28-07-2020 19:17
Dat is wel heel gek. Dan kun je ook de komende opdracht om je hoogste kamer te winnen dus niet meer voor elkaar krijgen?
Vreemd genoeg lijkt mijn level per dag te wijzigen. Vandaag zou het wel kunnen, maar ik ben zonet pas begonnen met fantastic flora and fauna, dus ik moet nog een trace detection potion brouwen. Ben benieuwd hoe het morgen zit!
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie dat je op een hele snelle en makkelijke manier veel levels kunt behalen bij dit event?
Ik begon gisteravond op level 22 en ben nu al level 65*

Alle plaatjes van het eerste deel kun je krijgen bij het vangen van een event gevondeling. En die kun je steeds opnieuw plakken. Bijvoorbeeld de salamander heeft maar 1 plaatje nodig. Dan krijg je 50 event punten en dat is ruim 1 level!

Verder ben ik al een aardig stukje op weg in de bonus opdracht.

Dit moet ik rechtzetten zoals het er nu op lijkt is het alleen de salamander en de gevondelingen zelf.
ibiopviva wijzigde dit bericht op 29-07-2020 12:06
Reden: Dit moet ik rechtzetten zoals het er nu op lijkt is het alleen de salamander en de gevondelingen zelf.
10.77% gewijzigd
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
29-07-2020 09:20
Weten jullie dat je op een hele snelle en makkelijke manier veel levels kunt behalen bij dit event?
Ik begon gisteravond op level 22 en ben nu al level 65*

Alle plaatjes van het eerste deel kun je krijgen bij het vangen van een event gevondeling. En die kun je steeds opnieuw plakken. Bijvoorbeeld de salamander heeft maar 1 plaatje nodig. Dan krijg je 50 event punten en dat is ruim 1 level!

Verder ben ik al een aardig stukje op weg in de bonus opdracht.

Ja heel gek. Want er werd overal gezegd dat als je eenmaal de sticker geplakt had, je die extra dingen er niet meer bij kreeg. Maar ik plak me ook suf.

Ik word wel moe van het rode stipje. Ik heb al per ongeluk weer groene boekjes uitgegeven omdat ik met een suf hoofd dan maar een les probeer te doen, zodat het rode stipje verdwijnt.

Ik krijg nu 700XP per update van een koffer. En ik heb ook kans op een trace charm in een koffer. Maar dat is wel redelijk zeldzaam.

Wat betreft zo'n event: je kon dus een trace charm op Dumbledore gooien en dan had je er weer extra. En elke Dumbledore telt dan voor 2 fragmenten. Dus in combinatie met bovenstaande kon ik dan wel per Dumbledore 10.000 XP halen. Ka-ching.

Ben dan ook al heel rap halverwege naar level 50.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels ook bij de bonus beland. Bij mij werkt het niet altijd zo dat je automatisch dezelfde trace krijgt als je er een trace charm op gooit. Wel eentje van gelijke 'sterkte', maar soms ook uit een andere categorie. Of moet ik daar een extra SOS-trainingshokje voor aanklikken? Ik heb me er nog niet heel goed in verdiept. Heb me ook voorgenomen om niet te gek meer te gaan doen met drankjes (de exstimulo zijn ook weer bijna op) en nu rustig binnen zes dagen het event uit te spelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven